Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana oleva nainen osti tupakkaa ja alkoholia :(

Vierailija
05.06.2014 |

En tiedä oliko kännissä mutta vaikutti siltä, oli nimittäin todella sekavan oloinen. Ei esimerkiksi millään meinannut saada rahoja lompakosta ulos ja sitten ostoksia pakatessa höpötteli itsekseen jotain ihmeellistä. Laukku hänellä oli auki ja sielä näytti olevan tupakkaa :(. Ei siis varmaankaan ainakaan tupakoita ostanut esim. miehelleen.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoihan se ostaa ne vaikka alaikäiselle lapselleen.

Vierailija
2/30 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 17:32"]

Olenko minäkin aina humalassa, jos en saa heti seteleitä ja kolikoita otettua lompakosta? Ja joskus höpöttelen itsekseni, kun ei meinaa ostokset mennä kassiin niin kuin haluan... 

[/quote]

Onko äänesi sellainen sammaltava ja horjahteletko samalla? Vähän rajaa nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ostin 8-packin olutta viimeisilläni raskaana. Joskin se meni vanhemmilleni ja (aikuiselle) veljelleni kun grillattiin perheen kesken.

Vierailija
4/30 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pyysi raskausaikana joskus minua tuomaan tupakkaa/saunaoluen. Enpä yhtään ajatellut asiaa, vasta kuin kaupankassalla kun tuli niitä syyllistäviä katseita.
En siis itse polttanut, enkä koskaan ole juonut.
Ja jos minua rupeaa nolottamaan, niin olen juuri sellainen hermostunut rähmäkäpälä. Kortit tippuu kädestä, näppäilen tunnuksen väärin, olen punainen kuin palosireeni jne.

Eli on ehkä vähän turhaakin arvostella ja syyllistää toista ostoksista. Voi olla,että alkoholi ja tupakit meni jollekkin toiselle, ja voi olla, että meni itse äipälle, mutta siinäkään tilanteessa ei asialle vain oikein mitään voi tehdä. Joten turha aiheuttaa noloja tilanteita sille, joka ei syyllinen ole.
Ja juu kyllä jotkut polttaa tupakkaa raskausaikana, asia nyt vain on niin. Voi olla, että tuo ihminen osti tupakat itselleen ja viinakset jollekkin muulle.

Mutta se on aika erikoinen ilmiö, että kun tätä palstaa lukee, niin sitä rupeaa itsekkin miettimään, että kuka ajattelee nyt mitäkin minun tämänhetkisistä ostoksistani, ennen en ole asialle ajatustakaan irroittanut.

Vierailija
5/30 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä Ap todella tarkkaan seurannut tätä naista. Katsonut laukkuun, kuunnellut ääntä ja seurannut kuinka tämä horjahteelee ja ei saa rahoja annettua. Kunnon kyylä on Ap. Entäs jos naisella on jokin sairaus joka aiheutta em. oireet ja sinä huudat täällä hänen olevan humalassa? Anna toisten ihmisten olla ja hoitaa omat asiansa!

Vierailija
6/30 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänään kolme askia tupakkaa ja ison kassillisen lääkkeitä, miehelle paidan, tarjouksesta kanaa ja lapsille jäätelöä pakastimeen. Olen rh 28. Itselleni tulivat tupakit ja kaikki lääkkeet (melkein kaikki pkv). Eii kiinnosta, jos joku katselee. Ei ole tapana pälyillä ympärilleni asioilla käydessäni.

Vierailija
7/30 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mahani pullottaa niin kuin olisin raskaana vaikka en ole. Pitääköhän varautua lasun käyntiin kun käyn ostamassa tupakkaa ja lonkerot.

Vierailija
8/30 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 15:36"]

Olen viikolla 30 ja ostin tänään 2 askia tupakkaa ja lavan kaljaa. Ostokset menivät miehelleni joka on lähdössä viikonlopuksi kalaan!

Hohhoijaa.

[/quote]

Oiko laukussasi myös avattu tupakka-aski? Entäpä oliko olemuksesi myös sellainen että olisit voinut olla humalassa?

[/quote]

Olemus varmasti saattoi olla sellainen koska en saa liitoskipujen ja esikoisen takia nukuttua :D Pikkukolikot tippuu helposti turvonneista nakkisormista mihin sattuu myös..

Vierailija
9/30 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 17:59"]

Mun mahani pullottaa niin kuin olisin raskaana vaikka en ole. Pitääköhän varautua lasun käyntiin kun käyn ostamassa tupakkaa ja lonkerot.

