Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet saavuttanut tänä vuonna?

Vierailija
31.12.2020 |

?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainon.

-25 kg

Vierailija
2/59 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönsin olevani alkoholisti ja hakeuduin hoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalipainon.

-25 kg

Wow! 🤩👏👏

Vierailija
4/59 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut elättämään itseni sijoittamalla osakkeita. Se on suuri asia. Ostan ja myyn, ostan ja myyn. Olen rakennuttanut itselleni lisäsiiven mökkiini. En ole aikaisemmin rakennuttanut mitään.

Olen vienyt työasioita eteenpäin sen verran, että olen löytänyt koko elämän kestävän punaisen langan tekemiseeni. Pystyn jatkamaan tästä eteenpäin 40 vuotta. Teen ehkä sellaisia asioita, että pääsen tällä kansainvälisille markkinoille. 

Olen huolehtinut yksin muutamasta koululaisesta ja alkanut käymään kuntosalilla. Oikeastaan olen saanut tosi paljon aikaiseksi tänä vuonna. 

Vierailija
5/59 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oppinut elättämään itseni sijoittamalla osakkeita. Se on suuri asia. Ostan ja myyn, ostan ja myyn. Olen rakennuttanut itselleni lisäsiiven mökkiini. En ole aikaisemmin rakennuttanut mitään.

Olen vienyt työasioita eteenpäin sen verran, että olen löytänyt koko elämän kestävän punaisen langan tekemiseeni. Pystyn jatkamaan tästä eteenpäin 40 vuotta. Teen ehkä sellaisia asioita, että pääsen tällä kansainvälisille markkinoille. 

Olen huolehtinut yksin muutamasta koululaisesta ja alkanut käymään kuntosalilla. Oikeastaan olen saanut tosi paljon aikaiseksi tänä vuonna. 

Oen ihan itse opetellut sijoittamaan. Kaveripiirissäni ei ole ketään, joka olisi voinut auttaa minua. Näköjään ihminen voi olla itseohjautuva siinäkin.

Vierailija
6/59 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oen ihan itse opetellut sijoittamaan. Kaveripiirissäni ei ole ketään, joka olisi voinut auttaa minua. Näköjään ihminen voi olla itseohjautuva siinäkin.

Tästä avautuu kokonainen teoria: kun ihminen oppii olemaan itseohjautuva yhdessä asiassa, on hänen helpompi oppia sitä muissakin asioissa.

Tästä aiheesta voisi tehdä väitöskirjan ja kirjoittaa kirjan.

Vierailija
7/59 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuvuodesta saavutin täysraittiuden.

Vierailija
8/59 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pysynyt hengissä ja terveenä. Ensi vuodelle on sama tavoite. Lisäksi minulta on julkaistu esikoiskirja.

Vierailija
9/59 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rakentanut itselleni teoriaa hyvästä elämästä. Tämä pohjautuu fengshuin neljään elementtiin: tuleen, veteen, maahan ja ilmaan. Näitä kaikkia pitäisi olla, jotta ihminen olisi onnellinen. Olen pyrkinyt hankkimaan näitä elementtejä elämääni. Minulla on pieni pala maata, multaa johon upotan käteni. Vettä ei tarvitse etsiä, olen itse virtaava vesi. Viihdyn kuitenkin veden äärellä, löydän rauhan sieltä. Olen ostanut itselleni palan ilmaa. Ihan kokonaisuuden takia. Ja tulta: minulla on takka. Tosin vähäisellä käytöllä. Ensi vuonna jatkan näiden elementtien voimistamista.

Vierailija
10/59 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden ammatin näin yli 5-kymppisenä.

Vierailija
11/59 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tehnyt tämän aloituksen huomenna 😂

Vierailija
12/59 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen rakentanut itselleni teoriaa hyvästä elämästä. Tämä pohjautuu fengshuin neljään elementtiin: tuleen, veteen, maahan ja ilmaan. Näitä kaikkia pitäisi olla, jotta ihminen olisi onnellinen. Olen pyrkinyt hankkimaan näitä elementtejä elämääni. Minulla on pieni pala maata, multaa johon upotan käteni. Vettä ei tarvitse etsiä, olen itse virtaava vesi. Viihdyn kuitenkin veden äärellä, löydän rauhan sieltä. Olen ostanut itselleni palan ilmaa. Ihan kokonaisuuden takia. Ja tulta: minulla on takka. Tosin vähäisellä käytöllä. Ensi vuonna jatkan näiden elementtien voimistamista.

Monet löytävät itsestään puuttuvat elementit kumppanista. Se onnistuu myös niin. Kun ei ole kumppania, pitää olla luova :)

Vierailija
13/59 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuden ammatin näin yli 5-kymppisenä.

Lisään vielä, että se työpaikan saaminen on toivottavasti vuoden -21 saavutus.

Vierailija
14/59 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takonut enemmän rahaa kuin koskaan aiemmin!

T. Kokoomussika

Vierailija
15/59 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavutin palkankorotuksen töissä. En huimasti saanut, mutta kummiskin.

Vierailija
16/59 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pysynyt hengissä ja terveenä. Ensi vuodelle on sama tavoite. Lisäksi minulta on julkaistu esikoiskirja.

Kokeile tuota neljän elementin tasapainottamista. Se voi lähteä kodin sisustuksesta ensi alkuun.  Sitten jos sinulle tulee rahaa, hanki itselleni eri paikkoja, jossa voit kirjoittaa. Ole liikkeessä, alat voida paremmin. Yksi tila veden ääreltä, toinen missä on ilman elementti läsnä, ja tulen paikka. Takka on minulle lähin tulen paikka. Tulinen rakastaja voi olla yksi mahdollisuus. On monia vaihtoehtoja.

Näiden elementtien tasapainottaminen tuo onnellisuutta ja hyvinvointia.

Vierailija
17/59 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Kokoomussika

Annan sinullekin vinkin. Nyt jalat maahan. Käy kävelemässä luonnossa, viljele jotakin. Osta mökki ja rakenna sinne omin käsin jotain, vaikka tulisija. Raha on ilman elementti, ihminen ei voi hyvin, jos on liikaa yhtä elementtiä. Monet alkavat juhlia ja käyttää päihteitä liikaa. Älä sorru siihen.

Vierailija
18/59 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin 10kg. Lihoin sen takaisin. Sain uuden poikaystävän. Hän jätti minut. Vit tu

19/59 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin ja sain vakituisen työpaikan. Ostin ensiasunnon. 😊

Vierailija
20/59 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Kokoomussika

Annan sinullekin vinkin. Nyt jalat maahan. Käy kävelemässä luonnossa, viljele jotakin. Osta mökki ja rakenna sinne omin käsin jotain, vaikka tulisija. Raha on ilman elementti, ihminen ei voi hyvin, jos on liikaa yhtä elementtiä. Monet alkavat juhlia ja käyttää päihteitä liikaa. Älä sorru siihen.

Muista: raha on vain rahaa. Kun kasvatat tai viljelet jotain, tunnet maan kädessäsi. Se on ikiaikainen asia, joka on ollut maapallolla aina. Ja tulee olemaan meidän jälkeemmekin. Osaat irrottautua rahan tuomasta vallantunteesta ja hetkellisyydestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi