Rehellinen kysymys miehille
Tykkäätkö nuolla naisen alapäätä? Saa perustella.
Kommentit (73)
Intohimolla nuolen kaikki kolot. Ihanaa välillä keskittyä naisen nautintoon, varsinkin jos nainen uskaltaa antautua nautinnolle.
Hölmistyneenä luen ja ihmettelen. Miksi miehet eivät suostu nuolemaan? Minulle se on seksin ehdoton kohokohta, mutta vaimo ei päästä tarpeeksi usein tekemään. Tykkää kyllä, mutta kuvittelee jostain syystä sen olevan vastenmielistä minulle vaikka asia on täyin päinvastoin. Itse kiihotun tästä aivan hullun lailla. Etenkin suoraan saunan ja suihkun jälkeen kun pillu on puhdas ja vaimo sen siistinyt niin aivan ihanaa. En tiedä kiihottavampaa kuin se, että kaadan vaimon kylpytakki päällä sänkyyn ja alan hyväilemään hitaasti hänen kehoaan. Usein aloitan suutelemalla huulille jonka jälkeen siirryn kaulan kautta niskaan samalla kun käteni vaeltavat hänen vartalollaan likuen lantiolle ja sieltä pakaroihin joita puristan hellästi. Kaulalta siirryn suutelemaan hänen rintakehäänsä samalla kun avaan hieman kylpytakkia ja käyn kiusoitellen rintojen luona antamassa pari pientä suudelmaa, mutta en aivan heti käy niihin kiinni. Jonkin ajan kuluttua annan rinnoille kunnon kielikylvyn samalla kun käsi vaeltaa alemmaksi takin liepeen alle.
Tässä vaiheessa siirryn itse allemmaksi ja alan suutelemaan hänen sääriään ja reisiä. Tässä vaiheessa saan usein nauttia siitä näystä kun vaimo itse hyväilee rintojaan pyöritellen nännejään sormillaan ja välillä puristelee rintojaan käsillään. Itse jatkan reisien sisäpintojen suutelua ja siirryn välillä alavatsan puolella samalla kun kiedon kädet hänen reisien alta ja vedän jalat hartioilleni. Hitaasti siirryn lähemmäksi klitorista ja oikealla kädellä levitän pillua nähdäkseni tämän ihanuuden ennen kuin sukellan sen kimppuun. Vasemmalla kädellä hyväilen häpyhuulia pyöritellen niitä sormillani ja samalla kun kielellä alan hyväilemään klitorista niin tunnen kuinka hänen pillunsa suorastaan nielaisee sormeni sisään lämpimään kosteuteen.
Leikittelen kielellä klitorista välillä pyöritellen toisinaan nuollen alhaalta ylös. Ajoittain otan sen huulien väliin ja imeskelen varovaisesti samalla kielellä sitä hieroen. Tämä saa vaimon aivan hulluksi. Samanaikaisesti vasemman käden sormet työskentelee pillussa g-pistettä hyväillen tai muuten vain liukuen edestaikaisin hitaasti. Useimmiten vaimo tarttuu päästäni kiinni ja vetää sen tiukemman jalkoväliinsä jollon tiedän orgasmin olevan lähellä. Tässä vaihessa kiihdytä hieman tahtia ja yritän pitää sen tasaisena. (Tämän olen oppinut ettei sitä voi mennä muuttamaan koska muutoin saattaa orgasmi lipsahtaa ohi.) Usein vaimo tulee hyvin kovaäänisesti huutaen ja tunnen miten pillu puristelee sormiani voimakkaasti. Tällaisen käsittelyn kun antaa vaimolle niin oma kalu sykkii kivikovana kuin rautakanki. Joskus vaimo itse levittää pilluaan ja vapauttaa toisen käteni jolla sitten hyväilen itseäni. Tämä kiihottaa vaimoa ennestään. Ei näe sitä, mutta tietää minun tekevän ja sanoo, että se on jotenkin kiihottavaa.
Jos näkee että kumppani siitä nauttii, niin mielellään. Jos tietää että toinen siitä nauttii, niin oikeastaan sitä jopa odottaa. Kun tutkii niinkin läheltä kuin nuolemalla sykkivää pillua, siinä kyllä nauttii itsekin. Oma kulli on sen jälkeen herkässä...
Ei se ole mies eikä mikään, joka ei naiselleen nautintoa suo. Seksi on yhteinen asia, jossa ei pidä olla itsekäs. Rohkeasti vain naama haaroihin ja jos et tiedä mitä olet tekemässä niin kysy siltä naiselta, kyllä se neuvoo mistä kohtaa lipittää ja miten.
Kyllä tykkään nuolla. Tuntuu mahtavalta nähdä kun nainen nauttii kielihoidosta.
Tykkään nuolla ja vaimokin tykkää, kun nuolen. Meillä se kuuluu asiaan joka kerta, kun meillä on seksiä. Vaimolla se on aika neutraalin makuinen, toisilla naisilla se on ollut paljon väkevämmän makuinen (jos muistan oikein). Se on vaan niin kiihottavaa, kun se karvatussu on kosteana siinä edessä ja lipaisen kielellä ensimmäisen lipaisun. Siitä se sitten lähtee. Samalla kun nuolen, hyväilen sormenpäilläni vaimon rintoja. Ei siinä kauan kulu, kun vaimo alkaa huokailla ja vaikeroida ja sitten sanoo että ei enää. Olemme jo vanhempaa ikäluokkaa ; 60- ja 64-vuotiaita.
Tykkään lähtökohtaisesti aina, mutta etenkin jos/kun:
a) nainen osaa nauttia siitä, ja vielä osoittaakin sen
b) toosan hygienia on kunnossa, ja
c) asento on sen verran mukava, ettei tule kauheaa kramppia niskaan
Ilman noitakin kelpaa, mutta mitä enempi sen parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan nuolla ja tuntea sormissani kuinka pillu herää ja alkaa hamuta kiimassaan sormia. Kun pillun on saanut tarpeeksi kiimaan voi päättää, että laukaiseeko orgasmin naimalla, vai nauttiiko orgasmin puristeluista varman päälle sormilla.
Nuollut pillua joka viikko yli 40v ja nauttinut "vallasta" ja kiiman tuottamisesta. Hyvällä klitan nuolemisella ja sormettamisella pillun ja naisen saa kiimasta sekaisin. Silloin nainen ei pelkästään enää halua seksiä ja kullia, vaan vaatii sitä.
M62Uskomatonta. Olet päinvastainen tapaus kuin sinua puolta nuorempi mieheni
Mitä uskomatonta siinä on? Ajatteletko että seksi on uusi keksintö vai että sitä harrastavat vain nuoret?
Rakastan rouvan pillun nuolemista ja on sitä tullut nuoltukin! Kerran on rouva suostunut olemaan nuoltavana kun toinen mies nai häntä takaapäin, monta vuotta houkuttelin tähän, nautti suuresti, on luvannut uusinnan, odotan innolla pääseväni nuolemaan rouvan pillua, mitä naidaan samanaikaisesti.
Ihan OK, jos on saippuapesty ja trimmattu.
Likaiset, hajukarvaiset ja kokkarevuotoiset -> yäk.
Tämä kuvaa hyvin myös mun ajatuksia. Olen seksissä alistuvaa sorttia ja koen että alistun naiselle nuollessani. On kiihottavaa, kun nainen nuollessani keskittyy vain omaan nautintoonsa välittämättä minusta. Erityisen kiihottavaa minusta on, kun nainen tarttuu hiuksista ja painaa päätäni lähemmäs pimppaa ja hekuman hetkellä puristaa vielä reisillä tiukasti. Ja kun nainen on saanut tarpeekseen, saan viimein palkinnoksi todella märkää pimppaa. Yleensä en ehdi montaa työntöä ennen kuin tulen.