[/quote] 

Mä sain kunnon moraalisaarnan yhdeltä emännältä talvella kun ostin tupakkaa ja olutta ja pistin kaupan ulkopuolella tupakiksi. Vahingoitin kuulemma törkeästi pientä vauvaani ja osoitin vastuuttomuutta äitinä. Totesin siihen vaan, että mulla ei ole lapsia enkä ole raskaana. Meni harppu hiljaiseksi mutta ei edes anteeksi vaivautunut pyytämään. Jollen olisi tuntenut itseäni niin nolatuksi, olisin varmaan heittänyt hälle jonkinlaisen analyysin omahyväisestä kyttääjäluonteesta. Mut lähdin vain kotiin.

Vierailija
10/30 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poltin tupakkaan ennen raskautta. Lopetin saatuani tietää että olen raskaana.

hermot olivat aivan riekaleina ja olin kiukkuinen kuin ampiainen. ostin kuitenkin tupakka-askin ja osin itselleni luvan että jos ihan pakko on Niin poltan yhden.

helpotti huomattavasti hermoilua kun tiesi että on tupakkaa ja voi polttaa sen yhden ja pelkästään sen tiedon avulla pitkitin tupakkalakkoa siihen asti kunnes vauva syntyi. Kun pääsin kotiin, poltin yhden ja totesin että ihan kamalaa tämä on ja aski lensi roskiin. Nyt 6 vuotta ilman:)

Vierailija
11/30 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 17:53"]

On kyllä Ap todella tarkkaan seurannut tätä naista. Katsonut laukkuun, kuunnellut ääntä ja seurannut kuinka tämä horjahteelee ja ei saa rahoja annettua. Kunnon kyylä on Ap. Entäs jos naisella on jokin sairaus joka aiheutta em. oireet ja sinä huudat täällä hänen olevan humalassa? Anna toisten ihmisten olla ja hoitaa omat asiansa!

[/quote]

Tuollaisen lepsun asenteen takia Suomessa syntyy runsaasti alkoholin vammauttamia lapsia. Moni näistä lapsista on aikuisena katkera viinaa kiskoneelle äidilleen, joka vammautti heidät kohtuun. Sääliksi käy aina kun näkee FAS -lapsia.

Kohtupahoinpitelijät pitäisi tuomita ankarasti ja toimittaa pakkohoitoon. Ei ymmärrystä pahoinpitelijöille siis!

Vierailija
12/30 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsaninäyttää kuin olisin viimeisilläni raskaana, kiitos sairauden. Ja kyllä, olen joskus jopa humalassa! ;-)

Vierailija
13/30 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 18:36"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 17:53"]

[/quote]

Tuollaisen lepsun asenteen takia Suomessa syntyy runsaasti alkoholin vammauttamia lapsia. Moni näistä lapsista on aikuisena katkera viinaa kiskoneelle äidilleen, joka vammautti heidät kohtuun. Sääliksi käy aina kun näkee FAS -lapsia.

Kohtupahoinpitelijät pitäisi tuomita ankarasti ja toimittaa pakkohoitoon. Ei ymmärrystä pahoinpitelijöille siis!

[/quote]

No mitä helvettiä siellä kaupassa voi random ihminen tehdä, jos raskaana oleva ostaa alkoholia ja tupakkaa? Soittaa poliisille, ambulanssin? Viedä väkisin hoitoon? Pitää muiden ostajien edessä kauhean palopuheen ja nolata tämä henkilö, varsinkin, jos ostokset eivät olleet hänelle? Eiköhän neuvolassa (jos käy) hoideta nämä valistukset sun muut. 

Vierailija
14/30 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

wt-mutsi

Vierailija
15/30 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on aina kivaa kun lapsi pikkukärryissään kuljettaa kassalla iskän tai äipän alkoholit ja pakkaa ne omaan pikkukassiinsa.

Vierailija
16/30 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 15:15"]

Sekin on aina kivaa kun lapsi pikkukärryissään kuljettaa kassalla iskän tai äipän alkoholit ja pakkaa ne omaan pikkukassiinsa.

[/quote]
Itse en tuota tekisi mutta pieni paha aloittajan tapaukseen verrattuna.

Vierailija
17/30 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sekö nainen pani heti natsan huuleen ja ryyppäsi pullon suusta kun pääsi kassalta? Kas kun et mennyt riipimään naiselta ostoksia. Jotkut ne aina jaksaa kytätä ja tulla tänne paheksumaan. Melkein näen kukkahattutädin naamankin sieluni silmin. Itse en juo enkä polta, mutta en myöskään vahdi toisten ostoksia.

Vierailija
18/30 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viikolla 30 ja ostin tänään 2 askia tupakkaa ja lavan kaljaa. Ostokset menivät miehelleni joka on lähdössä viikonlopuksi kalaan!

Hohhoijaa.

Vierailija
19/30 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

Vierailija
20/30 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 15:36"]

Hohhoijaa.

[/quote]

Oiko laukussasi myös avattu tupakka-aski? Entäpä oliko olemuksesi myös sellainen että olisit voinut olla humalassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän