Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nokkamaitotölkkejä nykyisin vaikeampi avata? Meillä oli pitkään niitä, joissa on korkki, ja nyt

Vierailija
31.12.2020 |

olen pari kertaa ostanut tavallisia nokkamaitotölkkejä. Ennen avasin ne suit sait oikeaoppisesti, mutta nyt pitää melkein repiä siitä keskeltä se eteen se nokka. Ovatko ne vaihtaneet liiman vai mitä? Muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valion maidoisssa huomasin saman, avatuu päin peetä välillä, maitoportin maidoisssa ei samaa ongelmaa ole ollut. Taitaapi olla himpun parempi kehitystiimi heillä kuin valiolla.

Vierailija
2/5 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse valion maidoisssa huomasin saman, avatuu päin peetä välillä, maitoportin maidoisssa ei samaa ongelmaa ole ollut. Taitaapi olla himpun parempi kehitystiimi heillä kuin valiolla.

Juuri Valion maidoista kyse. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitsi, Valion tölkkien kanssa olen tapellut itsekin! Ajattelin jo että omassa motoriikassa on jotain vikaa kun yhtäkkiä ei edes maitoa tai kermaa saa auki :D

Vierailija
4/5 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin jo soimata varhaisteiniämme, kun hän oli avannut maidon ihan repaleisesti, mutta kun seuraavan kerran avasin itse, en ollut paljoa parempi.

Vierailija
5/5 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaa siltä että tuotantolinjassa ois häiriö. Tehkää reklamaatio Valiolle ja kertokaa asiasta. Rekkulaan hyvä liittää huonosti avautuvasta purkista löytyvä koodi jolla voivat paikallistaa missä laitoksessa vika on.

Luultavasti liima vaihdettu tjsp.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi