Haenko siideriä vai en
Tekis kovasti mieli siideriä, mut en osaa päättää lähtiskö ostamaan?
Kommentit (36)
Siiderimötkö puhu mahdottomuuksia ! Meinasi muka mennä juosten :D hahah
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:05"]
AP on siiderivalas.
[/quote]Joka toista haukkuu, on ite (senhän tietää lapsetkin)
Vittu mitä densoja täällä on !
Rankka viikko ! Perjantai ! Kissa on kuollu !
Syitä on monia
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 20:49"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 20:44"]Ei yäk! Siideri on pahaa. :(
Juokaa lonkeroa, sitä aitoa ja oikeaa Harwallin originaalia. Nams!
[/quote] Mä juon sitä just jäillä.
[/quote]
Heh! Mää kans. Tuos tulis vähä kirotus vihreit kus puuttus Harwalli sanast yx t-kirjain. En ol lukihäriöinen, muute vaa harittaa ja on mukavan hilpee olo. Kippis! :D
-14
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:13"]
Vittu mitä densoja täällä on !
Rankka viikko ! Perjantai ! Kissa on kuollu !
Syitä on monia
[/quote]
SYITÄ ON LUKEMATTOMIA ! KIPPIS !
Mutta mites ne vatsamakkarat, jotka tursuaa sieltä liian pienen topin alta? Ajatteleeko kukaan enään lähimmäisiä?
Tytsy tuiterissa ainakin alkaa pian dildon kanssa jumppaamaan. Ei tuu makkaroita...
Magners maistuu täälläkin, tää on parempaa muuten kun Hatwallin litkut.
Perhana ku alko tekeen mieli siideriä!
t. jääkaapissa vain yksi olut
Hei kaikki sisaret! Iloinen ap täällä hei :) Elikäs, hain kaksi Rainbow'n mansikka-raparperisiideriä, Golden cap raspberry soda light ja Upciderin metsämarjan :) Kippis kaikille! Nautitaan kesästä ja hyvästä juomasta! :D
ap
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 20:44"]Ei yäk! Siideri on pahaa. :(
Juokaa lonkeroa, sitä aitoa ja oikeaa Harwallin originaalia. Nams!
[/quote]
Lonkero on paskaa, olen juonut sitä ihan tarpeeksi, nyt en vaan pysty. Pari vuotta menty siidereillä
Lonkero on kyllä hyvää, mutta ei vaan ole mun juoma. Joskus sitä ostan, mutta siideri kyllä parempaa. Kalja ois mieluista todella, mut siitä tulee niin turpea olo -.-
ap
No ehtikö ap? Ja jos ehti/haki niin mitä? Täällä lähtee just 3:s kuiva Omena-siideri.... vähän terästettynä....