Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole syönyt tänään mitään

Vierailija
30.12.2020 |

Enkä syö. Tämä sairas yhteiskunta sairastuttaa. Kokeilen nälkälakkoa. Tulette ehkä kuulemaan tarinani joskus. En jaksa enää taistelua tuulimyllyjä vastaan. Haluan vain kuihtua pois.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan, yksi luuseri vähemmän kassajonoissa.

Vierailija
2/10 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et kestä tätä pullamössöyhteiskuntaa, et kestä nälkälakkoakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tämän päivän pöpperöt: appelsiinimehulasi (lantrattuna vedellä), kahvimuki maidolla, joulutorttu, toinen kuppi kahvia maidolla, kaksi tavan pullaa. Vettä reilusti pitkin päivää.  Tosi terveellistä.

Vierailija
4/10 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Just tulin kaupasta ja nyt juon kaljaa.

Vierailija
5/10 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko avata vähän mikä on hätänä? Unohda tuo luuserikommentti. Täällä on normaalejakin ihmisiä, (vaikka ei ehkä uskoisi).

Vierailija
6/10 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kyynel. Olen joka päivä paastolla 16-23 tuntia. Välillä pidän parin, kolmen päivän paastoja. Siinä ei ole mitään ihmeellistä. Koko ajan ei tarvitse syödä.

Vierailija
7/10 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi kyynel. Olen joka päivä paastolla 16-23 tuntia. Välillä pidän parin, kolmen päivän paastoja. Siinä ei ole mitään ihmeellistä. Koko ajan ei tarvitse syödä.

Nälkälakko on vähän eri asia. Tai turha varmaan edes selittää, kun lähtökohta on mikä on. Voisitko vain sulkea selaimen tai sammuttaa koko koneen?

Vierailija
8/10 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskin muuten googlettaa. Varmaan joku jossain vaiheessa historiaamme on onnistunut nälkälakon myötä kuukahtamaan. Omaan makuun liian hidas ja myös kivulias poislähtö.

Vierailija
9/10 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

4.1 tulee Kela tuet ap. Kyllä kestät siihen asti, vaikka rahat onkin jo loppu. Tsemppiä.

Vierailija
10/10 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nuorempana olin syömättä monesti ja siinä 4.päivän aamuna aina sitten pyörryin ja oksensin vihreää limaa (sappinesteitä). Toivottavasti sinulla menee paremmin.