Miten ihmeessä noilla “Hengenvaarallisesti lihava” ihmisillä voi olla pieniä, jopa alle kouluikäisiä lapsia?
Miten noin ylipainoiset naiset raskautuvat? Luonnollisesti? Ja kuka mies tuohon pystyy?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Pääsikö se Ashley leikkaukseen? Mulla meni niin ihon alle tänään, etten voinut katsoa loppuun.
Onnistui kyllä lopulta laihduttamaan ja leikkausaikakin varattiin, mutta sitten tuli iso pettymys kun muiden terveysongelmien takia ei voitu leikata. Leikkaus siirtyi taas. Kovasti yritti kyllä, mutta lopussa sortui myös mässäilyyn. Tässä jaksossa ei siis ehtinyt päästä leikkaukseen. Ehkä joskus nähdään siinä "Mitä heille kuuluu" -sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
No mä sain 120kg ja 35v ihan luomusti lapsen
Haluatko kysyä jotain ap?
Jep, haluan.
- Onnistuuko seksi kaikissa asennoissa?
- Minkä mittainen vehje miehellä?
- Mikä asento suosikki?
- Ratsastatko?
- Harrastatteko muutakin kuin vanilja-seksiä? Mitä muuta?
- Saatko orgasmeja yhdynnöissä?
Vierailija kirjoitti:
Mies työntää siittimen naisen emättimeen ja ejakuloi naisen sisälle. Siittiö uiskentelee naisen kohtuu ja hedelmöittää siellä munasolun. Näin tullaan raskaaksi.
Kertaappa sinä raskautumisen vaihtoehdot tähän päivään!
Minun emättimessä ei siitin ole käynyt ja silti olen äiti biologiselle lapselleni.
Vierailija kirjoitti:
No mä sain 120kg ja 35v ihan luomusti lapsen
Haluatko kysyä jotain ap?
No jos sulla olis +100 kiloo niin sitte. 120 kiloinen muija on keijukainen ton ohjelman ihmisiin verrattuna.
Tää nyt menee oikeasti taas kettuilun puolelle.Minusta aloittajan kysymys oli ihan järkevä ja 120 kiloa on eri asia kuin monta sataa kiloa.
En ole nähnyt sellaista osaa,jossa lapsi olisi siis syntynyt kun on nainen ollut jo sairaaloisen lihava.
Yleensä ovat olleet lihavia lapsia saadessaan mutta just jotain yli 100-kiloisia.
Tällä palstalla nähtävästi kun joku jotain kysyy niin vastaukset on tuota luokkaa.
En minäkään tajua,miten ovat monta sataa kiloa painavat sukupuoliyhteydessä.Ja eikö siinä nyt pitäisi olla muutakin kuin tekniikka.
Siis kuinka se on mahdollista niin fyysisesti kuin henkisestikään.
Ennenkuin joku taas kilahtaa,niin kerron,että en kysy v-------lakseni,vaan olen järkyttynyt ja huolissani noista ihmisistä.
Suurimmalla osalla on ollut raskaita kokemuksia,hyväksikäyttöä,väkivaltaa,ennenkuin tilanne on riistäytynyt tuollaiseksi.
Ruoka on hyvä lohdutuskeino,mutta näissä tapauksissa kaikki on vyörynyt yli normaalin ja "pienen" tai "keskikokoisen"ahdistuksen.
Nehän on eläkeläisiä kaikki, onko niillä edes vakuutusta?? Itse on mahdotonta maksaa joku 200k-500k maksava leikkaus, joten lähtevät epätoivon vimmalla ohjelmaan. Samaa kapitalistit haluaa myös Suomeen.