Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiusten peseminen lavuaarissa?

Vierailija
06.06.2014 |

Mun pitää pestä piiitkät hiukset tänään ja laitettiin juuri silikonisaumat uusiksi kylpyhuoneessa. Voisinko jotenkin näppärästi pestä hiukset lavuaarissa? Onnistuisiko?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko kerrostalossa? Mene taloyhtiön saunaan pesulle.

Vierailija
42/48 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laittaisin lavuaarin pohjalle lautasen väärinpäin ettei hiukset mene sinne, mutta kuitenkin vesi valuisi alta. Sitten kaataisin pullosta vettä hiuksille, hanan kanssa on vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole kuullut pesuvadista?! Laita pesuvati altaaseen ja pese siinä. Ei mene hiukset viemäriin. 

T: puoleen selkään ulottuvan, paksun tukan omistava

Vierailija
44/48 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 19:31"]

Eikö kukaan ole kuullut pesuvadista?! Laita pesuvati altaaseen ja pese siinä. Ei mene hiukset viemäriin. 

[/quote]

Juuri samaa ehdotin minäkin. Mutta tämä kai on tätä nykyajan uusavuttomuutta. Ihmiset ei enää käytä pesuvateja. Meillä kotona astiatkin huuhdotaan sellaisessa lapsuudesta tulleen mallin mukaisesti ja säästetään vettä. Tosiaan yllätyin, kun yksi tuttavanainen ihmetteli, miksi minulla on iso muovivati keittiön altaassa...

Vierailija
45/48 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 50 - 60 vuotta sitten varmaan suurin osa suomalaisista pesi hiuksensa pesuvadissa. Pesuvesi ja sitten muutama huuhteluvesi ja se siinä. Ei niitä lavuaareja ollut kuin osassa huusholleja.  Miksi heittäytyä noin avuttomaksi.

Vierailija
46/48 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 19:37"][quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 19:31"]

[/quote]

Juuri samaa ehdotin minäkin. Mutta tämä kai on tätä nykyajan uusavuttomuutta. Ihmiset ei enää käytä pesuvateja. Meillä kotona astiatkin huuhdotaan sellaisessa lapsuudesta tulleen mallin mukaisesti ja säästetään vettä. Tosiaan yllätyin, kun yksi tuttavanainen ihmetteli, miksi minulla on iso muovivati keittiön altaassa...

[/quote]

Miksi et käytä tulppaa?

Vierailija
47/48 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivashampoo!

Vierailija
48/48 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi istu ja pala! 38-vuotiaaksi on pitänyt tämän naisen elää, ennen kuin kuulee sanan _persepuhelin_! :D :D :D :D Kuinka innovatiivista! Ja samalla aivan kuin kirosana! Naurattaa silti. :D :D :D :D