Naiset! Mitä mieltä olette työttömästä miehestä?
Noin niinkuin kumppanina?
Jos kyseessä on tyytyväinen elämäntapatyötön, vapaa sielu
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Entäs kausityötön joka on puolet vuodesta töissä, puolet ansiosidonnaisella? Joutoajan käyttää oman metsän hoitoon yms?
Kunhan ei ole ns. keskustalaiset uskomukset metsänhoidosta, tässäkään ei ole mitään vikaa. t.2
Vierailija kirjoitti:
Raksamiehen ammattia turhempaa ei ole.
Oletan että asut sillan alla tai teltassa? Joku sen sinunkin talosi on rakentanut. Sen sijaan sosiaalivirkailija tai sukupuolentutkija ei tuota yhteiskunnalle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset väittävät olevansa moderneja mutta silti eivät huomaa miesten työttömyyden kasvua ja naishallituksen aiheuttaman teollisuuden alasajoa. Feministisiskot kun takaa jonkun kivan suojatyön teille.
Yhtä lailla takaa miehillekin, jos teistä on kouluja käymään.
Ei se ole ratkaisu että kaikki ovat julkisella sektorilla töissä. Sitä paitsi julkinen sektori rekrytoi vain naisia kuten korkeakoulutkin kiitos naiskiintiöiden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan että asut sillan alla tai teltassa? Joku sen sinunkin talosi on rakentanut. Sen sijaan sosiaalivirkailija tai sukupuolentutkija ei tuota yhteiskunnalle mitään.
Raksamies on liian laiska edes heiluttelemaan käsiä. Ryystää pohjaan palanutta sumppia kaiken päivää. Täysin hyödytön suojatyöpaikka tyhmille miehille.
Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä ottaisi saman katon alle asumaan, olisin elatusvelvollinen aikuisesta ihmisestä ja se ei käy. Jos "vapaalle sielulle" sopii että tuun ja meen kuten minua huvittaa kun minua huvittaa, voin ehkä hetken viettää aikaa, muussa tapauksessa en. Turha vinkua minulta mitään vippiä.
Tässä nähdään miten hyväsydämisiä naiset ovat. Jos mies joutuu työttömäksi niin se on välitön ero mutta miehet taas elättivät vuosikymmenet sohvalla makaavaa naistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raksamies on liian laiska edes heiluttelemaan käsiä. Ryystää pohjaan palanutta sumppia kaiken päivää. Täysin hyödytön suojatyöpaikka tyhmille miehille.
Eli oletan että asut teltassa tai hullujenhuoneella jonka raksamiehet ovat rakentaneet? Vajaalta ainakin kuulostat. Oliko sukupuolentutkimuksen gradusi aihe muuten raksaukkojen patriarkaati vai mistä moinen viha?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli oletan että asut teltassa tai hullujenhuoneella jonka raksamiehet ovat rakentaneet? Vajaalta ainakin kuulostat. Oliko sukupuolentutkimuksen gradusi aihe muuten raksaukkojen patriarkaati vai mistä moinen viha?
Jos miehellä ei ole kykyä opiskella, mies tuupataan raksalle suojatyöhön. Koko ala muutenkin rahoitetaan verovaroilla. Raksamiehet vain eivät selviä edes yksinkertaisimmista hommista, joten puoli Suomea on homeessa.
Täällä näköjään joku hemmo saanut fudut naiselta, joka on joku tutkija. Yhyyy, kun nyt itkettää. Voi kyynel 😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että mulla ja työttömällä olisi kovin paljon yhteistä. Ja tarkoitan nyt ns elämäntapatyötöntä, ihmistä joka ei edes halua töihin. Eli kyllä se olisi aikamoinen turn off.
Entä jos mies olisi lottomiljonääri esim 20 milj, eikä ikinä haluaisi mennä töihin? Olisiko teillä yhteistä ja jos niin mitä?
Hyvä kysymys. Päivät pitkät jahdillaan loikoileva mies ei kiinnostaisi siltikään. Sen sijaan vaikka hyväntekeväisyystyötä tekevä on aivan ok. Samoin ei haittaa työttömyysjaksot jos kuitenkin päämäärä on työllistyä tai tekee edes jotain. Tunnen muutaman elämäntapatyöttömän ja voin kertoa ettei arvomaailma kohtaa ollenkaan. Suhteesta ei tulisi yhtään mitään. Pelkkää riitaa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että mulla ja työttömällä olisi kovin paljon yhteistä. Ja tarkoitan nyt ns elämäntapatyötöntä, ihmistä joka ei edes halua töihin. Eli kyllä se olisi aikamoinen turn off.
Entä jos mies olisi lottomiljonääri esim 20 milj, eikä ikinä haluaisi mennä töihin? Olisiko teillä yhteistä ja jos niin mitä?
Riippuu täysin ihmisestä. Kyllähän minäkin lopettaisin työt jos voittaisin lotossa, mutta en silti jäisi vain vetelehtimään. Enkä usko että kukaan lottomiljonääri kuitenkaan kiinnostuisi minusta tavisduunarista. Miehet tuntien kyllä ne hommaa itselleen jonkun nuoren missin, julkkiksen tai sokerideitin jolla on silarit sun muut.
Eli minulle sopii parhaiten ihan tavis duunari mikä olen itsekin.
Miksei työttömälle kelpaa toinen työtön? Pitää väen väkisellä hakea kalleutta.
Vierailija kirjoitti:
Ei se minua haittaa, kunhan ei ryyppää tai pelaa videopelejä päivät pitkät ja tekee asioiden eteen jotain. Olen itsekkin ollut työtön.
N27
Tämä.
Jos makaa kotona kalsareissa, ei harrasta mitään, tuskin peseytyy ja vaan valittaa ja on laiska niin ei, mutta jos harrastaa, on positiivinen, hoitaa kotia ja on innokas silti elämään vaikkei käy töissä niin toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en miellä lottomiljonäärejä elämäntapatyöttömiksi. Elämäntapatyöttömät ovat niitä, jotka ovat liian laiskoja tekemään töitä ja jotka ovat jostain käsittämättömästä syystä sitä mieltä, että yhteiskunta on heille velkaa mahdollisuuden lorvimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä ottaisi saman katon alle asumaan, olisin elatusvelvollinen aikuisesta ihmisestä ja se ei käy. Jos "vapaalle sielulle" sopii että tuun ja meen kuten minua huvittaa kun minua huvittaa, voin ehkä hetken viettää aikaa, muussa tapauksessa en. Turha vinkua minulta mitään vippiä.
Tässä nähdään miten hyväsydämisiä naiset ovat. Jos mies joutuu työttömäksi niin se on välitön ero mutta miehet taas elättivät vuosikymmenet sohvalla makaavaa naistaan.
No ei yksikään mies elätä eikä ole elättänyt laiskaa puolisoa.
Yhtä lailla takaa miehillekin, jos teistä on kouluja käymään.