Otatko aurinkoa?
Minä otan!
Kommentit (24)
En, minusta se on tosi tylsää. Viihdyn kyllä auringossa, mutta tarvitsen jotain tekemistä.
Jatkan vielä että jos puuhastelee samalla jotain esim pihahommia niin rusketus epätasainen. Käet alta vaaleat ja päältä tummat. Vaikkapa..
Joo, vaikken halua edes ruskettua. Mutta nautin vaan niin siitä olosta mikä tulee kun on kuuma, aurinko paistaa, ja saa vaan laiskana maata siinä.
Joskus puoli tuntia, mutten enempää. Häikäisee ja päähän tulee liian kuuma, jollen saa sitä varjoon
No en todellakaan. Viisaat istuu varjossa. Vihaan auringossa olemista.
Ottaisin, mutta mulle on tullut luomia auringonotosta enkä halua niitä lisää.
Tykkään makoilla tai istua auringossa lukemassa ja tykkään myös rusketuksesta.
Otan, mutta en jaksa maata paikallani. Kitken bikineissä rikkaruohoja tai lähden topissa kaupungille.
En varsinaisesti. Rusketus kyllä nousee, kun käyn kävelyllä päivittäin ja viihdyn muutenkin pihalla. Joskus harvoin menen kahvin ja kirjan kanssa partsille istumaan, mutta en yleensä jaksa vaan öllöttää auringossa.
Ottaisin, jos Suomessa sitä olisi tarjolla.
No, saattaahan aurinko toki joskus näyttäytyä - keskipäivällä, kun olen töissä.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 12:27"]
Ottaisin, jos Suomessa sitä olisi tarjolla.
No, saattaahan aurinko toki joskus näyttäytyä - keskipäivällä, kun olen töissä.
[/quote]
Missähän jumalan selän takana sinä asut? Meillä paistoi eilenkin vielä kuuden aikaan oikein lämpimästi aurinko suoraan pihallemme.
no jos tää lasketaan : joskus istuksin 17-20 välillä partsilla ehkä vartin kerrallaan. tänä keväänä näitä kertoja on ollut 2.
En voi sietää suorassa auringon paisteessa oleilua. Loppuu happi.