Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies töissä taas klo 7-18.

Vierailija
05.06.2014 |

Kuten yleensä aina.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-19 jälkeen vielä ihanaa, lämmintä, valoisaa alkukesän iltaa jäljellä monta tuntia. Voitte syödä yhdessä ulkona, jutella. Isä voi leikkiä lapsensa kanssa. Teillähän on okt, pihaa missä olla. Rentoudutte ja elvytte. Sitten nukkumaan kylki kyljessä, niin huomennakin jaksaa. :)

Vierailija
2/31 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on aika monta firmaa, jotka palkkaa puhelinmyyjiä. Joten, Ruikkis, ei kun uutta matoa koukkuun.

Osanottoni miehellesi ja lapsellesi, ei ole heilläl leppoisaa eikä rauhallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 15:54"]

Ei meillä, mies tekee sukulaiselleen töitä ja ylityökorvauksista ei olla kuultukaan. Eli 5-21 ja ihan peruspalkalla. 

[/quote]

Ai nyt on sukulaisellaan töissä? Kaatuiko oma puljunne?

Vierailija
4/31 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset jo isoja, mutta meillä kävi näin, kun mies paitsi teki pitkää päivää, viihtyi turhankin hyvn myös kalalla viikonloppuisin. Oli tullut kalastusreissusta ja otti parin tai kolmen kuukauden ikäisen, en ihan tarkkaan muista enää, kuopuksen syliin. Kuopus katsoi hetken silmiin, suu meni mutruun, alahuuli alkoi väpättää ja sitten tuli korvia raastava itku. Kun minä otin vauvan, rauhoittui heti. Tuo oli ensimmäinen kerta ikinä, kun kuopus vierasti, omaa isäänsä!

Teille, jotka siinä ylimielisenä kerrotte, että tienaapahan. Meillä ei mies tienannut ylitöillä yhtään mitään, vaan ne piti muka pitää vapaana. Ikinä ei ollut aikaa. Asia ratkesi vaihtamalla työpaikkaa ja sitten pisti kyllä vaatimukset pöytään ja eihän siinä auttanut kuin maksaa, kun se, ettei päässyt vapaita pitämään, oli työnantajasta johtuva. Nyt on jo huippuosaaja alallaan ja tietää, milloin voi sanoa ei ja silti työpaikka säilyy.

Olen itsekin tehnyt pitää työpäivää, mutta ennen lapsia ja nyt, kun lapset ovat lähes aikuisia. En ymmärrä ihmisiä, jotka haluavat lapsia, mutta eivät koskaan ole heidän kanssaan.

Vierailija
5/31 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boooo ammattivalittaja. Go away!!!! Miksi avaat useampia näitä ketjuja, eikö se yksi helvetin ketju riitä. Ai niin, olet joku vajukki.

Vierailija
6/31 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
7/31 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua raukkaa... Hirmu rankkaa varmaan töllistellä itse kotona ja koneella kun toinen paiskii pitkää päivää. :D
Mun miehellä kesäisin yhtä pitkiä, jos ei pitempiäkin päiviä. Ei voi mitään, kaikkia ei oo siunattu mukavilla säännöllisillä 8-16 työajoilla.... Huoh.

Vierailija
8/31 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuossa jotain outoa?

Vierailija
9/31 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyynel.

Vierailija
10/31 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin mun mies, joka työpäivä. Kuukausipalkka ja joustava työaika...

Vierailija
11/31 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkahveilla aika rientää huomaamati...

Vierailija
12/31 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tehnyt nyt useamman viikon töitä 5-21, eipä paljoo näy kotona ja viikonloput tuijottaa tietokoneen näyttöä. Mä osin onnellinen jos mies tekis noin lyhyttä päivää

Eilen loppui kärsivällisyys ja sanoin että lähden yksin muutamaksi viikoksi reissuun, kun ei edes yritä lyhentää päiväänsä vaan päivät vain pitenee kokoajan.

Vierailija
13/31 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai teillä sentään on iso velkainen omakotitalo jossa miehenkin olisi kiva rentoutua jos vain töiltään ehtisi?

Vierailija
14/31 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 15:28"]

Kai teillä sentään on iso velkainen omakotitalo jossa miehenkin olisi kiva rentoutua jos vain töiltään ehtisi?

[/quote]

Ei ole.

Vierailija
15/31 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön tai rahaton mies saa AV-mammoilta lähtöpassit alle aikayksikön kirjoitusten perusteella. "Damned if you do, damned if you don't"....

Vierailija
16/31 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä taas eräs tietty "ammattivalittaja" linjoilla? Kertoisitko lapsesi iän ja lyhyen diagnoosin terveydentilastasi, niin tiedetään kannattaako sulle vastailla vai oletko kykenemätön ottamaan edes hyvällä annettuja neuvoja vastaan..

Vierailija
17/31 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 15:33"]

Onko siellä taas eräs tietty "ammattivalittaja" linjoilla? Kertoisitko lapsesi iän ja lyhyen diagnoosin terveydentilastasi, niin tiedetään kannattaako sulle vastailla vai oletko kykenemätön ottamaan edes hyvällä annettuja neuvoja vastaan..

[/quote]

En kerro miksi kertoisin?

Vierailija
18/31 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lähtee kanssa aamulla klo6 ja takaisin yleensä 18-19.30. Aina ei vauva ehdi nähdä isiä kun menee ennen nukkumaan :( aika yksinäinen olen välillä kun ei ole oikeastaan ystäviä :(

Vierailija
19/31 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 15:33"]

[/quote]

En kerro miksi kertoisin?

[/quote]

No, onneksi kirjoitustyylisi on aika omintakeinen ja jo melkeinpä tämän lauseen perusteella tiedän, että keksit kymmeniä tekosyitä (jotka mahdollisesi kumoavat aiemmissa ketjuissa esitettyjä) niiden ideoiden toteuttamattomuuteen mitä hyväuskoisiset ja kiltit ihmiset tulevat sulle tässä ketjussa esittämään. Ideoita mitä siis tehdä sillä välin kun mies töissä.

Vierailija
20/31 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap miettinyt jotain kuntouttavaa toimintaa esimerksi jossain päiväkeskuksessa? Siellä tapaa muita ihmisiä ja pääsee puuhailemaan jotain pientä. Saa sosiaalista vuorovaikutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä