Rehellinen kysymys miehille
Tykkäätkö nuolla naisen alapäätä? Saa perustella.
Kommentit (73)
Jos nainen ei tykkää niin se nainen saa hakea seuransa muualta. Todellakin parasta mitä tiedän, vain kylmä nainen ei sitä voi ymmärtää.
Padampadam kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu naisesta.
Pitää olla aivan täysin makuuni niin sitten tuntuu hyvältä.Kala, kana, liha vai kasvis?
Rämemajava eli lihaisa ja karvainen. Omnomnom.
Rakastan nuolla ja tuntea sormissani kuinka pillu herää ja alkaa hamuta kiimassaan sormia. Kun pillun on saanut tarpeeksi kiimaan voi päättää, että laukaiseeko orgasmin naimalla, vai nauttiiko orgasmin puristeluista varman päälle sormilla.
Nuollut pillua joka viikko yli 40v ja nauttinut "vallasta" ja kiiman tuottamisesta. Hyvällä klitan nuolemisella ja sormettamisella pillun ja naisen saa kiimasta sekaisin. Silloin nainen ei pelkästään enää halua seksiä ja kullia, vaan vaatii sitä.
M62
Vierailija kirjoitti:
Rakastan nuolla ja tuntea sormissani kuinka pillu herää ja alkaa hamuta kiimassaan sormia. Kun pillun on saanut tarpeeksi kiimaan voi päättää, että laukaiseeko orgasmin naimalla, vai nauttiiko orgasmin puristeluista varman päälle sormilla.
Nuollut pillua joka viikko yli 40v ja nauttinut "vallasta" ja kiiman tuottamisesta. Hyvällä klitan nuolemisella ja sormettamisella pillun ja naisen saa kiimasta sekaisin. Silloin nainen ei pelkästään enää halua seksiä ja kullia, vaan vaatii sitä.
M62
Uskomatonta. Olet päinvastainen tapaus kuin sinua puolta nuorempi mieheni
Ehdottomasti. Parasta seksissä kun ensin naidaan esileikkinä ja sitten kun pillu on oikein märkä niin vaimo tulee naaman päälle istumaan ja painautuu tiukasti suuhun kiinni ja laukeaa siihen
Ihan OK, jos nainen käynyt äskettäin pesulla ja ei ole mitään röökareiden tai kahvinkittaajien kitkeriä sivumakuja. Ja alapää on edes vähän siistitty.
En kyllä tykkää tehdä tuota tuntitolkulla eli hitaasti lämpenevien naisten kanssa voipi alkaa jossain kohtaa kyllästyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti. Parasta seksissä kun ensin naidaan esileikkinä ja sitten kun pillu on oikein märkä niin vaimo tulee naaman päälle istumaan ja painautuu tiukasti suuhun kiinni ja laukeaa siihen
Mun mies usein halusi tuota tai ennemminkin nuolla minua, kun olen saanut orgasmin. Ei se silloin niin kiihottanut, minua siis, mutta koska mies halusi, se oli ihan mukavaa. Hidas mies, laukesi itse vasta myöhemmin, minä jo ihan ensimmäisessä perusyhdynnässä. Se kasvoille istuminen oli yksi miehen jutuista.
Ei oikeen römpsän nuoleminen rehellisesti sanottuna innosta. Komeaa puhdasta kullia on paljon kivempi lipoa.
Suihkunraikasta tykkään. Muuten vähän niin ja näin, riippuu kiimasta. Kiva on tuottaa toiselle nautintoa ja katsella sitä kiemurtelua ja värähtelyä.
Pimpin nuolemista pidetään miesten jutuissa jonain miehuuden osoituksena, josta totta kai pitää nauttia ja se on kuin karkkia söisi. Vaikka ei se oikeesti ole mitään erityisen miellyttävää tai kiihottavaa puuhaa.
Kyllä se on miellyttävää ja kiihottavaa, todellakin. En ole mikään kranttu ja teen mielelläni ihan mitä vain mikä tilanteeseen nähden tuntuu sopivalta. Kaikki tyttöystäväni 1990-luvun alusta asti ovat halunneet tätä ja pitäneet siitä, joten olen melkein pitänyt sitä itsestäänselvyytenä. Jotkut eivät olleet kokeneet sellaista aikaisemmin, reaktiot ovat voineet olla sen mukaisia.
Naisen kiihottuneisuus keskimäärin lisääntyy tästä kyllä huomattavasti, mikä on mukavaa kaikille osapuolille.
Vierailija kirjoitti:
Pimpin nuolemista pidetään miesten jutuissa jonain miehuuden osoituksena, josta totta kai pitää nauttia ja se on kuin karkkia söisi. Vaikka ei se oikeesti ole mitään erityisen miellyttävää tai kiihottavaa puuhaa.
Ihmeelliset on kuvitelmat. Pillua nuollaan kun on taivaallista miehenkin puolesta. Mutta myös muista miehillekin tärkeistä syistä. Sillä valmistetaan naiselle riittävä kiima ottamaan kalu nautinnolmisesti sisään. Isokaluiselle miehelle liki pakollinen juttu. Muuten sattuu herkästi eikä mahdu kunnolla.
Toinen olellinen juttu om siinä, ettei miehet yleensä kestä tarpeeksi kauan naintia jotta nainenkin saisi. Siten riittävä aika 10-15min suuseksiä niin nainen tulee 5 min sisään nainnin aloituksesta. Tai sitten saa jo ekan suuseksillä ja ehtii saada tokankin miehen kanssa. Kolmas seikka on se, ettei nainen välttämättä saa naimalla ollenkaan ilman pitkää esileikkiä ja nuolemista.
Sitten siihen vielä lisää, että useimmat naiset nauttii yli kaiken suuseksistä, varsinkin jos käyttää sormia tai dildoa samalla.
Miehet voisi siten miettiä kenen etu on, jos saa naisensa suostumaan suuseksin vastaanottamineen puhumattakaan naisista jotka sitä haluaa tai vaatii.
Näistä syistä antanut vaimolle joka ikinen kerta suuseksiä. Molemmat voittaa.
M62
Ei minua itse nuoleminen sinänsä kiinnosta tai kiihota tippaakaan. Se mikä nuolemisessa kiihottaa on kaikki erilaiset reaktiot, mitä naisestaan voi kaivaa esiin. Pää jalkovälissä olet kuin hermokeskuksen ytimessä. Vieressä on vielä herkät sisäreidet, joita voi kurittaa tarpeen mukaan puremalla, jos käskyt eivät mene perille tai niistä luistetaan. Siinä pystyt tuottamaan nautintoa ja kipua, kiusaamaan ja vapauttamaan. Orgasmikontrolli on myös parasta, kuten myös pakko-orkuttaminen kunnes toinen anelee lopettamaan ja anelujen päälle nuollaan vielä muutama isompi - pienempiä en edes suostu laskemaan muutenkaan. Aivan täydellinen paikka dominoivalle sadistille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koska olen h o m o
mies25v
Olet vähentänyt hymiöiden käyttöä näköjään. Hyvä!
Oppia ikä kaikki. Homoillekin.
Koen vastenmieliseksi.
M27.