Naiset! Mitä mieltä olette työttömästä miehestä?
Noin niinkuin kumppanina?
Jos kyseessä on tyytyväinen elämäntapatyötön, vapaa sielu
Kommentit (68)
Ei mua haittaa. Jos mies on kiinnostava, niin se on sitä kävi töissä tai ei.
Entäs kausityötön joka on puolet vuodesta töissä, puolet ansiosidonnaisella? Joutoajan käyttää oman metsän hoitoon yms?
En usko, että mulla ja työttömällä olisi kovin paljon yhteistä. Ja tarkoitan nyt ns elämäntapatyötöntä, ihmistä joka ei edes halua töihin. Eli kyllä se olisi aikamoinen turn off.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että mulla ja työttömällä olisi kovin paljon yhteistä. Ja tarkoitan nyt ns elämäntapatyötöntä, ihmistä joka ei edes halua töihin. Eli kyllä se olisi aikamoinen turn off.
Näinpä. Kyllä meidän arvomaailmat olisivat niin erilaiset, että turha haaskata kummankaan aikaa mihinkään parisuhdeyritelmään.
Vierailija kirjoitti:
Tosi paha, ellei omaisuutta ole runsaasti. Eli yhteiskunnan varoilla elävä, joka ei edes etsi työtä, on se kaikista pahin.
Eikös moni nainenkin elä yhteiskunnan varoilla julkisisssa suojatyöpaikoissaan esim. Sukupuolentutkimus, kaiken maailman koordinaattorit yms.? Työtön tulee halvemmaksi yhteiskunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos mies olisi lottomiljonääri esim 20 milj, eikä ikinä haluaisi mennä töihin? Olisiko teillä yhteistä ja jos niin mitä?
Kyllä meillä olisi liian erilainen elämänkatsomus. Mieluummin sairaseläkkeellä oleva kuin terve ihminen, joka ei vain halua mennä töihin. Loinen.
Ei kelpaa elämäntapatyötön, joka väittää olevansa vapaa sielu. Vaikka kuinka olisi vailla töitä, niin elämässä on velvollisuuksia, jotka pitää hoitaa. "Vapaa sielu" soittelee sohvalla kitaraa vaikka vauva huutaisi vieressä nälkää vaippa märkänä.
Jos on tyytyväinen tilanteeseensa, niin mikäs siinä. Parempi kuin työhönsä kyrpiintynyt katkera piilojuoppo. Veljeni on taiteellinen vapaa sielu, jolla vahvoja as-piirteitä. Yleensä assit rakastavat rutiineja, mutta veljeni inhoaa niitä ja ahdistuu, jos ei pysty vapaasti toteuttamaan itseään.
Olen tykannyt. Mies hoitaa suuren osan kotitöistä, joten voin paremmin keskittyä omaan uraani. En usko, että pystyisin samaan ilman mieheni tukea.
Taasko tämä jannu? Montako vuotta meinasit jauhaa tätä samaa scheebaa täällä?
Vierailija kirjoitti:
Entäs kausityötön joka on puolet vuodesta töissä, puolet ansiosidonnaisella? Joutoajan käyttää oman metsän hoitoon yms?
Ilmeisesti palstanaiset ovat kaupunkilaisia? Maallahan tämä on normitilanne kun työtä ei kaikille riitä koko vuodeksi.
Ei se minua haittaa, kunhan ei ryyppää tai pelaa videopelejä päivät pitkät ja tekee asioiden eteen jotain. Olen itsekkin ollut työtön.
N27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä olisi liian erilainen elämänkatsomus. Mieluummin sairaseläkkeellä oleva kuin terve ihminen, joka ei vain halua mennä töihin. Loinen.
Kaikista pahin on työssäoleva loinen eli jossain veronmaksajien kustantamassa naistutkijan suojatyöpaikassa oleva feministi. Loisista loisin.
Unohdit tuosta vihervassarin😅
Ei ole työttömyydellä mitään merkitystä jos on pitkä komea treenattu tatuoitu laatikkoleuka. Jos taas on lyhyt ja ruma mies niin ei nappaa oli siten työtön tai hyvin tienaava lääkäri.
Työttömyys herättää negatiivisia mielikuvia, mutta riippuu mitä se elämän sisältö sitten on. Työttömästä vapaasielusta tulee valitettavasti ensin joku nisti tai rappiotaiteilija mieleen.
En missään nimessä ottaisi saman katon alle asumaan, olisin elatusvelvollinen aikuisesta ihmisestä ja se ei käy. Jos "vapaalle sielulle" sopii että tuun ja meen kuten minua huvittaa kun minua huvittaa, voin ehkä hetken viettää aikaa, muussa tapauksessa en. Turha vinkua minulta mitään vippiä.
Tosi paha, ellei omaisuutta ole runsaasti. Eli yhteiskunnan varoilla elävä, joka ei edes etsi työtä, on se kaikista pahin.