Miksi edelleen ikävöin narsistimiestä.
Aika pian suhteemme alussa tajusin red flägit ja omituisuudet. Tiedän paljon narsismista ja olen itsekin hieman narsistinen. Yhteydenpito loppui kuin seinään yhdestä kommentistani minkä uskon hänen kokeneen loukkauksena itseään kohtaan. Tyypillistä narsistille.
Silti ajattelen häntä vaikka järki sanoo, että ei hän koskaan tuntenut minua kohtaan mitään aitoja tunteita.
Kommentit (15)
Hovista poistuminen tuntuu pahalta pitkään. Keksi jotain muuta tekemistä. Aika auttaa.
Järjellä ajatellen tajuan, että suhteemme ei perustunut molemmin puolisiin tunteisiin. Kaipaan silti niitä höpöhöpö-juttuja hänen kanssaan. Mitään syvällisempää ei koskaan voitu keskustellakaan.
Sun vapaus. Sun koti. Sun avain. Sun mieli. Sun sielu.
Itseni rikotin ja kokosin.
Tietty raja on pidettävä.
Katso ulkopuolisen silmin.
Olet jo kaikki. Et tarvitse ketään.
Parane, ja uusi elämä on sulle. Jos pidät vanhasta kiinni, uusi kestää.
Koukut on monet.
Dementia auttaa unohtamaan, jos joskus saat sen.
Mitäs jos löytäisit toisen moisen, ketä olis samanlainen. luulis et vanha unohtuis.
Vierailija kirjoitti:
Järjellä ajatellen tajuan, että suhteemme ei perustunut molemmin puolisiin tunteisiin. Kaipaan silti niitä höpöhöpö-juttuja hänen kanssaan. Mitään syvällisempää ei koskaan voitu keskustellakaan.
Voitko tarkkaanottaen sanoa mitä puhui? Älä turhia kainostele, ei päädy lehteen. t: re-portteri
Mitä ne Red flagit ja omituisuudet oli?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne Red flagit ja omituisuudet oli?
Saattoi kadota kesken viestittelymme ja vastata vasta pitkän ajan päästä. Kun lähetin hänelle tunteellisen viestin, vastauksena oli jotain ihan muuhun liittyvää. Ei koskaan sanonut haluavansa tavata minua, jouduin aina ehdottamaan. Oli ivallinen kun olin saavuttanut jotain.
Jos hän on rakentanut hyvän ulkoisen kuvan itsestään, joka ei ole aina ihan totta, osa näyttelee hyvin. On eri asia mitä on oikeasti tai luonne, mitä sieltä paljastuisi vielä. Rohkealtakin vaikuttava voi olla jotain ihan muuta. Rakastuneena ja miehen hyviä puolia ajattelevana (vielä) kaipaat luonnollisesti toisen seuraa. Ehkä voit etsiä elämään muuta sisältöä jollain tavalla, jos se vie ajatuksia välillä pois miehestä. Joku päivä ihailet jotain ihan muuta henkilöä, vaikka luulee ettei pääse Koskaan irti. Oliko hänellä jo avovaimo tai muu nainen, kun lähti, tutki.
Aikahan näihin aina auttaa, mutta jos kyseessä olisi edes hyvä mies, mutta kun ei..
Sulla on ikävä muistoja, ei miestä.
Vierailija kirjoitti:
”uhri” yrittää aina vakuuttaa narskua, että on hyvä ja oikeassa jne. Siitä validoinnista on riippuvainen. Minulla ainakin helpotti, kun ymmärsin sen, ettö haluan loppuun asti hyväksyntää juuri siltä narskulta.
Kiitos, tämä oli ytimekäs ja selkeä vastaus. Autoit minua, joka vain sivusta hyppäsi uteliaana lukemaan viestejä tänne. Olet saavuttanut sen ymmärryksen tason ja mielenrauhan, jota minä en ole vielä saanut ja siitä kaikesta on jo neljä vuotta.
TApaus oli kaikin tavoin vastenmielinen ja hullu, minkä vuoksi en osaa antaa itselleni anteeksi miten suostuin sellaisen hirviön "huijattavaksi". Hän haavoitti minua niin tehokkaasti, että yhä huomaan miten hänen tekonsa vaikuttavat ajatuksiini ja itseluottamukseeni. Miten raivostuttavaa minulta nyt.
”uhri” yrittää aina vakuuttaa narskua, että on hyvä ja oikeassa jne. Siitä validoinnista on riippuvainen. Minulla ainakin helpotti, kun ymmärsin sen, ettö haluan loppuun asti hyväksyntää juuri siltä narskulta.