Häätö lappu!!!
Oon asunu tässä talossa nyt 14.5 asti. Eli en kuukauttakaan. Mulle tuli postitse häätölappu,että aiheutan öisin meteliä ja olen esiintynyt humalassa pihalla!;! En tod.ole. En ole edes varoituksia saanut, äitini on ainoa vieras joka on käynyt mun luona tuomassa ruokaa. Vuokrasopimuskin on voimassa elokuun loppuun kun tämä on kedätyön takia tämä asunto. Tässä vaihtui nyt kuun vaihteessa oikein tiukka isännöitsijä? Mitä tässä nyt tekee. Ja Pitäs olla tiistaina asunnon tyhjä. Eihän tämä oikein ole. Ainut mikä mieleen tuli et ammattikoulun aikainen ex asuu viereisessä rapussa... Olusikihan tämän takana.
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 12:29"]
No lapussa lukee että asunnon avaimet pitää olla luovutettuna tiistaina klo.15 mennessä ja näin: Vuokranantajana olen saanut tietooni,että te tai teidän vierailijanne ovat aiheuttaneet Useista huomautuksista metellintiä, öiseen (klo.22-06)välillä. Olette esiintyneet/vieraanne ovat esiintyneet huomattavasti päihtyneenä taloyhtiön piha alueella jne... En ees jaksa lukia tuota sontaa! Siellä joku joka haluaa mut pois tai ihan tosiaan puhdas vahinko. Sain isännöitsijän kiinni,meen kahdeksi sen luo. Olen tkssa kesätöissä hoitajana,nytkin yövuoroon meno. Puoli10 lähen ja seittemän jälkeen oon kotona. Että ei oikein voi pitää paikkansa nuo ..pittää työlista näyttää isännöisijälle... Nytkin huomenna lähden iltapäivällä ja tuun vasta ma aamuna takasi..niin oon vielä rv28 :)
[/quote]
Sinun ei todellakaan tarvitse lähteä sieltä mihinkään! Tuo ei ole mikään virallinen häätö eikä isännöitsijällä ole oikeutta noin ketään häätää.
Tuli kirjotusvirheitä.. Oonki ihan hulluna humalassa täällä:))) sen verta puhuin puhelimessa isännöitsijälle,että sihteeri lähettelee nuo varoitus/purku laput. Että kiva nähdä kuka siellä sihteerinä.
Anteeksi kaikille...purkuilmoitus siis,mulle sama asia ku häätö!
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 12:29"]
No lapussa lukee että asunnon avaimet pitää olla luovutettuna tiistaina klo.15 mennessä ja näin: Vuokranantajana olen saanut tietooni,että te tai teidän vierailijanne ovat aiheuttaneet Useista huomautuksista metellintiä, öiseen (klo.22-06)välillä. Olette esiintyneet/vieraanne ovat esiintyneet huomattavasti päihtyneenä taloyhtiön piha alueella jne... En ees jaksa lukia tuota sontaa! Siellä joku joka haluaa mut pois tai ihan tosiaan puhdas vahinko. Sain isännöitsijän kiinni,meen kahdeksi sen luo. Olen tkssa kesätöissä hoitajana,nytkin yövuoroon meno. Puoli10 lähen ja seittemän jälkeen oon kotona. Että ei oikein voi pitää paikkansa nuo ..pittää työlista näyttää isännöisijälle... Nytkin huomenna lähden iltapäivällä ja tuun vasta ma aamuna takasi..niin oon vielä rv28 :)
[/quote]Montako varoitusta olet saanut kyseisestä metelöinnistä? Kirjeen lähettäjä on pihalla kuin lumiukko, toivottavasti kukaan ei maksa tuollaisen torven "palveluista" mitään. Kannattaisi kysyä poliisilta että oletko heidän näkemyksensä mukaan ehkä nyt jonku rikoksen uhri.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 12:29"]Sain isännöitsijän kiinni,meen kahdeksi sen luo.
[/quote]
Pitäsikö tässä uskoa, että tuon enempää et isännöitsijän kanssa pystynyt puhelimessa keskustelemaan? Että sovitte vaan tapamisen?
Heheh.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 12:30"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 12:26"]
Vie lappu poliisille, sillä tuossa on nyt luultavasti tapahtunut rikos. Vähintäänkin laitoin uhkaus, peloittelua, häirintää ja ahdistelua.
[/quote]
Poliisilla on parempaakin tekemistä kuin selvittää jotain postiluukusta pudotettua lappua. Jos lapussa on yhtä paljon kirjoitusvirheitä kuin ap:n aloituksessa, "häätö lappu!!!" lienee pelkkää pilaa.
[/quote]No ei ne sitä tutkikkaan, mutta osaavat neuvoa ja tulee todistettavasti kirjattua ylös, koska jos tuon lapun on joku idootti-isännöitsijä väsännyt, niin ei se jää tuohon vaan jatkuu vielä.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 12:36"][quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 12:29"]Sain isännöitsijän kiinni,meen kahdeksi sen luo.
[/quote]
Pitäsikö tässä uskoa, että tuon enempää et isännöitsijän kanssa pystynyt puhelimessa keskustelemaan? Että sovitte vaan tapamisen?
Heheh.
[/quote] kyllä nyt enemmänkin keskustelin mutta menen kuitenkin sinne naamatusten asiaa selvitteleen.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 12:33"]
Anteeksi kaikille...purkuilmoitus siis,mulle sama asia ku häätö!
[/quote]Aha... vitun vaikee ottaa kantaa jos käytetään mitä termejä sattuu huvittamaan. Vuokrasuhteen purku ja häätö on eri asia. Oletko saanut myös varoituksia metelöynnistä, mutta pidät niitä itse jonain muun nimisinä?
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 12:39"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 12:36"][quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 12:29"]Sain isännöitsijän kiinni,meen kahdeksi sen luo.
[/quote]
Heheh.
[/quote] kyllä nyt enemmänkin keskustelin mutta menen kuitenkin sinne naamatusten asiaa selvitteleen.
[/quote]Jos et ole metelöinyt, niin muista sitten visusti kiistää ne ja sanoa ilmoituksia perättömiksi. Vuokrasopimusta ei sitten voi purkaa ilman varoitusta ja mahdollisuutta parantaa käytöstään. Luultavasti se pistää sut nyt allekijoittamaan ne annetut varoitusket kun saa sut konttorille.
En ole saanut! Kyllä tuo silti melko häätökin on ku 5päivää annetaan aikaa!
Vosiko liittyä entiseen asukkaaseen?
Käy selvittämässä sillä kyllä ennen häätöä tulee varoituksia eli tuo on mahdotonta.
Vuokranantaja ei saa purkaa vuokrasopimusta 61 §:n 1 momentin 3–6 kohdassa säädetyllä perusteella, ellei vuokranantaja ole antanut vuokralaiselle kirjallista varoitusta. Varoitus on annettava tiedoksi siten kuin 54 §:n 3–5 momentissa säädetään irtisanomisilmoituksen tiedoksiantamisesta.
Jos vuokralainen varoituksen johdosta viivytyksettä täyttää velvollisuutensa tai oikaisu muutoin tapahtuu, vuokranantajalla ei ole oikeutta vuokrasopimuksen purkamiseen.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 12:27"]
" Kun olet raskaana alkon käyttämättömyydessä varmasti uskotaan sinua."
Niin varmaan :)
[/quote]Ei kenenkään tarvi todistaa syyttömyyttään, kyllä se näyttövelvollisuus on sillä joka on valittanut.