Raskaana oleva nainen osti tupakkaa ja alkoholia :(
En tiedä oliko kännissä mutta vaikutti siltä, oli nimittäin todella sekavan oloinen. Ei esimerkiksi millään meinannut saada rahoja lompakosta ulos ja sitten ostoksia pakatessa höpötteli itsekseen jotain ihmeellistä. Laukku hänellä oli auki ja sielä näytti olevan tupakkaa :(. Ei siis varmaankaan ainakaan tupakoita ostanut esim. miehelleen.
Kommentit (30)
KYllä minäkin ison mahani kanssa olen ostanut usein tupakkaa ja alkoholia miehelleni. Kyllähän monet katsovat hyvin paheksuvasti. Siinäpä katsovat. Itse tiedän mihin oluet ja tupakat menee.. Ihmisillä on niin kova tarve arvostella muiden elämiä tietämättä todellisuutta.
KYllä minäkin ison mahani kanssa olen ostanut usein tupakkaa ja alkoholia miehelleni. Kyllähän monet katsovat hyvin paheksuvasti. Siinäpä katsovat. Itse tiedän mihin oluet ja tupakat menee.. Ihmisillä on niin kova tarve arvostella muiden elämiä tietämättä todellisuutta.
Ostan monesti nikotiinivalmisteita, tupakkaa, kaljaa ja saatanpa käydä alkossa ostamassa liikuntakyvyttömälle naapurilleni punaviiniä.Ja olen raskaana ja nikotiiniä sisältävät tuotteet pidän itselläni.
Minäkin ostin kaljaa, siideriä ha tupakkaa kun olin raskaana. Kaljat miehelle, yksi siideri (riitti kahteen saunakertaan) itselleni. Join ehkä sen kaksi koko raskauden aikana. Tupakat molemmille. Joo, poltin itsekin.
Aina kun ostin tupkakkaa ja alkohlia raskausaikana minulla oli niin syyllinen olo (vaikkei tuotteeu tullut minulle) että sähläsin kortin kanssa ja olin nolona ja aivan varmasti vaikutin humalaiselta =D
Siis ihan oikeasti kyttäät muitten laukkuja kaupassa?! Oletko miekenterveyspotilas? Mistä tiedät mihin ne tupakat ja alkoholit menevät? Kas kun et tehnyt ls-ilmoa, sinä suoraselkäinen kunnon kansalainen.
Mä olin melko viimeisilläni kollegan kanssa, kun haettiin vieressä sijaitsevasta Alkosta juomat firman kesäjuhliin ja vieläpä mulle muutama alkoholiton Stawford Press -siideri. Kyllä siinä pullot kilisi ja hanapakkaukset kahisi, kun niitä kolmistaan pakattiin. Ja varmaan mun maha aiheutti pahennusta. Tosin kassa naureskeli heti, että jep, kenelleköhän nämä tulee, kun alkoholittomia laittoi läpi kassa. Siis todellakin mukavasti ja hyväntahtoisesti.
Ei siinä mitään jos ostaa esim. miehelle kaljaa ja tupakkaa mutta aloittaja epäili tämän henkilön ostavan ilmeisesti itselleen koska hänellä oli tupakkaa laukussa(?) ja vaikutti muutenkin hieman sekavalta eli oli ehkä kännissä jo :(.
Olenko minäkin aina humalassa, jos en saa heti seteleitä ja kolikoita otettua lompakosta? Ja joskus höpöttelen itsekseni, kun ei meinaa ostokset mennä kassiin niin kuin haluan...
Joo ja minäkin ostan usein kaupassa käydessäni olutta miehelleni, itse olen absolutisti. Että voisitko stalkata vähän vähemmän!!!