Kiitos sinulle joka aloitit sirkkelöinnin ja vasaroinnin ennen kello 9 aamulla tänään.
Tuliko sinulle mieleesi, että tänään on uudenvuoden aatto ja ihmisten on tarkoitus valvoa puoleen yöhön ja siksi tarvitsevat kunnon unet? Miksi et voinut odottaa myöhempään kun ihmiset alkavat käyttämään ilotulitteita ja melua on muutenkin?
Ihmisten itsekkyys on välillä käsittämätöntä.
Kommentit (56)
Tänään on arkipäivä, ja silloin saa aloittaa työt ajoissa.
Joo sori, ensi kertaa varten teen firmassa aloitteen että aloitetaan työt vasta 12 aikaan, jotta saat nukuttua
Meitsi heräs jo kolmelta. Seiskalta nukkuu ni jaksaa aamulla taas remppailla.
Arkipäivä, olisi voinut aloittaa aikaisemminkin.
Ap tässä on itsekäs, kun naapurin pitäisi -hänen- unia ja nukkumisia miettiä.. :D Olisinko voinut samalla tavalla valittaa naapurin lapsiperheelle, miten siellä alkaa möykkä aamulla 6-7 aikaan ja että minun pitäisi saada nukkua.
Itse olen ryypännyt koko yön ja aion valvoa iltaan asti ja sitten käyn nukkumaan kuten normaali kansalaisen kuuluukin.
Vierailija kirjoitti:
Tänään on ihan normaali arkipäivä. Se, että jonkun "pitää" valvoa tänään myöhään ei tarkoita sitä, etteikö yhdeksältä saisi remontoida.
Kyllä edes kerran vuodessa voisi ottaa muutkin huomioon. Kaikki eivät käy töissä kello 9-17. Ei ollut yöunia, eikä aamu-unia, joten tämä uusivuosi oli sitten tässä. Nukkua on turha koittaa kun ilotulitteet alkavat paukkumaan.
Kello 12 aloitan piikkaamaan , kestää n. 4 tuntia, ota kuulosuojaimet esille.
onko outoa että arki päivänä tehdään töitä. menisit sinäkin vaikka TYÖ KOKEILUUN saisit jotain rytmiä elämääsi. mitenkähän kelaankaan heräät
Vierailija kirjoitti:
Vedä v*ttu päähäsi, remonttiapina!
Toisilla on normaali arkipäivä / työpäivä. Sitäpaitsi jos juhlii illalla niin pitää aloittaa työt joissa että voi lopettaakin ajoissa...Laittakaa korvatulpat, niin minäkin teen, tosin vasta heti kun se räiskepauke alkaa illalla... Turha itkeä huomioonottamisia...ketään ei näy kiinnostavan ne ketä se pauke ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedä v*ttu päähäsi, remonttiapina!
Mene töihin, sossuapina.
piti aloittaa kyl seiskalta mut vähän myöhästyttiin..
Jaa että ensi yönä saisi vapaasti remontoida kämppää kun kaikkialla on muutenkin räiskettä ja pauketta kuin sotatantereella.
Minä olen jo siivonnut ja pessyt yhden koneellisen pyykkiä. Tämä on normaali arkipäivä, joillain (kuten minulla) vapaa. Huomenna olen sitten aamulla hiljempaa, koska on juhlapyhä.
radiopeltorit pitää aina olla valmiina jos joku saa päähänsä alkaa piikaamaan heti aamusta.
Meidän raksalla työt alkaa seitemältä.
Tänään on ihan normaali arkipäivä. Se, että jonkun "pitää" valvoa tänään myöhään ei tarkoita sitä, etteikö yhdeksältä saisi remontoida.