Mies haluaa nuoren naisen vain kiinteän kropan takia.
Kommentit (17)
Onko nuorilla naisilla sitten kiinteä kroppa? Nyky-Suomessa jos haluaa kiinteäkroppaisen naisen niin joku 35-45 -vuotias olisi paras vaihtoehto.
Mitä pahaa siinä on? Kyllä mä uskon että mieheni ihastui minuun alkuun ulkonäön takia, ja siinä nuoruus kyllä auttoi. Mutta mitä sillä on väliä sitten? Suhde on siitä syventynyt vuosien myötä sisältämään kuuman seksuaalisuuden lisäksi syvällisen ihmissuhteenkin. Arjessa sitä ihmiset kasvaa yhteen kyllä, vaikka alku sitten olisikin sitä että ollaan hullaannuttu toisen seksikkääseen ulkonäköön.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 14:31"]
Niin? Ja mitä pahaa siinä on?
[/quote]Ei siinä olekaan. Mutta nuori nainen särkee sydämensä, jos luulee, että mies on kiinnostunut tämän pään sisällöstä.
Olen eri mieltä. Tunnen pari pariskuntaa joissa nainen on huomattavasti nuorempi ja kumpikaan naisista ei ole mitenkään erityisen kiinteäkroppainen.
Niin, tuskin tosiaan keskusteluyhteyden ja yleissivistävää maailmanpolitiikkaa avartavan tietoisuudenkaan takia.
Haha.. Olen kaikkea muuta kuin kiinteä.. Ikäeroa 10 v...
Nainen24vee
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 14:39"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 14:31"]
Niin? Ja mitä pahaa siinä on?
[/quote]Ei siinä olekaan. Mutta nuori nainen särkee sydämensä, jos luulee, että mies on kiinnostunut tämän pään sisällöstä.
[/quote]
Jos siellä jotain kiinnostavaa sisältöä on, ja jos se mies itse on sentyyppinen että yleensä moiset asiat kiinnostaa, niin kyllä hän siitä kiinnostuu, alkuhuuman ohi mentyä viimeistään.
Tottakai haluaa, ikääntyvä repsahtanut läskihöttö on kammottavaa. Ei voi
koskea oksentamatta, yöööökh. Onneksi nuoria naisia ja kiinteitä kroppia on AINA tarjolla. Loppumaton, uusiutuva luonnonvara. :=DD
t. Jakke
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 14:42"]
Niin, tuskin tosiaan keskusteluyhteyden ja yleissivistävää maailmanpolitiikkaa avartavan tietoisuudenkaan takia.
[/quote]
Parikymppiset on yleensä fiksuimmillaan, opiskelevat ja seuraavat aktiivisesti aikaansa. Kun taas nelikymppiset vaan hoitavat penikoitaan ja seuraavat korkeintaan kaalilaatikkoblogeja ja naapurin lissun pyykinpesua.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 14:42"]
[/quote]
Parikymppiset on yleensä fiksuimmillaan, opiskelevat ja seuraavat aktiivisesti aikaansa. Kun taas nelikymppiset vaan hoitavat penikoitaan ja seuraavat korkeintaan kaalilaatikkoblogeja ja naapurin lissun pyykinpesua.
[/quote]
Ja meinaatko että tämä pätee vain naisiin? Että miehillä tuo ajan ja maailmantilanteen seuraaminen jatkuu samalla tavalla parikymppisyyden jälkeenkin, mutta naiset keskittyvät myöhemmällä iällä vain Lissun pyykinpesuun?
Onneksi minun miestäni ei kiinnostanut langanlaiha bimbo edes silloin kun tavattiin. Olin normaalipainonen 168/67kg kun tapasimme. Naimisiin mennessäni painoin 70kg. Mieheni on aina sanonut minulle, etten saa laihduttaa vaan tykkää että minulla on muotoja enkä ole langanlaiha. Urheilemme molemmat säännöllisesti, minä käyn salilla/jumpassa 3krt/vko. Paino keikkunut jo vuosia 70kg paremmalla puolella, mutta olen sinut itseni kanssa. Lapsia tullut 4 ja avioliittovuosia 19. Seksiä edelleen noin 5krt/vko. En aio elää elämääni tuijottamalla syömisiäni, mutta en usko, että mieheni haikailee nuorien naisten perään. Enemmän voi olla huolissaan ne langanlaihat 30-40vuotiaat, joiden mies alunperinkin valitsi heidät VAIN ulkonäön ja nuotojen takia, silloin ikävä kyllä, mies helpommin haikailee niitä nuoria ja kiinteitä bimboja kun oma rupsahtaa.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 14:57"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 14:42"]
[/quote]
[/quote]
Ja meinaatko että tämä pätee vain naisiin? Että miehillä tuo ajan ja maailmantilanteen seuraaminen jatkuu samalla tavalla parikymppisyyden jälkeenkin, mutta naiset keskittyvät myöhemmällä iällä vain Lissun pyykinpesuun?
[/quote]
Siltä valitettavasti näyttää. Miehet sentään seuraa uutisia ja puhuu työkavereiden kanssa politiikkaa, kun taas eukot seuraa vaan mihin avataan seuraava luiiivuiiittoonin liike. Legginsit päällä töllötetään viidakon tähtösiä ja mussutetaan pizzaa ja lightsiideriä.
No jaa... Ehkä kropalla oli jotain tekemistä asian kanssa, että mieheni minuun ihastui, mutta meidän suhteeseen sisältyy paljon muutakin kuin pelkkää fyysisyyttä. Suhde alkoikin ihan muusta, ystävyydestä ja keskusteluista, muunlaisesta yhdessäolosta kuin seksistä. Seksi ja fyysinen kanssakäyminen tuli tietysti mukaan sitten aikanaan.
Meillä ikäeroa 22v, mutta kyllä vaan, seksi ja fyysinen kanssakäyminen on olennainen ja kohtalaisen tiivis osa meidän suhdetta yhä edelleen =)
Näin kolmefemmana on ollut pari rapiat parikymppistä panoa. Nätti naama ja kroppa, siinähän ne syyt on. Seurustelua en kestäisi parikymppisen misukan kanssa. Rahat ja järki siinä menisi. Sitäpaitsi vielä melkein lapsi ei ole parasta keskusteluseuraa.
Ja mitä sitten? Hassultahan se kuulostaisi, että mies haluaa naisen vain löysän kropan takia!