Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli äsken mieleen eräs asia viime kesän tapailusuhteestani

Vierailija
31.12.2020 |

Haluan kertoa tästä nyt teille, koska ei ole ketään muutakaan jolle kertoa.

Tapailin viime kesän erästä miestä, joka oli eronnut noin 5 vuotta sitten lastensa äidistä. Tämä äiti asui sanotaan nyt vaikka Kukkavuoressa (keksitty kaupunginosa Helsingissä) heidän yhteisten lastensa kanssa. Heillä oli siis tämän naisen kanssa yhteishuoltajuus.

Minä etsin viime kesänä asuntoa itselleni. Tässä kohtaa en vielä tiennyt tämän tapailemani miehen exän asuinpaikkaa. Kerroin sitten hänelle, että selatessani asuntoja tuli vastaan ihan hyvänhintainen vuokra-asunto Kukkavuoressa. Tämä mies tyrmäsi ihan täysin ajatuksen ja sanoi, että "et kyllä muuta sinne! Mun exä asuu siellä". Olin ihan että aijaa, enköhän minä saa ihan itse päättää asiasta. Mies oli ihan kauhuissaan. Löysin lopulta asunnon muualta. Tapailumme kosahti muista syistä, mutta tämä tuli mieleeni tänään ja herätti miettimään, miksi hänelle olisi ollut niin kamalaa, jos olisin saanut asunnon samalta alueelta, missä hänen exänsä ja lapsensa asuvat.

Mitä ajatuksia teille heräsi miehen tyrmäävästä asennoitumisesta minun muuttooni kyseisille kulmille? Olisiko siinä teidän mielestänne ollut jotain kauheaa, jos olisin muuttanut Kukkavuoreen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisihan se riski ollut paljon suurempi törmätä exään ja lapsiin esim. kaupassa. Vieläkö ajattelet, että mitä sitten, jos törmää? No ihan siitä, että lapset ihmettelevät kuka sinä oikein olet. Lapset eivät ole tyhmiä, vaikka isä vain sanoisi sinun olevan kaveri.

Vierailija
2/2 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se aika vaikeaa etsiä asuntoa jos pitäisi vältellä "epätoivottuja" naapureita. Mistä sitä edes tietää kuka asuu missäkin. Mitä jos ap:n unelmien asuinalue olisi juuri Kukkavuori, niin saisiko hän muuttaa sinne edes sen jälkeen kun tapailu miehen kanssa on loppunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi