Oudoin lapsen nimi, johon olette törmänneet
Kuulin menneellä viikolla, että erään samassa työpaikassa työskentelevän lapsi oli nimetty Einariksi. Luulin sitä vitsiksi aluksi. Tulee mieleen joku tuberkuloottinen kuoleva lähinnä. Kamala mielikuva vauvasta. Ovat kuulemma hiukan erikoisuutta tavoittelevia koko perhe muissakin asioissa.
Kommentit (845)
Unna tytöllä. Tiedän, että on ihan "oikea" nimi, mutta silti kamala.
Pienillä pojilla Pertti ja Seppo. Tulee mieleen viisikymppiset, kaljamahaiset ukot.
Outoja nimiä ovat Puuma (poika) ja Tilla (tyttö).
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 19:16"]joko Nita-MInttu on mainittu?
[/quote]
Pelkän Nitan olen myös kuullut. Ihan kuin koiran nimi...
Menni. Minun luokalla oli joskus.
Ja Kukka-Maaria.
Chanel (tyttö), toisena nimenä tosin, mutta yhdistettynä perusmöttöseen.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 02:50"][quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 00:49"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:43"]
Lunabelle
[/quote]Lunabella pojalla, tytölläkin äklö.
[/quote]
Kuka tätä alapeukuttaa, katso vaikka väestörekisteristä, olen irl törmännyt pieneen poikaan nimeltä lunabella. Jos olet linjoilla ko. lapsen äiti niin perustele valintasi, pliis.
[/quote]
Ihmiset, jotka haukkuvat lasten nimiä, ovat jo jokseenkin kummallisia, mutta se, että perus av-mamma vielä vaatii PERUSTELEMAAN miksi joku on antanut lapselleen jonkun nimen, on jo jotain absurdia. Kukahan piru sinä oikein kuvittelet olevasi...?
[/quote]
Eli ärhäkkä mamma oli linjoilla..
Penniina. Oli serkkuni ukin naisystävän lapsenlapsi. Vitsailimme serkun kanssa, että pitäisi laittaa osto-myyntipalstalle ilmoitus: Myydään hyväkuntoinen Penniina penkillä hyvään kotiin. :J
Ehkä oudoin kuulemani nimi on Unnu. Eihän tuosta edes tiedä onko mies vai nainen.
Pille-Riin, lääkäriopiskelija (virolainen).., sopii hyvin, kutsun häntä Pilleriinaksi.
Aradia on tuttuni teini-ikäinen tytär.
Tii ja Pii. Niistä kyllä saisi yhdysnimillä vielä omituisempia: Tii-Mari, Pii-Sami.
Tänään puistossa veljekset Vilppu ja Valtti
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 23:04"]
Tii ja Pii. Niistä kyllä saisi yhdysnimillä vielä omituisempia: Tii-Mari, Pii-Sami.
[/quote]
Tai vielä paremman: Tii-Pii
Kaksoset: Savi ja Kivi