Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies vaikuttaa kiinnostuneelta, mutta silti

Vierailija
06.06.2014 |

flirttailee seurassa muille ja ignooraa mua? Häpeääkö?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihastunut ja testaa sua ja yrittää saada mustasukkaiseksi. Tai sitten ei ole kiinnostunut susta ollenkaan tai ainakaan kovinkaan paljon: aistii ehkä kiinnostuksesi, kokee sen vaivaannuttavana ja haluaa näyttää sulle ettei tunne samoin.

Jälkimmäinen vaihtoehto todennäköisempi kuin ensin mainittu.

Vierailija
2/28 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on hyvä seuramies eikä halua jököttää vaan tyttöystävän kainalossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo "vaikuttaa kiinnostuneelta" tarkoittaa?

Vierailija
4/28 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se sitten osoittaa kiinnostuksensa? Sängyssä? :D aika varma pleijeri, joka haluaa viestittää sinulle, että tykkää lirkuttaa muillekin...

Vierailija
5/28 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla ei ole mahkuja

Vierailija
6/28 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, susta tuntuu, että on kiinnostunut susta, mutta seurassa kuitenkaan ei anna sitä vaikutelmaa vaan on kiinnostunut muista? JOko ylikuvittelet kaiken, tai sitten mies on kiinnostunut susta, mutta ei uskalla lähestyä sua?

Vierailija
7/28 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeutuu seuraan ja tuntuu että pyrkii järjestämään tilaisuuksia olla kahden, kehuu, huomioi, flirttailee, koskettaakin ohimennen.

Mutta seurassa taas ei tee mitään noista, vaan sanallisen flirtin osoittaa muille, ja tuntuu katsovan minusta aina ohi.

Ehkä otan vaan liian vakavasti tuon lähestymisen, tuntuupa meinaan typerältä näin kirjoitettuna :)

Vierailija
8/28 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä mies meinaa mutta ainakaan ei vaikuta kovin terveeltä tuo tilanne.

Mies vaikuttaa epäkypsältä tai muuten vain oudolta, koska jos hän olisi oikeasti  välittäisi sinusta ja tunteistasi, hän ei käyttäytyisi noin. Eli jollain tasolla häneltä puuttuu inkkareita kanootista.

Todennäköisimmin mies, joka hakee huomiota joka suunnasta ja nauttii naisten hurmaamisesta ja jopa pyrkii aiheuttamaan mustasukkaisuutta. Arvatenkin hän on huomannut, että olet jollain lailla hänen koukussaan ja nauttii tilanteesta täysin rinnoin.

Vierailija
9/28 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti mies tekee samanlaista kahdenkeskistä vihjailua myös muille naisille. Tai ehkä olet vain siinä vaiheessa, jolla on tuo tilanne. Saattaa olla, että hän alkaa lähestyä muita sen jälkeen, kun on saanut niiden kiinnostuksen noissa tilanteissa, joissa on enemmän ihmisiä.

Vierailija
10/28 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 19:20"]

En tiedä mitä mies meinaa mutta ainakaan ei vaikuta kovin terveeltä tuo tilanne.

Mies vaikuttaa epäkypsältä tai muuten vain oudolta, koska jos hän olisi oikeasti  välittäisi sinusta ja tunteistasi, hän ei käyttäytyisi noin. Eli jollain tasolla häneltä puuttuu inkkareita kanootista.

Todennäköisimmin mies, joka hakee huomiota joka suunnasta ja nauttii naisten hurmaamisesta ja jopa pyrkii aiheuttamaan mustasukkaisuutta. Arvatenkin hän on huomannut, että olet jollain lailla hänen koukussaan ja nauttii tilanteesta täysin rinnoin.

[/quote]

Ap kävi alapeukuttamassa? Anteeksi jos kokemukseen pelurinaistenmiehiin pohjaava vastaus ei miellytä. Ei nimittäin vaikuta kovin kokemattomalta tapaukselta tuo kehuja ja kosketuksia jakeleva yltiöflirtti jamppa.

Vierailija
11/28 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut ap alapeukuttamassa. Kestän kyllä kommentit jotka eivät puolla miehen mahd. kiinnostumista minuun :)

ap.

Vierailija
12/28 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, hän häpeää sinua. Olet hänelle se klassinen pappilan hätävara, josta hän on valmis luopumaan heti kun löytää paremman ja sitä hän viestittää niin muille, itselleen kuin näköjään sinullekin. Jos tuohon tyyppiin tyydyt, elämäsi on kauhun varassa jaksamista, kun mies yrittää muitakin samaan aikaan. Tietty jos hän on epäkiinnostava lössykkä, niin ei saa muita mutta onko tuo nyt elämää tuollaisen kanssa olla

Vierailija
13/28 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 19:31"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 19:20"]

[/quote]

Ap kävi alapeukuttamassa? Anteeksi jos kokemukseen pelurinaistenmiehiin pohjaava vastaus ei miellytä. Ei nimittäin vaikuta kovin kokemattomalta tapaukselta tuo kehuja ja kosketuksia jakeleva yltiöflirtti jamppa.

[/quote]

Mulla oli kerran tuollainen yltiöflirtti jamppa. Syy flirttiin oli se, ettei oikeasti uskaltanut tehdä aloitetta. Oli tapahtuma-aikaan 35-v, yksi seurustelusuhde takana. Tapasin hänet vuosi sitten 9 vuotta sen jälkeen, tapailtiin pari kertaa, mies kertoi ettei ole tänä aikana seurustellut vieläkään. 

Muutama nainen olisi halunnut seurustella, mutta mies ei "pysty" :( 

Itsekin olen häneen vieläkin ihastunut, mutta mulla on jo toinen mies... Että tavallaan pleijeri, mutta ei tosiaankaan kokenut naisten kanssa! Nyt olen edennyt tosi hitaasti hänen kanssaan ja haluan tutustua, oli mikä oli. Koska hän koskettaa jostain ihmeellisestä syystä tunteitani enemmän kuin kukaan varmaan koskaan. Saa nähdä, onnistuuko. Ystävyys siis.

Vierailija
14/28 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 19:54"]

Mulla oli kerran tuollainen yltiöflirtti jamppa. Syy flirttiin oli se, ettei oikeasti uskaltanut tehdä aloitetta. Oli tapahtuma-aikaan 35-v, yksi seurustelusuhde takana. Tapasin hänet vuosi sitten 9 vuotta sen jälkeen, tapailtiin pari kertaa, mies kertoi ettei ole tänä aikana seurustellut vieläkään. 

Itsekin olen häneen vieläkin ihastunut, mutta mulla on jo toinen mies... Että tavallaan pleijeri, mutta ei tosiaankaan kokenut naisten kanssa! 

[/quote]

No enhän toki tarkoittanut, että olisi kokenut esim. sängyssä, kun osaa tehdä harkittuja siirtoja piiritysrintamalla! Ilmeisesti sinun tyyppisi olikin erityisen harjaantunut tuossa piiritysvaiheessa siksi, kun ei muuhun pystynyt ;). 

Jos toinen tekee suurella varmuudella kaiken maailman temppuja, joilla saada naisen huomio, strategisia eleitä ja siirtoja, hänellä on luultavasti rakkaimpana harrastuksenaan tuo touhu ja voi vain miettiä millainen senkaltainen mies on muuten. Varmaan ainakin rautoja tulessa jatkuvasti ja useita yhtä aikaa - kyvyt tositoimiin saattavat olla onnettomat tai jopa varattu. 

Vierailija
15/28 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 20:04"]

Itsekin olen häneen vieläkin ihastunut, mutta mulla on jo toinen mies... Että tavallaan pleijeri, mutta ei tosiaankaan kokenut naisten kanssa! 

[/quote]

No enhän toki tarkoittanut, että olisi kokenut esim. sängyssä, kun osaa tehdä harkittuja siirtoja piiritysrintamalla! Ilmeisesti sinun tyyppisi olikin erityisen harjaantunut tuossa piiritysvaiheessa siksi, kun ei muuhun pystynyt ;). 

Jos toinen tekee suurella varmuudella kaiken maailman temppuja, joilla saada naisen huomio, strategisia eleitä ja siirtoja, hänellä on luultavasti rakkaimpana harrastuksenaan tuo touhu ja voi vain miettiä millainen senkaltainen mies on muuten. Varmaan ainakin rautoja tulessa jatkuvasti ja useita yhtä aikaa - kyvyt tositoimiin saattavat olla onnettomat tai jopa varattu. 

[/quote]

ot, haluaisin tietää, miten teit tuon lainauksen, josta turhat on karsittu pois?

Vierailija
16/28 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Kyllä tämä mies halusi saada seurustelusuhteen, mutta ilmeisesti jokin ei täsmää siinä mitä hakee ja siinä mitä haluaa. Realisti tajuaisi, ettei rakkaus välttämättä kävele sisään heti ekassa suhteessa, vaan jonkun kanssa voisi vain ihan olla vaikkei nyt tunteita niin hulluna tulisikaan. En usko hänen niin nauttineen että pystyy vain flirttailemaan, toki sinänsä varmasti nautti että pystyy herättämään taas yhden naisen kiinnostuksen, kun muuhun ei kykene, mutta on asialla se surullinenkin puolensa. 

Eli vaatisi naiselta todella paljon saada tämä mies josta puhun suhteeseen, mutta mies sinänsä haluaisi suhteen, ei vain nauttia naisten härnäämisestä. En tiedä, onko ap:n miehellä samaa, mutta jos on niin on surullista kun jokainen nainen näkee vain sen puolen, joka ulospäin näkyy, ei sitä, mitä ko mies todella tarvitsisi. Toinen asia toki on, että vaikka sen näkisi, onko järkevää lähteä yrittämään suhdetta, koska naiselle se on tosi rankkaa. Saisi miehelläkin oma vastuunsa olla. Mutta ainakaan minun tietämälläni on traumoja estämässä vastuunkantoa. 

Vierailija
17/28 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kuvittelin että 2-kymppinen nainen on minusta kiinnostunut. Kaikki merkit viittaa siihen, taitaa olla vain omat kuvitelmat. Toivoo vanha setämies...

Vierailija
18/28 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 20:25"]

[/quote]

[/quote]

Kyllä tämä mies halusi saada seurustelusuhteen, mutta ilmeisesti jokin ei täsmää siinä mitä hakee ja siinä mitä haluaa. Realisti tajuaisi, ettei rakkaus välttämättä kävele sisään heti ekassa suhteessa, vaan jonkun kanssa voisi vain ihan olla vaikkei nyt tunteita niin hulluna tulisikaan. En usko hänen niin nauttineen että pystyy vain flirttailemaan, toki sinänsä varmasti nautti että pystyy herättämään taas yhden naisen kiinnostuksen, kun muuhun ei kykene, mutta on asialla se surullinenkin puolensa. 

Eli vaatisi naiselta todella paljon saada tämä mies josta puhun suhteeseen, mutta mies sinänsä haluaisi suhteen, ei vain nauttia naisten härnäämisestä. En tiedä, onko ap:n miehellä samaa, mutta jos on niin on surullista kun jokainen nainen näkee vain sen puolen, joka ulospäin näkyy, ei sitä, mitä ko mies todella tarvitsisi. Toinen asia toki on, että vaikka sen näkisi, onko järkevää lähteä yrittämään suhdetta, koska naiselle se on tosi rankkaa. Saisi miehelläkin oma vastuunsa olla. Mutta ainakaan minun tietämälläni on traumoja estämässä vastuunkantoa. 

[/quote]

Tämä tosiaan kiinnostaa ajatuksena. Olet siis itse ollut suhteessa vaansiksi, kun se on ok, sanoitko sen miehelle suoraan ja oliko miehen suhtautuminen sama. Sovitte vaan olevanne yhdessä niin kauan, kunnes jotain parempaa tulee. Vai oliko mies siinä luulossa että rakastit häntä? Entä hyväksyisitkö omalle kohdallesi sen että mies käyttää sinua järkevästi hätävarana. Haluaisitko silloin tietää sen vai haluaisitko mieluummni luulla olevasi ihmisen kanssa, joka rakastaa sinua?

Vierailija
19/28 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ja päädyin lopulta perustamaan miehen kanssa perheen, mutta sitä edelsi monta vaihetta. 

Kerroin miehelle kyllä, mikä on tilanne, en halunnut pettää oman tunnevammaisuuteni takia. Emme sopineet mitään erityistä, mies on minua 20 vuotta vanhempi, eikä ole hötkyilijä. Eli seurustelimme kahteen otteeseen, sitten kokeilin muita suhteita mutta aina palasin tämän miehen luo. Hänkin olisi ollut vapaa tauoilla menemään muiden kanssa vaikka naimisiin, mutta ei mennyt. 

Voisin ajatella että olisin samanlainen jollekin miehelle, jos rakastaisin miestä, enkä kaipaisi perhettä. Siis olen kirjoittaja nro 14 ja sympatiseeraan sitä flirttimiestä, ja voisin tehdä hänelle saman kuin mieheni minulle, vaikkei hän haluaisikaan olla minun kanssani ikuisesti ja sanoisi sen. Pahinta olisi, jos hän sanoisi että haluaa, vaikka tietäisi jo sanoessaan, että ei halua. 

Minulla on se paradoksi, että mieheni rakkaus auttoi minua kykenemään rakastumaan tähän flirttailijaan, jota en kuitenkaan saa, koska mulla on jo mies. Mutta elämä on.

Vierailija
20/28 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä siis perhettä perustaessanikaan ollut niin rakastunut tai tuntenut tunteita, mutta olin oppinut tuntemaan mieheni ja kävi itseasiassa niin, että kun en saanut sitä flirttimiestä, johon hirveästi rakastuin, niin ajattelin, etten koskaan löydä rakkautta ja päätin, että otan miehen, joka minulla kuitenkin on ja joka on hyvä mies ja haluaa olla kanssani eikä koe ongelmaksi, että mulla ei ole niitä tunteita.

Olen oppinut rakastamaan vasta perheen perustamisen myötä vähitellen, ja saanut tunteita. Minulle tämä oli oikein hyvä ratkaisu ja meille, mieskin on tyytyväinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan