Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Suomessa tilataan ulkomaalaisille aina tulkit?

Vierailija
31.12.2020 |

Miksi Suomessa paapotaan ulkomaalaisia? Terveydenhuollossa tilataan aina kalliisti veronmaksajien rahalla oman äidinkielen tulkit ettei tarvi edes opetella maan kieltä tai edes englantia. Sitten, jos olet itse ulkomailla sairaana tai asut siellä niin et todellakaan saisi palvelua omalla äidinkielellä. Et välttämättä edes englanniksi ja se on voi voi. Itse jouduin menemään esim espanjassa lääkäriin eivätkä osanneet edes englantia. Elekielellä sitten mentiin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kuitenkin osataan joka paikassa englantia että sillä pärjää hyvin. Sitten saisi itse maksavana hommata tulkit jos tarvii

Vierailija
2/5 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkaseuralaiseni kaatui Saksassa ja mentiin näyttämään kättä lääkäriin. Ei kukaan kysynyt, tarvitsemmeko suomenkielistä tulkkia. Englanninkielistä lääkäriä oltiin järjestämässä, mutta koska puhun saksaa siinä kuin englantia, todettiin, että se ei ole tarpeen vaan voin itse toimia tulkkina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluissa niitä käytetään paljon ettei voida myöhemmin väittää etteivät vanhemmat ole ymmärtäneet asioita.

Vierailija
4/5 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko että turisteille järjestetäänkään.

Vierailija
5/5 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viranomaisilla on velvollisuus varmistaa, että asiakas ymmärtää julkisen vallan käytön heitä kohtaan. Näin esim. sosiaalitoimi tai poliisitoimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan