Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsisurmista epäilty on yhteistyökykyinen mutta järkyttynyt :((((

Kommentit (93)

Vierailija
42/93 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin lähinnä sitä, että onko itse jotenkin tahallaan aieuttanut sen, että vauvat syntyneet jo hieman ennakkoon, viimeisin ilmeisesti seitsemännellä kuulla?? Normaali ihminenhän hakeutuisi sairaalaan, kun synnytys käynnistyy ja noilla viikoilla lapsi voitaisiin vielä pelastaa!! Eikä noilla viikoilla vauva vaan plumpsahda alas mahasta tosta vaan vaan kyllä se pitää ihan synnyttää! Mitä sitten tehnyt vauvalle? Ensin hoivannut salaa ja sitten pakastanut?? Miksi näin? Ja jos oikeasti joka raskaus kekeytyy loppumetreillä miksi ei hakeudu asiassa hoitoon ja selvittele syytä?? Voiko itse jotenkin aiheuttaa esim. lääkkeillä sen, että vauvat syntyy liian aikaisin? Mistä saanut sellaisia lääkkeitä, välineitä käsiinsä?? Paljonkohan pieni 13-v poika on joutunut elämässään näkemään näitä kotisynnytyksiä ja vauvan ruumiita :( :( Hiljaiseksi vetää ja poika ja nykyinen mies surettaa :( Naisen vanhemmat ja läheiset surettaa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 10:55"]

nainen on ilmoittanut facessa olevansa raskaana syksyllä 2010. Eikö mies ihmetellyt mihin lapsi katosi kevään 2011 aikana??

[/quote]

Nainen ilmoittanut miehelle raskauden menneen kesken kotona ja vauvan kuolleen ja ambulanssin vieneen vauvan pois. Mitäpä sitä juuri Suomeen tullut ulkomaalainen osaisi kyseenalaistaa asiaa :(

Vierailija
44/93 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin vaihtaisin profiilini sinkuksi ja poistaisin parisuhteen tuollaisen hullun kanssa facebookista ja vähän nopsaan!! Kuka haluaa tulla yhdistetyksi tuollaiseen naiseen?? Varsinkin, kun koko maailma käy pällistelemässä naisen kuvia ja pääsee sitä kautta pällistelemään myös miehen kuvia ja miehen sukulaisten ja ystävien kuvia jne!! 

Turkissakin eilen pyöri telkkarissa koko ajan tämä Suomen uutinen. Eivät vaan varmaan tienneet, että myös heidän maansa kansalainen on joutunut tämän hullun naisen uhriksi viimeisimpänä.. :/

Vierailija
45/93 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän häiritsee, että siellä fb:ssä nainen useampaan otteeseen kertoili mustasta silmästä ym. ja syyt tyyliin vastaantulija mottasi kaupan eteisessä, heräsin aamulla silmä vetistävänä ja käytän nyt silmälappua jne.

Vierailija
46/93 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 10:11"]

lukekaa iltalehdenöjuttuja, en saaönyt linkkiä kännykällä: oli suuttunut, kun huoltomies oli murtautunut hänen varastoonsa hirveän hajun vuoksi! Siis peitteli tekoaan ja yritti selittää ruokien pilaantuneen. Täysin tahallistaöja syyntakeellista toimintaa. Tämä on maailmankin mittakaavassa aika iso lapsenmurhatapaus. Vetää vertoja kellarissa pito juttuihin jne ja vielä vastasyntyneet lapset kyseessä! Jää Suomen rikoshistoriaan ykköspaikalle karmeudessaan.

[/quote]

Uhkasi myös taloyhtiötä oikeudenkäynnillä koska murtautuivat hänen verkkokoppiinsa.

Mä luin sen naisen FB profiilin ja voin vaan sanoa, että mun kaverilistoilla on tismalleen samanlaisia ihmisiä. Olen aina jotenkin kammoksunut tuon kaltaisia päivityksiä missä kaikki on ihnunnihnun hanipöötä, ja kerjätään sääliä yms. ja nyt sain syyn sille miksi ne kammottaa.

Sen takia, koska se mikä jätetään kertomatta on usein se mikä kertoo kaiken. Myös ne lukemattomat naapuririidat tuolla naisella. Voiko olla niin että vika on aina naapureissa? Vielä noin julkisesti haukkuu naapureitaan. Myös tuollainen ihmeellinen vaikeneminen.. Ensin ilmoitetaan että raskaana jes, sitten muutaman kuukauden päästä asia vain unohdetaan. Jotkut toimivat noin, että kauheasti hehkutetaan iloisia asioita sitten ne vaan vaietaan, eikä enää vastata vaikka kysytään.

Mä olen jotenkin herkkä vaistoamaan psykopaatit, ehkä siksi että olen kasvanut sellaisen läheisyydessä. Niistä merkeistä ei voi erehtyä. FB ja netti tarjoaa mielettömän temmellyskentän näille mieleltään sairastuneille.

Vierailija
47/93 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen valehteli ruumiiden lukumäärän poliisille (3), joten eiköhän hän tule valehtelemaan muutakin. Ellei yhtäkkiä tule järkiinsä.

Vierailija
48/93 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 11:10"]Vähän häiritsee, että siellä fb:ssä nainen useampaan otteeseen kertoili mustasta silmästä ym. ja syyt tyyliin vastaantulija mottasi kaupan eteisessä, heräsin aamulla silmä vetistävänä ja käytän nyt silmälappua jne.

[/quote]

Mies?

Vierailija
49/93 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalin äidin toimintaa. Jonkun muunkin on täytynyt tietää.

Vierailija
50/93 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:10"]

Mä vaan mietin, et mitä mahtaa ne miehet (viisi eri tyyppiä?) ajatella, jotka ovat olleet näiden enkelivauvojen isiä...

Tuleehan tämä järkytyksenä..

Muistatte varmaan sen muusikkopariskunnan tapauksen, missä rakastajattaren raskaus salattiin. Kaikki meni vaan pieleen, kun nainen menehtyi synnytyksen jälkeisiin komplikaatoihin.. Ja se kuollut vauva löytyi roskiksta yms.

Se nainenhan ei käynyt koskaan neuvolassa.

Tämä Oulun seko ei myöskään käynyt neuvolassa ollenkaan viiden raskautensa aikana. Minusta se jo tekee tästä aika raskauttavan! Ei vauvojen ole ollut tarkoitus jäädä henkiin :(

Onko sitten tosiaan ollut lääkärikammo tms, ei halua ja rahaa (?????) hankkia ehkäisyä.

Sitten baarista saa seuraa ja pum - tulee raskaaksi. Ainakin viisi kertaa :(

[/quote]kävi töissä, ei siinä paljon rahaa tar vi kun hankkii kierukan

Vierailija
51/93 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen on ilmoittanut facessa olevansa raskaana syksyllä 2010. Eikö mies ihmetellyt mihin lapsi katosi kevään 2011 aikana??

[/quote]herää kysymys mistä on kysymys

Vierailija
52/93 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 11:13"]

Mä olen jotenkin herkkä vaistoamaan psykopaatit, ehkä siksi että olen kasvanut sellaisen läheisyydessä. Niistä merkeistä ei voi erehtyä. FB ja netti tarjoaa mielettömän temmellyskentän näille mieleltään sairastuneille.

[/quote]

Kyllä niistä voi. Itse asiassa aidot psykopaatit ovat yleensä hyvinkin eteviä esittämään vakuuttavasti "normaalia", jopa hyvinkin mukavaa ihmistä.

Vierailija
53/93 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 11:23"]

[/quote]herää kysymys mistä on kysymys

[/quote]

No oisko nainen voinut vaikka sanoa että tuli keskenmeno? Harva mies alkaa epäilemään että vaimolla onkin pakastin täynnä aikasempia vauvoja että oisko sekin joutunut sinne...

Vierailija
54/93 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 11:29"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 11:13"]

[/quote]

Kyllä niistä voi. Itse asiassa aidot psykopaatit ovat yleensä hyvinkin eteviä esittämään vakuuttavasti "normaalia", jopa hyvinkin mukavaa ihmistä.

[/quote]

Jos on kasvanut psykopaatin läheisyydessä niin usko pois, ne merkit vaistoaa herkemmin vaikka niitä ei pysty erittelemään. Jos ihmiset luottaisivat vaistoonsa ja "outoon oloon", tai jopa selittämättömään ärsyyntymiseensä niin näitä psykopaatteja ei paapottaisi lähipiirissään.

Mulla on esimerkiksi miehen kaverin tyttöystävästä ollut aina olo että se ei ole ihan miltä näyttää. Nainen on todella suosittu, sympaattinen ja kukaan ei koskaan sano naisesta mitään pahaa. Nainen on kaunis, ja eläinrakas yms. mutta olen muutaman kerran vaistonnut hänestä että kaikki ei ole kohdallaan, tulee outo olo. Mulle selvisi kautta rantain että naisen äiti sairastaa skitsofreniaa, isällään on eräs harvinaisempi oireyhtymä ja että tyttö touhuaa miehensä selän takana kauheita asioita. Naiselta puuttuu periaatteessa empatia kokonaan, ja hän voi tehdä todella pahoja asioita ilman että edes tuntee huonoa omaatuntoa. Nainen on nyt äiti, ja hän saattaa todella kylmäkiskoisesti jättää lapsensa noutamatta sovittuna aikana hoitopaikasta (hoitajat hätyyttävät sitten miehen hakemaan), ilmestyä vasta seuraavana päivänä kotiin ja kylmänviileästi todeta että hän oli ystävänsä tupareissa yms. Ja päälle todella hurmaava, hellä hymy ilman mitään kunnon perusteluja. Siis jotenkin todella pelottava tapaus.

Uskon että kun tämän vauvamurhaajan ystävät miettivät tarkemmin, he löytävät paljonkin asioita joista voivat bongata juttuja jotka eivät menneet ihan niin kuin ajateltiin..

Vierailija
55/93 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoi kuulemma haastaa taloyhtiön oikeuteen komeroon murtautumisesta.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014060418370994_uu.shtml

Vierailija
56/93 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siis tämä elossa oleva poika on ihka eka lapsi? Kävikö hän neuvolassa?  Miten äiti ei siellä lipsauttanut että pikkusisar on tulossa? Ja päätynyt äitiysneuvolan asiakkaaksi. Jos kuitenkin kavereille heti kertoi...

Vierailija
57/93 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 11:01"]

[/quote]

Nainen ilmoittanut miehelle raskauden menneen kesken kotona ja vauvan kuolleen ja ambulanssin vieneen vauvan pois. Mitäpä sitä juuri Suomeen tullut ulkomaalainen osaisi kyseenalaistaa asiaa :(

[/quote]

Oliko tämä siis arvaus, vai tiedätkö tämän jostain?

Vierailija
58/93 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 11:01"]

[/quote]

[/quote]

Oliko tämä siis arvaus, vai tiedätkö tämän jostain?

Vierailija
59/93 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

PikkusisarUS

Vierailija
60/93 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:20"]Järkyttyi vain koska jäi kiinni.

[/quote]

Älä puhu paskaa. Tämä henkilö ilmiselvästi halusi jäädä kiinni. Hänellä on ollut vaikka kuinka aikaa hävittää ruumiit. Jos olisi näin tehnyt kukaan ei olisi saanut tietää. Sen sijaan jätti kellariin haisemaan, vaikka hajun lähdettä jo tutkittiin.