Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko kenellekään muulle voimakas pahoinvointi siitä, että ei ole syönyt vähään aikaan ja on nälkä?

Vierailija
31.12.2020 |

Sillä tavalla voimakas, että on vaikea saada se ruoka tehdyksi?

Mun ystävä sanoo, että sille tulee vain sellainen vatsakouristus, kun on kova nälkä.

Olen ajatellut, että pahoinvointi johtuu syömättömyydestä, mutta voisko se olla jotain muuta? Sokerit on just mitattu ja ne oli (ja on aina ollu) kunnossa. Mitään muuta en keksi

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mutta sit kyllä syön jotain ennen kuin alan valmistamaan ruokaa koska se kestäisi liian kauan. Ja pyrin toki syömään niin että vältyn pahoinvoinnilta kokonaan.

Vierailija
2/8 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee välillä nälästä niin huono olo, etten tosiaan pysty tekemään mitään ruokaa. Ensiapuna auttaa pakastemarjojen imeskely, sitten on vaan väkisin syötävä jotain enemmän niin olo kohenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee.

Vierailija
4/8 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu vatsaa vääntelee ikävästi ja tulen tosi kiukkuiseksi nälkäisenä.

Esim. kiireisenä työpäivänä jolloin ei ehdi syömään voi näin joskus käydä.

Vierailija
5/8 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli raskaana ollessa, joskus jopa oksennusrefleksi ja jos olin vaikka juonut vettä niin se tuli ylös. Onneksi "vaiva" helpotti synnyttämisen jälkeen. Tiedän pari ystävää, joilla myös tulee kamala pahoinvointi nälästä, vaikkeivat ole koskaan olleet raskaana.

Vierailija
6/8 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos on oikeasti todella kova nälkä niin alkaa aivan oksettamaan kun vatsa on niin tyhjä.

Vierailija
7/8 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt kovin pahaa oloa mutta lievä kuvotus. Nälkää en varsinsisesti edes tunne.

Vierailija
8/8 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee joskus. Raskausdiabetes oirehti samalla tavalla. Kakkostyypin diabeteksen oire tuohon myös.