Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Amanda Harkimo ei huoli bussikuskia, mutta sen bussiyhtiön toimitusjohtajan kyllä!

Vierailija
01.01.2021 |

Nolo. Saahan noin ajatella toki, mutta kuinka älytön pitää ihmisen olla sanoakseen noin julkisesti. Ja itkukin tuli, kun piti pestä maski pois.

Kommentit (615)

Vierailija
201/615 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään huolisi roskakuskia tai rekkamiestä. Jotain tasoa pitää olla, että kehtaa miestä esitellä edes vanhemmilleen.

Molemmat tekevät kuitenkin todennäköisesti yhteiskunnallisesti tärkeämpää työtä kuin sinä.

Todennäköisyys ei nyt pätenyt. Olen teho-osastolla hoitajana.

Minä en kelpuuttas jotain hoitsua.

T. Akateeminen M43

Vierailija
202/615 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tyylillään.

Ehkä eniten tässä kiinnostaa se miten Amanda Harkimo onnistuu elämään ilman rahaa? Hänellä ei ole ollut juuri tuloja lähivuosina. Yrityksen kautta voi tietysti jonkin verran säätää, mutta mutta... Maksaako isä Roy kaikki juoksevat kulut vai miten tämä on mahdollista? Vai onko verokikkailu näin helppoa Suomessa että yrityksen perustamisen jälkeen voit maksaa omia menoja sen kautta, eikä palkkatulojen nostamiselle jää tarvetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/615 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainut asia mistä en tykkää että hän arvottaa ihmiset ammatin perusteella. Mun mielestä kaikki jotka elättävät itsensä omalla työllä ansaitsevat arvostuksen.

Mutta syntymäominaisuussyrjintä on ok?

Vierailija
204/615 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussikuskillakin on ammattiinsa koulutus, mutta mitäs tällä tyrkyllä on ...

Vierailija
205/615 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo ääneen sen mitä moni ajattelee. Ei kovin järkevää, mutta vielä tyhmempää on vetää tästä herne nenään.

Vierailija
206/615 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään huolisi roskakuskia tai rekkamiestä. Jotain tasoa pitää olla, että kehtaa miestä esitellä edes vanhemmilleen.

Molemmat tekevät kuitenkin todennäköisesti yhteiskunnallisesti tärkeämpää työtä kuin sinä.

T. Akateeminen M43

Ei kelpaisi minullekaan. Ylilääkäri vähintään, jos ei organisaation huipulla vapaita.

Vierailija
207/615 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se sen junon on kanssa pitkään. Junolla ei ainakaan rahaa ole tai ole ollutkaan ikinä.

Vierailija
208/615 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jaa, hoitajat ovat lähinnä lääkärien kitiseviä assistentteja.

Oijoijoi, kylläpäs sitä ollaan koppavia ja kaksinaamaisia. Hoitaja ei saa mollata roskakuskia, mutta kolmas osapuoli kyllä saa mollata hoitajaa ja se on ihan ok peukuista päätellen. 

Onko aina jotakin puolustaessaan pakko mollata siinä sivussa jotakin toista?

ja mitä noihin hoitajiin tulee, niin kyllä he ovat ihan jotakin muuta kuin  lääkärien kitiseviä assistenttejä.

Hoitajat tekevät ihan itsenäistä ja todella tärkeää työtä. Jos joskus joudut sairaalaan, huomaat sen kyllä. 

Työ ovat erilailla tärkeitä, mutta ei ole mitään järkeä haukkua yhtä ja kehua toista, jos töitä ei mitenkään voi edes verrata.

Vaikka itse olen kyllä sitä mieltä, että jos pitäisi olla joko ilman roskakuskia tai ilman sitä hoitajaa siellä sairaalassa, niin ilman muuta olisin ilman roskakuskia ja veisin roskat itse kaatopaikalle tai jätteenkäsittelyyn, mutta itse en osaisi itseäni sairaana hoitaa ja tippoja laitella.

Mutta ssi, molemmat ammatit ihan tarpeellisia.

En itse ole hoitaja, mutta joutunut olemaan sairaalassa potilaana.

Vierailija
209/615 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teho osastolla vain odotellaan jos potilas sattuisi heräämään.

Ei taivas mitä aivopieruja! Onko pakko päästä pätemään ja kommentoimaan, kun ei asiasta ole edes pienintä aavistusta?

Vierailija
210/615 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun edellisessä työpaikassa yksi työkaveri, pomotason nainen IT-alalla, oli naimisissa rekkakuskin kanssa. Hän sanoi että ihan kivaa kun mies on paljon poissa kotoa ja tienaa kuitenkin aika hyvin kun ajaa ulkomaan keikkoja. 

Vierailija
211/615 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että on rehellinen.

On olemassa ihan tutkimusta, että naiselle miehen varallisuus (joka osin korreloi statuksen kanssa) on hyvin merkittävä parinvalintakriteeri, kun taas miehille naisen varallisuudella ei ole juuri merkitystä vaan asenne on juuri tämä "kunhan nyt itsensä elättää". Yleistystä toki, mutta tilastollisesti hyvin merkittävä tekijä parinvalinnassa. Vastaavasti kuin ei kaikki kokoomuslaiset ole hyvätuloisia, mutta ovat kyllä selvästi parempituloisia kuin väestö keskimäärin.

Vierailija
212/615 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin arvostan suuresti roskakuskeja. J myös rekkakuskeja. Tekevät tärkeätä työtä. Eivät valitettavasti saa riittävää arvostusta mutta kyllä huomattais jos jättäisivät työnsä tekemättä siksi kun jotkut vauvan mammat eivät arvosta.

Vierailija
213/615 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tuota rahan tärkeyttä joillekin, sitä menee ja tulee eikä se sen kummempaa ole

Tuo turvaa. Usein työkin on mielenkiintoista. On kiva voida asua hyvällä alueella, käydä lomilla, syödä ravintoloissa, käyttää palveluja, maksaa lasten opiskelut ja ensiasunnot.

Vierailija
214/615 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuka huolii Amandan?

Tämä tuli ekana mieleen, että onko meillä tässä nyt esimerkki ihmisestä joka ei ymmärrä lainkaan omaa tasoaan ja irvistelee jopa niille joille kelpaamisestakaan ei ole mitään takeita?

Vierailija
215/615 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Akateeminen M43

No eipä se ainakaan ole hoitajien tappioksi. Sanoisinko, että on enemmänkin onneksi!

Järki ja akateemisuus ei aina kulje käsi kädessä .

Vierailija
216/615 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos roskakuskit menisivät lakkoon, voisi sullakin olla nenä nyrpeänä. Pientä rajaa pöhköilylle ... Tekevät hyödyllistä työtä.

Vierailija
217/615 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti on myös monia bussikuskeja, jolle ei Amanda kelpaisi, vaan ihan tavisnainen. Ei kaunis ulkonäkö ole kyllä mikään veruke olemaan noin ylimielinen muita kohtaan. Nyt voi olla varaa valita, mutta muutaman vuosikymmen ja jäljellä enää rapistunut kauneus. Silloin se työssäkäyvä bussikuski olisikin mukava lisä siellä kotona kumppanina.

Korpee niin paljon ihmisten arvottaminen työn kautta! En mä tiedä kannattaako noilla tosi-tv-historioillakaan kauheesti pullistella ylpeydestä.

Niin, eikä tuo Amanda nyt varsinaisesti ole edes kaunis.

Vierailija
218/615 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin areenasta Amandan jakson ja ei siinä ollut Amandalle sopivaa. 

Vierailija
219/615 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat kautta historian naineet vanhempia leskinaisia, koska näillä on ollut omaisuutta.

Miehille tuo siis sallittua, mutta kun nainen katsoo miehen lompakkoon päin, alkaa miehinen valituskuoro.

Vierailija
220/615 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tämä Amanda on joku Hjalliksen tytär? Minkälainen sekopää pitää olla jos miljonäärin tyttärenä tyytyisi mihinkään mikä tienaa alle 100 000e vuodessa?

Hjalliksella 3 poikaa. Hjalliksen veljen tyttö ja famu rikasta sukua.