Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttaisitko asuntoon, jossa uusi miehesi

Vierailija
04.06.2014 |

olisi asunut exänsä kanssa? Itse en, hyi olkoon..Poikkeustapaus olisi se, että mies olisi rakentanut talon itse tai kyseessä olisi suvun tila. Mutta että naapuriparitaloon muutti lähes samalla ovenavauksella uusi nainen kun ex muutti pois.

Hyvä että jonkun jämät kelpaavat jollekin, joka ei muuta saa (uusi suhde alkoi ja vanhan ollessa voimassa). Ei vaan uusi nainen tajua, että vanha koira ei opi uusia temppuja, sitä odotellessa (ja uusi saa nukkua miehen exän lakanoissa).

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exän uusi muutti. Reilun vuoden on asunut siellä ja voi jessus sitä katkeruutta, mitä tuntee mua kohtaan! Remppaa on tehty, mutta koville tuntuu ottavan se, että asuu MUN valitsemassa talossa :)

Vierailija
2/12 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt ihan oikeesti töttöröö!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle henkilökohtaisesti olisi ihan sama minne muuttaisin rakastamani miehen kanssa, kunhan on koti. Yhteinen koti. Ihan vitun sama onko eksä asunut sielä vai ei. Tärkeintä on rakastava mies ja hyvä parisuhde.

Vierailija
4/12 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voisin muuttaa. Ei minusta asunto mitenkään exän siellä asumisesta saastu.

Vierailija
5/12 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

taloja/osakkeitahan on niin helppo myydä saatikka ostaa. en ihmettele yhtään jos olet yksinäinen pirttihirmu.

Vierailija
6/12 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin. Voihan sitä itse sisustella. Aikasa kutakin.

Vierailija
7/12 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 19:03"]olisi asunut exänsä kanssa? Itse en, hyi olkoon..Poikkeustapaus olisi se, että mies olisi rakentanut talon itse tai kyseessä olisi suvun tila. Mutta että naapuriparitaloon muutti lähes samalla ovenavauksella uusi nainen kun ex muutti pois.

Hyvä että jonkun jämät kelpaavat jollekin, joka ei muuta saa (uusi suhde alkoi ja vanhan ollessa voimassa). Ei vaan uusi nainen tajua, että vanha koira ei opi uusia temppuja, sitä odotellessa (ja uusi saa nukkua miehen exän lakanoissa).

[/quote]

Voi hyvää päivää kin olet typerä ihminen!

Vierailija
8/12 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin. Helpompi lapsille, kun saavat asua omassa kodissaan ja helpompi mulle, kun ei tarvitse ostaa uusia huonekaluja tai miettiä jotain sisustamista.

Vierailija
9/12 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se haittaa että asuu samassa talossa kuin ex, mutta se ei yhtään että makaa saman henkilön kanssa kuin ex. Luulis olevan pikkasen enemmän merkitystä. Siitä talosta ei ainakaan tartu mitään, eikä se ex sille kämpälle ole mitään huonoja tapoja opettanut.

Vierailija
10/12 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän tälläkin hetkellä asun asunnossa, jossa nykyisen avomieheni ex on myös aikoinaan asunut (tosin kirjoilla ei ollut mutta asui kuitenkin). Se haittaisi jos hän edelleen siellä asuisi ;) ja se kun minä sinne muutin, asunnosta tuli meidän "näköinen" ja exän "näköisyys" hävisi, joten miksi haittaisi...

Vierailija
11/12 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi huokaus

Vierailija
12/12 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin olen muuttanutkin. 

Ei tässä talossa ollut mitään exään viittaavaa.  Naikkonen oli vienyt lähes kaiken mukanaan (osa oli miehen mutta kun hän ei jaksanut alkaa tapella asiasta) ja asuntoakin on rempattu jälkikäteen.

Enemmän minua riipii se tieto, että tässä talossa (ja aika lailla tässä kohdassa, jossa nyt istun), miehen isä löytyi aikoinaan kuolleena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi