Dogging?
Kuulin juuri tästä "ilmiöstä" ja mietin että onko tuota oikeasti Suomessakin ja onko kenelläkään tietoa / tuntemusta aiheesta? Melkeinpä kiinnostaisi kokeilla ;)
Ja koska en varmaan ole ainoa jolle koko käsite oli tuntematon, niin tässä sille selitys:
Dogging tarkoittaa seksin harrastamista julkisella paikalla. Se toimii siten, että toisilleen tuntemattomat ihmiset tapaavat netissä ja sopivat ajan ja paikan seksin harjoittamiseen. Tirkistelijät ovat tervetulleita.
Kommentit (143)
eikö 32v käy`? onko sulla koira vai ulkoiletko yksin? missä päin? hame on kesällä näpsäkkä, nopea siirtää sivuun, voihan sitä muutakin kuin koiratyyliä.
En ollut kuullutkaan moisesta ennen kuin nyt. Että tekisi mieli kokeilla ;) Itse olen parikymppinen tyttö, ja haaveena olisi panna 35-45v. tuntematonta miestä. Ai saatana. Kertokaa ihmeessä joku jos tiedätte miten nuo keikat järjestyy...
36 vee mies järjestää dogging sessioita 20 tytöille
Onko pikkuisen omaa kehua mukana
Olen 39v mies, minua kiinnostaa suunnattomasti doggin, olen Lappeenrannassa, mistä sinut löydän
kävimme usein eri levähdysalueilla. Nussimme autossa ja sivuikkuna oli auki. Meistä oli todella kiihottavaa, kun miehiä tuli katsomaan touhuamme. Vetivät käteen ja jotkut osallistuivat käsitöillä avonaisesta ikkunasta.
googlatkaa amateurblogs.com - siellä usein kuvasarjoja näistä eurooppalaisista sessioista, samoin kuin swinger hommista. Kiva saitti muutenkin.
Tälleen talvella voi olla suomessa hieman hiljaista... Ajatuksena kiinnostaa kyllä.
Ja vaikuttais siltä että enimmäkseen siellä on niitä jotka saa ihan muutenkin tavaraa eli ei pelkästään luuseri runkkaajille tuo homma
En ollut kuullutkaan moisesta ennen kuin nyt. Että tekisi mieli kokeilla ;) Itse olen parikymppinen tyttö, ja haaveena olisi panna 35-45v. tuntematonta miestä. Ai saatana. Kertokaa ihmeessä joku jos tiedätte miten nuo keikat järjestyy...
Onko pikkuisen omaa kehua mukana
moi kiinnostaisko dogging komean, fiksun 28v miehen kanssa?
Tuolla on paikkoja esitelty maakunnittain. Seuraakin voi hakea ja ilmoitella.
Moi nainen =)et satu hyvinkään lähellä olemaan,,,voitas tavta,,olen kyltymätön siisti mies ikää44 ja lihaksikas ja harteikas =)0468859903 Jukka
Käsitykseni mukaan Turun seudullakin on dogging sessioita järjestetty, mutta ei ilmeisesti mitenkään erityisen suurissa määrin. Kivalta nuo kyllä kuulostaisi näin nuoren miehen mielestä, mutta talven tullessa taitaa jäädä vaan haaveeksi.
..sitten sitä takaapäin nussimista ???
..sitten sitä takaapäin nussimista ???
Kaippa tuo dogging termi on tullut siitä, miten koiratkin aika helposti pääsee toisiaan jyystämään?
Tapahtuu tätä Suomessakin, useammassakin paikassa. Suomi24 seksisivuilta ainakin löytyy asiasta kiinnostuneita ihmisiä.
finland.superdogging.com
twitter.com/finland_dogging
... on lähtöisin siitä, että paikalle lähdetään "koiraa ulkoiluttamaan" ja paikalla sitten tavataan se vieras kenen kanssa ryhdytään puuhiin. Itseäkin kiinnostaisi joskus "yllättää" joku dogging-pariskunta kyllä...
sentään. eiköhän tätä(kin) harrasta ihmiset jotka siitä pitävät. Kaikki ei vaan ole syntymä tylsiä ;)
Huomasin Suomi24-keskusteluissa, ryhmäseksi osiossa että siellä jotkut yrittää näitä dogging-tapaamisia järjestää. Toimiiko ne, en tiedä, mutta olisihan se kiinnostava ajatus!
M43
Huomasin Suomi24-keskusteluissa, ryhmäseksi osiossa että siellä jotkut yrittää näitä dogging-tapaamisia järjestää. Toimiiko ne, en tiedä, mutta olisihan se kiinnostava ajatus!
M43
Ette vaan olis sinä, joka niitä yrittää järjestää ja täältä haet lisää porukkaa? :-D
M34
hakusessa olisi parikymppinen urheilullinen mallityttö pk seudulta. Tavataanko doggingin merkeissä? Itse olen alle 5kymppinen vain 20kg ylipainoinen nörttimies joka ei paljo suihkussa viitsi käydä.