Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Mitä mieltä olette työttömästä miehestä?

Vierailija
01.01.2021 |

Noin niinkuin kumppanina?

Jos kyseessä on tyytyväinen elämäntapatyötön, vapaa sielu

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paha, ellei omaisuutta ole runsaasti. Eli yhteiskunnan varoilla elävä, joka ei edes etsi työtä, on se kaikista pahin.

Vierailija
2/68 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa. Jos mies on kiinnostava, niin se on sitä kävi töissä tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kausityötön joka on puolet vuodesta töissä, puolet ansiosidonnaisella? Joutoajan käyttää oman metsän hoitoon yms?

Vierailija
4/68 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että mulla ja työttömällä olisi kovin paljon yhteistä. Ja tarkoitan nyt ns elämäntapatyötöntä, ihmistä joka ei edes halua töihin. Eli kyllä se olisi aikamoinen turn off.

Vierailija
5/68 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että mulla ja työttömällä olisi kovin paljon yhteistä. Ja tarkoitan nyt ns elämäntapatyötöntä, ihmistä joka ei edes halua töihin. Eli kyllä se olisi aikamoinen turn off.

Näinpä. Kyllä meidän arvomaailmat olisivat niin erilaiset, että turha haaskata kummankaan aikaa mihinkään parisuhdeyritelmään.

Vierailija
6/68 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi paha, ellei omaisuutta ole runsaasti. Eli yhteiskunnan varoilla elävä, joka ei edes etsi työtä, on se kaikista pahin.

Eikös moni nainenkin elä yhteiskunnan varoilla julkisisssa suojatyöpaikoissaan esim. Sukupuolentutkimus, kaiken maailman koordinaattorit yms.? Työtön tulee halvemmaksi yhteiskunnalle.

Vierailija
7/68 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos mies olisi lottomiljonääri esim 20 milj, eikä ikinä haluaisi mennä töihin? Olisiko teillä yhteistä ja jos niin mitä?

Vierailija
8/68 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä olisi liian erilainen elämänkatsomus. Mieluummin sairaseläkkeellä oleva kuin terve ihminen, joka ei vain halua mennä töihin. Loinen.

Vierailija
9/68 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa elämäntapatyötön, joka väittää olevansa vapaa sielu. Vaikka kuinka olisi vailla töitä, niin elämässä on velvollisuuksia, jotka pitää hoitaa. "Vapaa sielu" soittelee sohvalla kitaraa vaikka vauva huutaisi vieressä nälkää vaippa märkänä.

Vierailija
10/68 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tyytyväinen tilanteeseensa, niin mikäs siinä. Parempi kuin työhönsä kyrpiintynyt katkera piilojuoppo. Veljeni on taiteellinen vapaa sielu, jolla vahvoja as-piirteitä. Yleensä assit rakastavat rutiineja, mutta veljeni inhoaa niitä ja ahdistuu, jos ei pysty vapaasti toteuttamaan itseään.

Vierailija
11/68 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykannyt. Mies hoitaa suuren osan kotitöistä, joten voin paremmin keskittyä omaan uraani. En usko, että pystyisin samaan ilman mieheni tukea.

Vierailija
12/68 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tämä jannu? Montako vuotta meinasit jauhaa tätä samaa scheebaa täällä?

Vierailija
13/68 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hän ihminen siinä missä muutkin.

Vierailija
14/68 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs kausityötön joka on puolet vuodesta töissä, puolet ansiosidonnaisella? Joutoajan käyttää oman metsän hoitoon yms?

Ilmeisesti palstanaiset ovat kaupunkilaisia? Maallahan tämä on normitilanne kun työtä ei kaikille riitä koko vuodeksi.

Vierailija
15/68 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minua haittaa, kunhan ei ryyppää tai pelaa videopelejä päivät pitkät ja tekee asioiden eteen jotain. Olen itsekkin ollut työtön.

N27

Vierailija
16/68 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä olisi liian erilainen elämänkatsomus. Mieluummin sairaseläkkeellä oleva kuin terve ihminen, joka ei vain halua mennä töihin. Loinen.

Kaikista pahin on työssäoleva loinen eli jossain veronmaksajien kustantamassa naistutkijan suojatyöpaikassa oleva feministi. Loisista loisin.

Unohdit tuosta vihervassarin😅

Vierailija
17/68 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksamiehen ammattia turhempaa ei ole.

Vierailija
18/68 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole työttömyydellä mitään merkitystä jos on pitkä komea treenattu tatuoitu laatikkoleuka. Jos taas on lyhyt ja ruma mies niin ei nappaa oli siten työtön tai hyvin tienaava lääkäri.

Vierailija
19/68 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys herättää negatiivisia mielikuvia, mutta riippuu mitä se elämän sisältö sitten on. Työttömästä vapaasielusta tulee valitettavasti ensin joku nisti tai rappiotaiteilija mieleen.

Vierailija
20/68 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä ottaisi saman katon alle asumaan, olisin elatusvelvollinen aikuisesta ihmisestä ja se ei käy. Jos "vapaalle sielulle" sopii että tuun ja meen kuten minua huvittaa kun minua huvittaa, voin ehkä hetken viettää aikaa, muussa tapauksessa en. Turha vinkua minulta mitään vippiä.