Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuppukylässä asuminen on ihan syvältä

Vierailija
01.01.2021 |

Tuntuu välillä että oma lärvi on jossain seiskassa ku mun asioihin kiinnitetään jäätävän paljon huomioo. En kestä tätä enää.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy ajatella muita asioita ja jättää ne muut vähemmälle huomiolle.

Vierailija
2/15 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vaan että muiden asiat kiinnostaa ihan liikaa. Esim oho Kato äkkiä nyt se jonne menee kävellen ?:0 siis omg miten se voi mennä kävellen??? Ja muutenkin semmonen tuijottaminen ja kulmien alta kattelu saa olon et mitäs pahaa nyt oon tehny .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo huomannut tuollaista ja ikäni olen tuppukylässä asunut.

Vierailija
4/15 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka yrittäis ei onnistu sen verran outo maine mulla on täällä joten ehkä jostain saan rahaa ja muutan isompaan kaupunkiin.

Vierailija
5/15 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet vain. Et ole oikeasti niin kiinnostava.

Vierailija
6/15 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti kuvittelet vain. Ei ihmisiä oikeasti kiinnosta toisten menemiset ja tekemiset. Jokainen silti uskoo itse olevansa hurjan kiinnostava.

Vierailija
7/15 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta niin korpeen ettei siellä ole ketään.

Vierailija
8/15 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuiset kaupungit on kyllä juuri tuollaisia. Muutin pois aikoinaan.

Vierailija
9/15 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä nää 15.000 ihmisen kylät on semmosia juorukyliä että mulla kasvaa prseestä halko ja vaginassani on hometta sekä epämuodostumia juorujen mukaan.

Vierailija
10/15 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka yrittäis ei onnistu sen verran outo maine mulla on täällä joten ehkä jostain saan rahaa ja muutan isompaan kaupunkiin.

Jos olet tosiaan outo, pelottava tai epäilyttävä, esim. rikollinen, sua seuraillaan ihan missä tahansa.

Muuten Ketään Ei Kiinnosta.

Vierailija
11/15 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin lapsuuteni Tyrnävällä, ja juuri tuollaista se oli.

Vierailija
12/15 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota huomio vastaan rinta rottingilla,isossa kylässä joutuisit taistelemaan huomiosta.

Vierailija
13/15 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muutin kolmekymppisenä tuppukylästä suureen kaupunkiin. Olin onnellinen kun sai alkaa elämään omassa rauhassa. Tuppukylässä eläminen oli kuin olisi akvaariossa elänyt. Mitään et ikinä tehnyt tai osannut tehdä oikein. Kaikki hankintasi ja hankkimatta jättämiset arvosteltiin. Lapsilta udeltiin ne asiat joita ei vanhemmalta kehdattu kysyä. Veri oli verta sakeampaa joka paikassa. Myös opettajien taholta. Onneksi lähdin pois ja takaisin en palaa.

Vierailija
14/15 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen huomaa?

Itse huomasin se omasta perheestäni. Muiden kyttäämistä ja heidän asioiden ruotimista riitti ja omaan päähäni iskostui ajatus, että kaikki ovat samanlaisia. Varmaan osa olikin, mutta suurin osa varmaan ei. Ehkä se oma perhe olikin siitä pahimmasta päästä? Surullista :(

Vierailija
15/15 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse muutin kolmekymppisenä tuppukylästä suureen kaupunkiin. Olin onnellinen kun sai alkaa elämään omassa rauhassa. Tuppukylässä eläminen oli kuin olisi akvaariossa elänyt. Mitään et ikinä tehnyt tai osannut tehdä oikein. Kaikki hankintasi ja hankkimatta jättämiset arvosteltiin. Lapsilta udeltiin ne asiat joita ei vanhemmalta kehdattu kysyä. Veri oli verta sakeampaa joka paikassa. Myös opettajien taholta. Onneksi lähdin pois ja takaisin en palaa.

Oman kylän tytöt ja pojat palanneet opettajiksi tuppukylään?

Voin kuvitella "joo kyllä kun sen vanhemmat on mitä on, ei ihme kun lapsikin tuommoinen..." kahvia ryystäessä opettajainhuoneessa.