Helvetin Ruutu+, älkää vaan tilatko!
Ajattelin tässä kesäloman ratoksi, että olisi mukava katella netistä ohjelmia ja huomasin, että Ruutu mainostaa, että voi kokeilla Ruutu+ -palvelua ensimmäiset 30 päivää veloituksetta. Menin sitten typeränä ihmisenä rekisteröitymään. Luottokorttia minulla ei ole, niin maksutavaksi piti valita verkkopankki, jolloin palvelu ohjautui verkkopankkiin ja oli minulta vailla 29 euroa! Selvisi, että verkkopankkiasiakkaille "ilmainen kuukausi" tarkoitti: osta viisi, saat kuudennen ilmaiseksi". Vituttaa. Kenen mielestä "kokeile ensimmäiset 30 päivää veloituksetta" on sama asia kuin tilaa 5 kk saat kuukauden kaupan päälle??? Sapettaa tuollainen harhaanjohtaminen.
Kommentit (48)
Mikä on paras tapa perua ruutu+ 1kk:n kokeilupaketti.
Itse en ole saanut vielä yhteyttä itse toimitukseen.
Mä otin sen ilmaisen, peruin tilauksen SAMANA päivänä ja sain katsottua ilmaiseksi kuukauden ilman mitään maksuja tai pankkitunnusten laittoa. Yksi nollalasku tuli vain muttei mitään uusia.
Hehheh .. valitset maksuksi verkkopankin, eikä raksuta, että mihin ilmaisessa kuukaudessa tarvitaan verkkopankkia .. hehheh ..
Zinkkimiez
Mulla taas on hyviä kokemuksia ruutu+:sta. Sain ilmaisen kuukauteni kuten luvattiin ja myöhemmin liityin ihan oikeaksi asiakkaaksi, kun sinne tuli taas mielenkiintoista katsottavaa. Katson paljon netti tv:tä ja ruutu+ toimii kaikista parhaiten (pätkimistä esiintyy mutta tosi harvoin muihin verrattuna). Netflix toimii tietty parhaiten mutta siellä onki huonompi valikoima mun makuun. Nii joo, jaa ruudussa mulla ei ainakaan näy mainoksia kun ohjelman alussa vaan!
Mulla ei ole ollut ikinä mitään ongelmia ruutu plussan kanssa. Sain ilmaisen kuukauden, katkaisin ennen sen loppua (omista tiedoista löytyi se helposti) eikä tullut laskuja. Myöhemmin otin kuukaudeksi maksullisen, tuli yksi lasku ja that's it.
Eli kuinka paljon aikaisemmin se täytyy perua? :) Että kuitenkin säilyisi se kk, eli voiko perua vaikka heti kun "ostaa" vai katkeaako heti? Mustat lesket houkuttelisi... :D
Pesistä mahdoton katsoa. Joma peli hyppi ja pätki.
Ja toisekseen siellä ei ole yhtään mitään!!!!
Koko ruutu on turha!!!
Ruutu on ihan vitun surkee paska!!!!!
Pätkii ja vitusti pätkiikin. Ihan koko ajan! ÄLKÄÄ harhautuko tilaamaan kuukauden ilmaisesta katselusta huolimatta!
Ärsyttävä paska paska paska PASKA palvelu!!!!
Hyvin olen Ruutu+ kattellu Elisa viihteen kautta tv:stä. Eilenkin kattelin 3 lentopallopeliä, ku tuli Suomen cup -pelejä. Tänään kattelen miesten Suomen cupin loppuottelua Valepa - Hurrikaani-Loimaa.... Lentopalloo tulee paljon, ku urheiluhullu on. Se vaan harmittaa, ku tulee urheilua päällekkäin eikä voi kattella. Voi tosin kattella nauhotuksena jälkeenpäin. Hyvin on kuva pellittäny tv:ssä.....
Miten voi olla noin suolainen hinta,29€?
ehkä kympin voisin maksaa tuosta
Nykyään alle 10e/kk ruutu+ ja ruutu+ urheilu 14,95e/kk muutaman viikon kuluttua kun liigan finaalit loppu niin laskevat tuon urheiluversion hintaa koska liigan pelit siirtyvät telialle yksinoikeudella.Mistään elisalta palvelua ei kannata ostaa elisa viihteeseen,hinta lähes 20e/kk elisan oman urheilupaketin kanssa tai pelkkä ruutu+ urheilu n.30e/kk.Itse tilaan palvelun suoraan sanoman ruutu sivuilta ja maksan alle 10e/kk,katson apple tv kautta ja homma toimii hyvin eikä ikinä ole kuva pätkinyt yhtään,mainoksia ei tarvitse katsoa kun on ruutu+ palvelu tilattuna ja sarjojen jaksoja näkee etukäteen ennen kuin ne tulevat televisiosta.Palvelun voi myös tilata telian kautta jolloin ei tarvitse halutessaan luottokortin tietoja antaa,molemmissa tapauksissa saa ensimmäisen kuukauden ilmaiseksi ja tilauksen voi lopettaa koska tahansa,suosittelen
Ei tuo ilmainen ruutu näytä ainakaan pyörittävän kuin mainoksia. Alun mainosten jälkeen, ei ohjelma pyöri lainkaan. Poskettoman huono verrattuna yleen ja maikkariin!
Kiva kun Masterchef Australiaa ei voi enää katsoa ilman, että hankkii ton maksullisen. Yksi Nelosen suositummista ohjelmista ja päättivät nyt ahneuksissaan laittaa sen maksun taakse. Pitäkää p*skanne.
Masterchef Australia tulee tuttuun tyyliin ilmaisena televisiosta elokuun lopussa. Ruutu+ -asiakkaat näkevät sen jo näin kesällä.
On se ihaan hirrveetä kun pitää käyttämistään tuotteista maksaa.
Vierailija kirjoitti:
On se ihaan hirrveetä kun pitää käyttämistään tuotteista maksaa.
Kyllä maksetaan ajalla, jota joudumme käyttämään mainoksien katseluun.
varokaa ruutu+ huijareita, ne on ammattikusettajia........