Mies töissä taas klo 7-18.
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 15:38"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 15:33"]
Onko siellä taas eräs tietty "ammattivalittaja" linjoilla? Kertoisitko lapsesi iän ja lyhyen diagnoosin terveydentilastasi, niin tiedetään kannattaako sulle vastailla vai oletko kykenemätön ottamaan edes hyvällä annettuja neuvoja vastaan..
[/quote]
En kerro miksi kertoisin?
[/quote]
No, onneksi kirjoitustyylisi on aika omintakeinen ja jo melkeinpä tämän lauseen perusteella tiedän, että keksit kymmeniä tekosyitä (jotka mahdollisesi kumoavat aiemmissa ketjuissa esitettyjä) niiden ideoiden toteuttamattomuuteen mitä hyväuskoisiset ja kiltit ihmiset tulevat sulle tässä ketjussa esittämään. Ideoita mitä siis tehdä sillä välin kun mies töissä.
[/quote]
En mä tarvitse mitään neuvoja tai ideoita. Pärjään näinkin kunhan totesin että on töissä.
Onko tuo työaika vai kokonaisaika lähdöstä kotiin tulemiseen.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 15:38"]
Oletko ap miettinyt jotain kuntouttavaa toimintaa esimerksi jossain päiväkeskuksessa? Siellä tapaa muita ihmisiä ja pääsee puuhailemaan jotain pientä. Saa sosiaalista vuorovaikutusta.
[/quote]
Ei nyt kesällä kerkiä kun pitää olla tuon lapsen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 15:40"]
[/quote]
Kokonaisaika tosin sekin vaihtelee eli voi tulla vasta klo 19.
Älä valita. Mun mies tekee töitä 10-02 asti yöllä...
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 15:40"]
Kokonaisaika tosin sekin vaihtelee eli voi tulla vasta klo 19.
Sittenhän tuo on aivan normiaika. Mitä ihmeellistä tuossa on jos matkat jo mukana.
Nrolle 16 vielä täällä vaan vanhusten ja kehitysvammaisten päiväkeskus kumpaankohan mun sitten pitäisi mennä?
Kannattaisiko ap mennä itsekin töihin.
Mikä tuossa on ihmeellistä. Suurimmalla osalla tuo on normaalia joka päiväistä elämää. Meillä miehellä 5.30/6-17. Itselläni vain 6.30-17
Ei meillä, mies tekee sukulaiselleen töitä ja ylityökorvauksista ei olla kuultukaan. Eli 5-21 ja ihan peruspalkalla.
Ole onnellinen, että on edes töitä :)