Montako imetyspaitaa on hyvä määrä?
Kommentit (10)
Riiippuu onko kesä vai talvi, oletko kova hikoilemaan ja pyykkäämään jne.
4-5.
1 päällä, toinen puhtaana kaapissa, kolmas pyykissä, neljä ja viides kuivumassa. Tämä siis jos pyykkäät päivittäin.
Minulla on noita 3:sen mainitsemia toppeja, joita käytän paidan alla (ja joskus on vielä liivitkin siellä). Mitähän niitä olisi, 3 valkoista ja 2 mustaa? Ei tarvitse enempää, koska kuitenkin tulee pestyä jo vauvapyykkiäkin päivittäin. Sinne siis aina likaiset, harvoin nyt kuitenkaan useampaa päivässä tarvitsee.
Ei kun siis nelosen tosiaan. Mutta kuten kasikin tuossa totesi, 4-5 riittää kyllä, jos sinulla on mahdollisuus pestä vauvapyykkiäkin silloin, kun sitä tulee. Ja jos ei ole, vauvallekin tarvitaan enemmän vaatteita...
Haluatko käyttää imetyspaitoja koko imetyksen ajan vai vai silloin kun menet paikkaan jossa joudut julki-imettämään? Kahdella pärjää hyvin.
Oon pärjännyt ilman imetyspaitoja. Toppi tai rinnan kohdalta helposti alas vedettävä paita on riittänyt oikein hyvin. Harsoa päälle suojaksi tarvittaessa.
Mun suosikkeja on sellaiset imetystopit, joissa on ikään kuin sisäänrakennetut rintaliivit. Ne menee melkein minkä tahansa vaatteen alle, eikä vilku maha syöttäessä. Tosin olen myös imettäessä suurimmillaan c-kuppikokoa, isorintaiselle ne ei ehkä riitä tueksi.
Mulla ainakin menee liivit/toppi sekä paita päivittäin pesuun. Aina tulee liivinsuojista huolimatta ohivuotoja tai pukluja paidalle. Hikoilen ilmeisesti hormoneista johtuen myös enemmän kuin tavallisesti. Tarpeellinen määrä riippuu siis siitä, kuinka usein haluaa pestä pyykkiä.
Mun suosikkeja on sellaiset imetystopit, joissa on ikään kuin sisäänrakennetut rintaliivit. Ne menee melkein minkä tahansa vaatteen alle, eikä vilku maha syöttäessä. Tosin olen myös imettäessä suurimmillaan c-kuppikokoa, isorintaiselle ne ei ehkä riitä tueksi.
Mulla ainakin menee liivit/toppi sekä paita päivittäin pesuun. Aina tulee liivinsuojista huolimatta ohivuotoja tai pukluja paidalle. Hikoilen ilmeisesti hormoneista johtuen myös enemmän kuin tavallisesti. Tarpeellinen määrä riippuu siis siitä, kuinka usein haluaa pestä pyykkiä.
Jos tosiaan haluaa niitä imetyspaitoja, niin monetko on hyvät?