Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellinen kysymys miehille

Vierailija
30.12.2020 |

Tykkäätkö nuolla naisen alapäätä? Saa perustella.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pthyi saatana menee halut...

Joka kuoriutuu ketarusehtavaraitaisita pikkareista siis sellaisesta alapäästä mikä on todella hoitamaton ja pahimmassa tapauksessa  ylipitkissä karvoissa roikkuu vessapaerinpalasia.

Ei tee mieli nuolla jeikä nussia kun hajukin meinaa saada oksun aikaiseksi.ÖÖÖÖRP....

Aina puhutaan miesten huonosta hygieniasta,mutta hoitamaton " luomu" nainen se vasta kuvotus onkin..

Turakarvojen kuorrottama likainen ja haiseva alapää ei kiinnosta lähemmän tuttavuden tekemiseen,kun katastrofitapauksessa kaupanpäälle vopi saada ne S-kotieläimet..

Vierailija
42/73 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koska se kiihottaa naistani, joka taas kiihottaa minua. Naiseni rakastaa sitä ja saa orgasmin helpoiten juurikin nuolemalla. Lisäksi naiseni rakastaa antaa suuseksiä minulle....

Lyhyesti, koska sekä minä että hän rakastamme antaa ja saada suuseksiä toisillemme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tykkään. Yleensä ensimmäinen O vaimolle tulee nuolemalla, seuraava normipanolla.

Täydellisen kiihottava kokemus myös minulle tyydyttää (ja nähdä saava) vaimo.

Puhdasta pitää tietysti olla, muunlainen on ihan nounou.

Vierailija
44/73 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään jos nainen tajuaa käydä pesulla ennen seksiä. En tykkää jos haisee ja maistuu kusessa marinoidulta silakalta.

Vierailija
45/73 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nuolisin mielelläni vaikka joka kerta kun harrastamme seksiä, mutta vaimo ei anna nuolla kuin joskus kovassa humalassa ollessaan. Fantasiani on käydä nuolemassa varattua naista, jonka oma mies ei suostu kuolemaan.

Vierailija
46/73 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein mielelläni pistän pääni ja kieleni naiseni pilluun. Olen tehnyt sitä jo 34 vuotta. Ihanan vaalekarvainen hyvältä maistuva pillu, jossa on harmaita karvoja (55 v vaimo) joukossa. Hän nauttii ja haluaa lähes joka kerta nuolettaa pilluaan. Nuolen myös omat spremani pois ja teen hänelle toiset tai kolmanne naimisen jälkeen. Ennen naimista hän ei halua kieliorkkuja, vaan nimen omaan lisää vauhtia ekan naimalla saadun jälkeen. 

Vierailija
47/73 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kyllä!

Vierailija
48/73 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! Oleellinen osa esileikkiä muun hipsuttelun ohella, ja nauttiihan siitä itsekin kun saa tuottaa naiselle nautintoa.

Parasta on kun hiljaa kiusoitellen siirtyy kaulan, rintojen, vatsan ja lopulta reisien kautta itse asiaan.

Vierailija
49/73 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolen mielelläni - se on minusta kiihottavaa ja liukkauskin on taattu, kun jossain vaiheessa yleensä jatketaan penetraatioon. Nykyinen kumpanini ei kuitenkaan halua, joten valitettavasti jään aina ilman.

Aiemmista kumppaneistani noin kolmannes on nauttinut suuseksistä, kolmannes suostuu siihen ja kolmannes ei halua; joko kulemma nolottaa tai sitten kokevat, että pitäisi antaa vastavuoroisesti suuseksiä, mikä taas ei haluta. Itse en välitä saada suuseksiä, mutta varmaan antaisin imeä, jos partneri sitä haluaisi.

Meitä on moneen junaan...

M65

Vierailija
50/73 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan nuolla ja tuntea sormissani kuinka pillu herää ja alkaa hamuta kiimassaan sormia. Kun pillun on saanut tarpeeksi kiimaan voi päättää, että laukaiseeko orgasmin naimalla, vai nauttiiko orgasmin puristeluista varman päälle sormilla.

Nuollut pillua joka viikko yli 40v ja nauttinut "vallasta" ja kiiman tuottamisesta. Hyvällä klitan nuolemisella ja sormettamisella pillun ja naisen saa kiimasta sekaisin. Silloin nainen ei pelkästään enää halua seksiä ja kullia, vaan vaatii sitä.

M62

Kuulostaa todellakin aika täydelliseltä :)

Vierailija
51/73 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusasin vaimoa toissa iltana, sormetin vain yhdellä sormella klittaa nuollessa. Kiimaiselle pillulle yksi sormi on vähän liian vähän. Siitä ei saa otetta vaikka kuinka pillu sitä tavoittelisi. Pitkään piinasin, meinasin jo luovuttaa ja helpottaa laittamalla toisen sormen, jotta saisi otteen. Pillu oli jo epätoivoinen mutta sieltä se orgasmi kumminkin tuli ja voimalla lopulta. Yksi vika tuossa vaan aina on, pillu jää pinkeäksi, eikä kaluni meinaa mahtua sisään. Jellyjortikan jälkeen on enemmän tilaa eikä purista niin pirusti. Ei nuorenpana ollut niin ongelmaa mutta nykyisin on muutenkin piukka liukkarista huolimatta.

M62

Vierailija
52/73 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolen mielelläni.

Puoliso ei siitä aina (juuri) tykkää ja helposti latistaa silloin myös omaa tunnelmaa. Myös puolison kiima-aste vaikuttaa siihen miten mukava sitä on nuolla. Jos ei ole kiimaa on myös erittäin vastenmielistä vaikka itse tykkään "sen koostumuksesta" ja puhtaan mausta. Kuulema tunto menee herkästi. Itse jatkaisin varmaan ties kuinka kauan...

Vierailija
53/73 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! Uudevuodenaattona sain sheivata kiitorata- mallin ja sen jälkeen kieli tekemään taikoja. Mahtifiilis kun vaimo vaikeroinnin jälkeen laukesi selkä kaarelle taipuen.

Vierailija
54/73 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koska olen h o m o

mies25v

Olet vähentänyt hymiöiden käyttöä näköjään. Hyvä!

:)

Vierailija
55/73 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen nuoleminen on aivan parasta. Kun huomaa että toinen kiihottuu ja kostuu koko ajan enemmän.

Ja se kun nuolee ja nainen saa orgasmin, WAU. Siitä jatkaa niin nainen saa uudestaan ja uudestaan.

Paras maku maailmassa on kiimainen pillu joka suorastaan vaatii nuolemista.

Rakastan nuolla naistani ja hän todellakin rakastaa sitä kun nuolen häntä.

Vierailija
56/73 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin paljon intohimolla naisiaan nuolevia miehiä ja itse onnistuin menemään naimisiin sellaisen kanssa, joka joskus vähän mieliksi hetken lipaisee mutta se ei tunnu oikein miltään, koska siitä huomaa, ettei oikeasti tee sitä intohimolla itse siitä nauttien. :-(

Vierailija
57/73 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa voisin sanoa, että tule hajareisin istumaan päälleni, pyllistämään, levittämällä jalat niin hoidan homman, pitkän kaavan mukaan, nauttien. Intohimosta ei tarvitse kysellä kun se näkyisi silmissä ja ilmeissä. Mikäli aistin oikein tekisit ehkä myös intohimosta asioita, joita vaimoni ei tee - intohimosta.

Vierailija
58/73 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdasta pilluu ei rämemajavan turakasaa ja paskaa kirjoitti:

Pthyi saatana menee halut...

Joka kuoriutuu ketarusehtavaraitaisita pikkareista siis sellaisesta alapäästä mikä on todella hoitamaton ja pahimmassa tapauksessa  ylipitkissä karvoissa roikkuu vessapaerinpalasia.

Ei tee mieli nuolla jeikä nussia kun hajukin meinaa saada oksun aikaiseksi.ÖÖÖÖRP....

Aina puhutaan miesten huonosta hygieniasta,mutta hoitamaton " luomu" nainen se vasta kuvotus onkin..

Turakarvojen kuorrottama likainen ja haiseva alapää ei kiinnosta lähemmän tuttavuden tekemiseen,kun katastrofitapauksessa kaupanpäälle vopi saada ne S-kotieläimet..

Ei kukaan tervepäinen tarjoa pesemätöntä alapäätä suuseksiä saamaan, omaa ekakertaasi taidat odottaa vielä monta vuotta tuolla asenteella.

...ja sitten suuseksin antaminen miehelle pitäisi olla naiselle joku elämää suurempi kokemus... Taas-arvo mitä se on hohhoijaa...

Vierailija
59/73 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin paljon intohimolla naisiaan nuolevia miehiä ja itse onnistuin menemään naimisiin sellaisen kanssa, joka joskus vähän mieliksi hetken lipaisee mutta se ei tunnu oikein miltään, koska siitä huomaa, ettei oikeasti tee sitä intohimolla itse siitä nauttien. :-(

Ethän vaan itse nuole häntä?....

Vierailija
60/73 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillun nuoleminen on parasta! Siinä kiihoittaa kaikki, ihana maistaa naisen kiimaa ja saada hänet voihkimaan. Aivan parasta on jos nainen squirttaa, silloin tietää tehneensä oikeasti hyvää työtä. Ja mikäpä voittaisi sitä tunnetta kun on kulli kovana nuollut naisen pari kertaa huipulle ja viimein saa helpottaa omaa himoaan työntymällä märkään orkkujen turvottamaan sykkivään pildeen.