Ongelmia papukaijan kanssa. On oppinut puhumaan eikä ole enää hiljaa. Onko muuta vaihtoehtoa, kuin luopua linnusta?
Metelöi tauotta. Myös öisin. Toistelee typeriä katkelmia meidän puheista.
Mm "kauhea sotku täällä" , "voi helvetti" " mitä ruokaa tänää" "mun mentävä vessaan".
" olkaa nyt hiljaa"
Nämä sahaavat tauotta ympyrää.
Jos sanoo turpa kiinni niin lintu alkaa vain hokemaan sitä..
En kehtaa enää edes vieraita kutsua..
Kommentit (14)
En tiedä onko normaalia, mutta vaikuttaa, ettei lintu nuku ollenkaan. Istuu vain häkissään oksalla hereillä..
Hiljenee lopulta, kun käymme nukkumaan, mutta aloittaa heti jos se huomaa, että joku on hereillä tai käy vessassa..
T.ap
Kavereitten linnut vaikeni, kun niitten häkin päälle laittoi peiton.
Papukaijat ovat äärimmäisen sosiaalisia eläimiä. Ei voi lähteä siitä, että lintu nököttää omissa oloissaan lähinnä jonkinlaisena koristeena, vaan se todellakin sitten puhuu ja pälpättää "laumalleen". Vaikka tämä aloitus onkin melkoisen varmasti trolli, niin ehkä joku tätäkin aloitusta lukeva harkitsee kaksi kertaa riittääkö voimat niinkin vaativaan lemmikkiin kuin papukaijaan.
Tylsistynyt. Mikä lajiltaan, papukaijoja kun on jos jonkinlaista sorttia? Minkä kokoinen häkki? Kai saa olla häkistä pois paljon päivisin?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko normaalia, mutta vaikuttaa, ettei lintu nuku ollenkaan. Istuu vain häkissään oksalla hereillä..
Hiljenee lopulta, kun käymme nukkumaan, mutta aloittaa heti jos se huomaa, että joku on hereillä tai käy vessassa..
T.ap
Kuvitteletko oikeasti, että se lintuu vetelee sikeitä 10h putkeen :D? Ei niiden nukkuminen edes taida olla verrattavissa ihmiseen..
Pimennys yöksi. Eli kunnon peite häkin päälle yöksi.
Älä ainakaan päästä sitä lukemaan palstaa. Oppii lisää älyttömyyksiä.
Kuka sanoo ”mun mentävä vessaan” ?
Vierailija kirjoitti:
Mutta toisaalta tulisi kivaa vaihtelua hokemiin. Ja jos riittävän fiksu yksilö niin sehän tekisi jutuista biisejä. Saisit oman Kalevauvan olkkarin nurkkaan. Kyllä minä koittaisin josko lintu ottais tästä kopin.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Olis se kauheeta, jos ammattivalittaja valittais orrella 24/7.
Ihan kiva, uusi trolliaihe. Ei aina samaa jankkausta umpitylsistä perusjutuista.