Miksi melkein kaikki mikroruuat ovat täyttä kuraa?
Jokaisessa jotain epämääräistä soossia. Kastikkeita, kastikkeita, kastikkeita. Mä haluan syödä kiinteitä raaka-aineita, en mitään soosseja lusikoida suuhuni.
Ostaa lasagnen = soossia. Ostaa tonnikalapastan = lasagnea Kaikissa on jotain rasvaista kastiketta.
En tahdo syödä mitään kastikkeita ***** PURESKELLA RUOKAA HAMPAILLANI. Kasviksia ja lihaa.
Miksi mikroruokien pitää olla niin paskaa?
Kukaan ei sitten sano että tee itse ruokasi. Ei vaan minä haluaisin maksaa valmiista ruuasta. Vuonna 2020 ihmisillä on muissakin asioissa valintoja, kukaan ei vastaa että kasvata itse juippi perunasi perse pitkällä. Jos ihminen valittaa että audissa on vikaa, niin ei hänelle sanota että osta toyota. Kumarretaan syvään, että anteeksi herra, että audissasi on vikaa.
Mitä varten mikroruuat ovat edelleen täyttä paskaa? AINOAT hyvät ruuat ovat ne Finnairin uudet (kalliit) annokset, Finduksen pakasteannokset ja Atrian artesaani annokset. Niissä on ihan oikeaa ruokaa ilman niitä helvetin rasvakastikkeita.
Vuosikymmenestä toiseen samat vanhat paskat vaan hyllyssä, kuka niitä haluaa syödä? Suututtaa.
Kommentit (2)
Millainen olisi lasagne ilman kastiketta??
Ihme vinkunaa, halvasti ja teollisesti tuotettu ruoka harvemmin on makunautinto. Syö sitten ravintolassa jos et itse halua tehdä.
First world problem.