Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä noilla “Hengenvaarallisesti lihava” ihmisillä voi olla pieniä, jopa alle kouluikäisiä lapsia?

Vierailija
30.12.2020 |

Miten noin ylipainoiset naiset raskautuvat? Luonnollisesti? Ja kuka mies tuohon pystyy?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä sinulle miettimistä!

Vierailija
2/46 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hekin nussivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ylipaino ole automaattisesti este hedelmöittymiselle. Hyvin moni mies pystyy ruikkimaan siemenensä naisen sisään. Ei se ole edes vaikeaa. 

Vierailija
4/46 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä sain 120kg ja 35v ihan luomusti lapsen

Haluatko kysyä jotain ap?

Vierailija
5/46 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitenkähän niitä lapsia laitetaan alulle? Olisiko syytä kerrata peruskoulun biologian oppimäärä?

Vierailija
6/46 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto ihmeellinen. - Ja jos olet laittanut merkille, niin moni on myös saanut lapsensa verraten nuorena, eli eivät ole olleet vielä raskautuessaan "sairaalloisen lihavia" mutta luultavasi kyllä jo ylipainoisia...

Vierailija
7/46 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

120kg on vähän eri kuin 320kg...

Vierailija
8/46 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt. Joillainhan voi hyvin olla vaikka sisarusten lapsia adoptoituina, kun kaikkihan noille maksellaan, kun eivät töihin pysty koskaan menemään, paitsi jos saa painoa alas.

Mites kun Usassa pitää olla vakuutus, että saa hoitoa, ja muut makselee itse. Kuka näiden hoidot ja leikkaukset maksaa. Isoja pakuja vaan vuokrataan ja mennään viikon sisällä ok-talosta toiseen. Mättöä haetaan ja rafloissaki syödään. Ei ymmärrä.

Vierailija
9/46 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies työntää siittimen naisen emättimeen ja ejakuloi naisen sisälle. Siittiö uiskentelee naisen kohtuu ja hedelmöittää siellä munasolun. Näin tullaan raskaaksi. 

Vierailija
10/46 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai nyt mä oonkin hoikka.

Vierailija
11/46 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanottiinko ohjelmassa, että he painoivat tuon verran jo ennen lasten syntymää?

Vierailija
12/46 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hekin nussivat.

Kyse on nyt varmaan siitä, miten pystyy raskauden viemään loppuun, synnyttämään jne. Kun ei mahdu ovestakaan ulos ja kyyditykseen tarvitaan rekka, nostamiseen 15 miestä tai nosturi. Miten raskautta tarkkaillaan ja päästään neuvolaan tai vastaavaan? Miten hoidetaan vauva, imetys jne? Miehetkin lähtee aina jossain vaiheessa ohjelmaa lätkimään näköjään.

Vierailija
13/46 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsikö se Ashley leikkaukseen? Mulla meni niin ihon alle tänään, etten voinut katsoa loppuun.

Vierailija
14/46 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanottiinko ohjelmassa, että he painoivat tuon verran jo ennen lasten syntymää?

No ainakin lapsuuden- ja nuoruudenkuvissa usein kertovat painavansa vaikkapa 18-vuotiaana jo 160 kiloa. Ja "olen siitä asti vaan lihonut" jne...tuskin välillä käyvät normaalipainossa ja sen jälkeen paino nousee taas 200 kiloa.

Vierailija
15/46 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hekin nussivat.

Kyse on nyt varmaan siitä, miten pystyy raskauden viemään loppuun, synnyttämään jne. Kun ei mahdu ovestakaan ulos ja kyyditykseen tarvitaan rekka, nostamiseen 15 miestä tai nosturi. Miten raskautta tarkkaillaan ja päästään neuvolaan tai vastaavaan? Miten hoidetaan vauva, imetys jne? Miehetkin lähtee aina jossain vaiheessa ohjelmaa lätkimään näköjään.

Oliko ne yhtä isoja ennen lapsia? Raskautta voi tarvittaessa tarkkailla vaikka kotikäynneillä. Amerikoissa ei mitään neuvolajärjestelmää taida edes olla. Harvassa muussakaan maassa Suomen lisäksi on. Imetys hoituu siten, että vauva laittaa nännin suuhun ja imee. Ei siinä ole väliä, minkä kokoinen äiti on. 

Vierailija
16/46 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ylipainoisia kuitenkin. Ehkä mieskin on ollut samaa sarjaa.

Vierailija
17/46 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ylipainoisia kuitenkin. Ehkä mieskin on ollut samaa sarjaa.

Maailmassa olisi merkittävästi vähemmän lapsia kuin nykyisin, jos ylipaino olisi este raskautumiselle. 

Vierailija
18/46 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hekin nussivat.

Se miehen lähteminen on kyllä monille noista naisista hyvä asia, koska usein näiden miehet itse asiassa yrittävät estää heitä laihtumasta. Nämä miehet ilmeisesti haluavat pitää naisen sairaalloisen lihavana, koska silloin nainen on miehestä täysin riippuvainen kun ei pärjää arjessa itse, ei välttämättä pääse edes sängystä ylös itse. Kyse on naisen alistamisesta.

Vierailija
19/46 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hekin nussivat.

Eipä taida olla neuvoloita tuolla päin. Lääkärin voi Suomessakin tilata kotikäynnille, joten eiköhän onnistu tuollakin. Eikä vauvaa ole mikään pakko imettää. Korvikkeet on keksitty. Miehet lähtee lätkimään hoikiltakin, joten se ei ole mitään ihmeellistä. 

Vierailija
20/46 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hekin nussivat.

Oliko ne yhtä isoja ennen lapsia? Raskautta voi tarvittaessa tarkkailla vaikka kotikäynneillä. Amerikoissa ei mitään neuvolajärjestelmää taida edes olla. Harvassa muussakaan maassa Suomen lisäksi on. Imetys hoituu siten, että vauva laittaa nännin suuhun ja imee. Ei siinä ole väliä, minkä kokoinen äiti on. 

On varmaan osa ainakin yhtä isoja tullessaan raskaaksi.

Imetys on mulle ihan tuttua, mietin vain, kun äidillä on ehkä diabetes-, verenpaine-, nesteenpoisto- ja särkylääkitys plus mitä nyt vielä voi olla, niin en itse ainakaan imettäis. Ja siis kuka hoitaa, kun ollaan täysin muiden armoilla ja vuoteenomana? Ympärivuorokautinen päivystys pitää olla, jotta vauva saadaan heti hoitoon, jos vaikka yöllä tulee hätätilanne, eikä ambulanssikaan ehdi. kauhea tilanne kuunnella kun vauva kakostelee pinniksessä ja meinaa tukehtua, ja itse lillut laardivuoressa avuttomana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi