Anoppi ahdistaa
Onko muilla ahdistusta anopista? Tuntuu että hän vaikuttaa parisuhteeseeni ja arvostelee päätöksiäni ja mies kääntyy hänen puolelleen tietenkin. :( Ja asuu vielä viereisessä talossa, odotetaan ensimmäistä lastamme ja nyt nämä tunteet on herännyt vaikka oikeasti anoppi on todella ihana ihminen, tai ennen ollut mielestäni!
Kommentit (6)
Minun anoppini vihjailee jatkuvasti lapsenlapsista, vaikka ollaan vasta vähän yli 20v..
Anoppi myös päätti, että puen hänen vanhan pinkin hirveän mekon toisen pojan yo juhliin, no en pukenut.
Soittelee jatkuvasti miehelleni ja valittaa, että pitäisi tehdä sitä ja tätä, lähinnä valittaa että meidän pitäisi laihduttaa
Kakkonen: minulla on ihana anoppi :)
Mutta vinkkinä ap, 16 vuoden parisuhteesta että puhu miehesi kanssa. Te olette pari ja teidän kuuluisi puhaltaa yhteen hiileen mutta muista myös että puhutaan miehen äidistä; eli vilkaise tulevaisuuteen ja näe itsesi anoppina, odottamassa mummoksi tuloa, varmasti suhde lapseesi on sinulle rakas ja läheinen?
Eli kannattaa myös muistaa että parisuhteessa tarvitsee joustaa ja tehdä kompromisseja. Joskus voi jättää menemättä sinne anoppilaan ja joskus voi vaan antaa vihjeiden mennä ohi korvien.
Itselläni suhde omaan äitiini on kurjempi mitä suhteeni anoppiin, äitini jaksaa valistaa yhä miten kasvattaa lapsia vaikka omat on jo melko isoja. Viimeisimmät "ohjeet" tuli lapsen flunssaan -juota hänelle keitettyä, viilennettyä vettä.
Ei ole asiat kunnossa, jos tilanne on se, että TIETENKIN mies on äitinsä kanssa samaa mieltä eikä pidä yhtä puolisonsa kanssa.
Meillä miniä odottaa ensimmäistä lastaan ja olen pyrkinyt anoppina kaikin tavoin pysymään hänestä kaukana, ettei vai tulisi valitusta siitä, että puutun joka asiaan. Äsken tuli itkuinen soitto, että en välitä tulevasta lapsenlapsesta, kun ole ostanut sille mitään, hänen äitinsä on hankkinut jo vaikka mitä ja minä kitupiikki pidän kiinni omista rahoistani vielä haudassa.
Kiitos miniä, ymmärrän pysyä vielä kauempana. Kun siihen lapsenlapseen ei luo mitään suhdetta, ei ole miniän hampaissa koko aikaa. Keskityn vaikka siskoni lastenlapsiin mieluummin, sieltä ei tule koko ajan haukkuja.
Jos puhun hänelle tästä niin hän varmaan kertoo äidilleen keskustelun, ja sitten vihaavat molemmat minua. Ja en ole oman äitini kanssa kovin läheisiä niin ahdistaa että ei saa olla rauhassa kun en ole tottumut tämmöiseen tahdon tehdä omat valinnat enkä kuunnella anopin arvostelua. ja tosiaan tämä on meidän parisuhde eikä anopin, mieheni ja minun!! Raskaana muutenkin hormoonit heittelee pelkään että räjähdän heille jossain vaiheessa jos tämä pahenee.. alkuraskaus vasta ja olen koko ajan vihainen.
Eka lause, sori mutta reps :D who dosen't?