Onko kukaan nainen koskaan yrittänyt viedä miestäsi?
Kommentit (87)
Seurustelumme alkuaikoina yksi nainen oli tosi ihastunut mieheeni. Yritti kaikki maailman keinot saadakseen meidät eroamaan. Piti yhteyttä mieheen "kaverina", eikä mies ymmärtänyt ettei tuo nainen ole kaverimielessä kiinnostunut vaan vakavammin. Pitemmän päälle nainen soitteli minulle, levitteli valheita ympäriinsä jne. Ei millään ymmärtänyt että mies ei ollut/ole kiinnostunut hänestä. Olivat tunteneet jo ennenkuin minä ja mies oltiin edes tavattu toisiamme, eikä heillä silloinkaan ollut mitään (miehen tahdosta). Aluksi minua ei haitannut mutta kun aloin saada viikonloppuöisin säälittäviä kännipuheluita tuolta naiselta ja naisen levittämiä valheita alkoi levitä niin silloin paloi pinna. Sanoin miehelle että joko minä lähden tai hän saa tehdä lopun tuosta "kaveruudesta". No, "kaveruus" loppui kun mies valitsi hänelle tärkeimmän.
No, olen se jonka miestä iskettiin leikkipuistossa ja mies torjui jyrkästi käskien lopulta painumaan helvettiin. Nyt kun luen tätä ketjua, olen edelleen ylpeä miehestäni. Minun ei tarvitse ikinä katsoa kernenkään naisen lirkuttelua, saati puuttua siihen. Mies arvostaa meitä, eikä salli naisten käydä yhtään iholle.
Kyllä ja useasti ihan silmieni alla
Muistan kun entinen kaverini otti eksääni kädestä kiinni ja veti hänet sivummalle. Menin väliin ja kysyin, että huomaako hän kenen kädestä pitää kiinni. Se siitä. :)
Nykyistä miestä kukaan ei ole nähteni yrittänyt. Kyllä joku nainen häntä puristi pepusta, mutta sitä en laske yrittämiseksi.
Pari kertaa. Toinen oli alkuaikoina, laitteli rakkaus viestejä joissa käski jättämään minut. Hakeutui myös miehen seuraan.
Toinen kerta ei ollut paha, baarissa nainen yritti iskeä. Se nainen vain yrittää iskeä kaikkia joilla on munat :)
Monikin nainen. Viimeisin tapaus viime viikonloppuna. Samainen naikkonen jo maaliskuussa tuttujen häissä tunki mieheni viereen istumaan ja lirkuttelemaan, vaikka istuin vastapäätä. Nyt viikonloppuna juhlissa taas flirttiä ja "hauskoja" pikku juttuja. Ja minä istuin samassa pöydässä jälleen.
Joku halus miehen kertomaan ni tässä tulee.
Entinen avovaimoni kävi siskojensa ja äitinsä kanssa turkissa muutama vuosi sitten. Heillä oli muutenkin tapana reissata, mutta kävivät vain kerran kussakin maassa. Ihmettelin sitä että miks tää avovaimo lähtee isomman siskonsa kanssa uudestaan turkkiin.no meni sinne ja kun tulivat avovaimon siskolla olikin kerrottavaa. Oltiin oltu läheisissä tunnelmissa jonkun turkkilaisen kanssa. No annoin anteeksi. Mutta reissut jatku ( tämän reissun jälkeen noin 4 kertaa) no sillähän oli siellä mies. Kun viimeisen kerran tuli takasin niin erottiin. Sitten exäni alko kehumaan kuinka se mies tulee suomeen ja oli niin rakastunut. :D nauratti ja säälitti lähinnä. Se meinas katkasta välit perheeseensäkin kun niistä ei kukaan uskonut että se kestää. Kuinkas ollakkaan minä löysin uuden kumppanin ja sit muuttu ääni kellossa. Olin kusipää ja mitä kaikkea. Huhhuh. Olin tapaillut tätä uutta kolme kuukautta kun näin sattumalta exäni ja kysyin että missä miehesi on.ei ollut saanu viisumia suomeen. Yllättävää. Muutaman kuukauden päästä tästä alko exän siskot viestittelemään että exä rakastaa sua jne. Sanoin vaan että niinpä niin. Tähän päivään mennessäkään ei ole se mies tullut suomeen ja tästä on aikaa jo kaks vuotta. Eikä exä pääse turkkiin koska lompakko lähti ovesta samaan aikaan mun kanssa.
Olen todella pahoillani epäselvästä kirjoituksesta, mutta koittakaa kestää.asia tulee varmasti selväksi.
Mies24