Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helvetin Ruutu+, älkää vaan tilatko!

Vierailija
04.06.2014 |

Ajattelin tässä kesäloman ratoksi, että olisi mukava katella netistä ohjelmia ja huomasin, että Ruutu mainostaa, että voi kokeilla Ruutu+ -palvelua ensimmäiset 30 päivää veloituksetta. Menin sitten typeränä ihmisenä rekisteröitymään. Luottokorttia minulla ei ole, niin maksutavaksi piti valita verkkopankki, jolloin palvelu ohjautui verkkopankkiin ja oli minulta vailla 29 euroa! Selvisi, että verkkopankkiasiakkaille "ilmainen kuukausi" tarkoitti: osta viisi, saat kuudennen ilmaiseksi". Vituttaa. Kenen mielestä "kokeile ensimmäiset 30 päivää veloituksetta" on sama asia kuin tilaa 5 kk saat kuukauden kaupan päälle??? Sapettaa tuollainen harhaanjohtaminen.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä otin sen ilmaisen, peruin tilauksen SAMANA päivänä ja sain katsottua ilmaiseksi kuukauden ilman mitään maksuja tai pankkitunnusten laittoa. Yksi nollalasku tuli vain muttei mitään uusia. 

Ettei käy näin kuin jollain kävi: nollalasku, josta perittiin viivästyskorkoa 30 ekee. Pitäiskö mennä "maksamaan" nettipankkiin, ja panna nollan lisäksi viitenumero, jos se on laskiussa. Kun näemmä nollakaa ei ole enää nolla...

Vierailija
42/48 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se ihaan hirrveetä kun pitää käyttämistään tuotteista maksaa.

Kyllä maksetaan ajalla, jota joudumme käyttämään mainoksien katseluun.

Mitä? maksullisessa palvelussa ei varmasti pyöri mainokset. Korjaa, jos olen väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se ihaan hirrveetä kun pitää käyttämistään tuotteista maksaa.

Kyllä maksetaan ajalla, jota joudumme käyttämään mainoksien katseluun.

No maksullisessa ei ole mainoksia ollenkaan. Jos et halua maksaa niin katsot haluamasi sarjat myöhemmin. Eihän uusimmat leffatkaan tuu telkkarista samana päivänä kun teattereihin,

Vierailija
44/48 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten Itä - Lännen ruudussa pilasi selostaja / kommentaattori , pitäisi selostaa peliä eikä höpistä turhia.

Vierailija
45/48 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutu ei ole mistään kotosin ohjelma katkoo koko ajan. Ei kannata maksaa.

Vierailija
46/48 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasi itse tehdä saman luokan,mutta en pidä tapana jaella pankkikortin numeroita,joten pitäköön ruutunsa.😡

Vierailija
47/48 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa kanava, mistä näkee Serie A -pelejä, todella edullisesti vielä! Ikinä ei ole ollut minkäänlaista ongelmaa, kaikki on toiminut hyvin ja sovitusti. Katko ei koskaan, sinulla vikaa laitteissa tai päässäsi :)

Vierailija
48/48 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhyyyy