Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi luet tätä palstaa?

Vierailija
31.12.2020 |

Itse seurailen tätä aika ajoin kahdesta syystä:

1) täällä kirjoittelee sellaisetkin, jooden kanssa en ikinä juttelisi muuten. Elän kivaa keskiluokkaista elämää hyvällä alueella, enkä muualla törmää sosiaalituilla eläviin pikkupaikkakuntalaisiin

2) Aika ajoin (eli tosi harvoin) täällä on ihan huikean hienoja kirjoituksia. Ne inspiroivat minua kovasti ja antavat aihetta selata satoja turhanpäiväisiäkin tekstejä.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä käyn vilkaisemassa Ikiksen juttuja.

Milloin esiintyy miehenä, milloin nuorena naisena.

Ja miten rankasti ikis solvaa miehiä ja paljonko solvauksia peukutetaan.

Vierailija
22/35 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis periaatteessa aika lailla samoista syistä kuin aloittaja – mutta käytännössä en enää tiedä miksi. Tottumuksesta, riippuvuudesta? Tähän vielä sellainen juttu, että olen yksinyrittäjä, ja vaikka mieheni on kanssayksinyrittäjä, kaipaan kyllä työpäivän mittaan "kahvihuonekeskusteluja". Koska tämän palstan taso on laskenut viiden viime vuoden sisällä niin alas, että täällä tulee lähinnä paha mieli. Typerää ja huonotapaista käytöstä täällä oli aiemminkin, mutta nykyään suurin osa avauksista on trollausta tai jonkin agendan ajamista.

No, nyt joululomalla on ollut keskimääräistä parempia keskusteluja. Kiitos siitä palstailijoille. Ja kiitos myös aloittajalle hyvästä avauksesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en jaksa ajatella ja tänne voi kirjoittaa päättömyyksiä.

Vierailija
24/35 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sairauden takia pysty juurikaan tapaamaan ihmisiä "oikeassa elämässä", joten lievitän yksinäisyyttä keskustelemalla täällä, tämä kun vaikuttaa olevan suomenkielisistä palstoista aktiivisin.

Vierailija
25/35 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä kiinnostaa onko joku miettinyt tai kokenut samoja asioita ja ajatuksia. On ollut helpotus että ei ole tyyliin "ainoa maailmassa" joka miettii jotakin pöhköäkin välillä jne. 

Vierailija
26/35 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei ole liikaa eri aihealueita ja toimii paljon smoothimmin kuin suoli24.

Tänne helppoa ja hauskaa pistäytyä.

Vierailija
27/35 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys.

En tiedä miksi.

Häpeän käydä täällä ja suljen sivun heti jos joku näkee.

En edes saa tästä palstasta enää mitään irti.

Täältä poistetaan heti kaikki mielenkiintoiset ketjut.

Myös ne, mitä itse (kärkevällä tyylilläni) aloitan.

Täällä tuntuu olevan aivan mielenvikaista porukkaa, ei mitään järkevää juteltavaa.

Tulenko siksi tänne? Olen itsekin työtön ja masentunut ja ylemmyydentuntoinen muihin nähden.

Vierailija
28/35 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi kun puuttuu ne ihmiset ympäriltä joiden kanssa voisi jutella.

Vierailija
29/35 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuneena tulen tänne lukemaan ja hetken luettuani ymmärrän kuinka hyvin asiani oikeastaan ovatkin.

Vierailija
30/35 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tyhjäpäistä viihdettä. Pysyn perillä ajankohtaisista puheenaiheista ja hömppäjulkkiksista. Ilman palstaa en tietäisi jostain Ritasta ja Akistakaan mitään. Hauskaa muuten kun joka toinen väittää trollaavansa ja naureskelee kun muut ovat tyhmiä ja kamalia. Mitä jos kaikki muutkin trollaavat, onko käynyt mielessä?

Vierailija
31/35 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uutisten takia.

Täältä näkee nopeasti onko tapahtunut jotakin mikä pitäisi tietää.

Sitten ei tarvitse muita medioita lukeakaan. En katso enää tv:tä ollenkaan kun ei ole vastaanotintakaan ja radiotakaan en kuuntele.

https://www.mediuutiset.fi/uutiset/korona-on-jo-poikinut-oikeustapauksi…

kamalaa:-X

"Minulla on käsitys, että hallinto-oikeuteen voi tulla ja on jo tullut tilanteita, joissa tartuntatautien asiantuntija ei voi osallistua ratkaisukokoonpanoon, koska hän on esteellinen.

Asiantuntija on saattanut olla virkatyössään ratkaisemassa jotain tartuntatautilain asiaa, eikä voi olla sivutoimessaan hallinto-oikeudessa käsittelemässä saman päätöksen muutosta. Asiantuntijoita tarvitaan senkin vuoksi lisää."

Vierailija
32/35 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uutisten takia.

Täältä näkee nopeasti onko tapahtunut jotakin mikä pitäisi tietää.

Sitten ei tarvitse muita medioita lukeakaan. En katso enää tv:tä ollenkaan kun ei ole vastaanotintakaan ja radiotakaan en kuuntele.

https://www.mediuutiset.fi/uutiset/korona-on-jo-poikinut-oikeustapauksi…

kamalaa:-X

"---Jos hakemuksia tulee vähän, ministeriölle saatetaan hyvinkin tehdä esitys kaikkien ilmoittautuvien nimittämisestä tehtävään."

Vierailija
33/35 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankuluksi

Vierailija
34/35 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole elämää eikä ystäviä.

Vierailija
35/35 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei tarvitse keskustella hömppäjutuista itse saati oikeiden kavereiden kanssa :D täältä voi lukea ja viihtyä. Eli ihan ajankuluksi, olen paljon kotona enkä jaksa koko ajan tehdä jotain tai edes lukea mitään oikeaa. Olen viihtynyt keskustelupalstoilla jo 20 vuotta, joten kai myös tottumuksesta ja jonkinlaisesta riippuvuudestakin kyse... Välillä pistän ketjuja itsekin pystyyn ja joskus olen saanutkin ihan hyviä vinkkejä, kun on vaikka opiskelu tai työ tai jokin muu konkreettinen asia masentanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan