Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan nainen koskaan yrittänyt viedä miestäsi?

Vierailija
04.06.2014 |

Niin, että tiesi miehen olevan varattu?

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 19:09"]

On viime kesänä. Hiveli mieheni käsivarsia kun sanoin että nyt vittu riittää ja miehenikin vetäytyi pois. Akka rupes itkemään kun tartuin sitä käsivarresta että nyt lähet huora iskemään oman tasoisias lantavillejä.

Myöhemmin baarissakin se purskahti itkuun ku tuli vastaan.

[/quote]

Lantavilli.

Vierailija
22/87 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monikin, kun mies sattuu olemaan erityisen komea, tumma ja pitkä ja vielä varakaskin! Kyllä joskus nuorempana ihmettelin päällekäyviä naisia, ei tarvinnu kun veskiin ravintolassa niin jo oli joku kimpussa. Onneksi on sellainen mies joka sanoo ja pahasti jos ei heti ymmärrä.

Ja aviossa oltu jo 25 vuotta eikä kukaan ole päässyt väliin! Kun on hyvä liitto, asiat kunnossa ja sexi hyvää ja paljon niin eipä siinä kolmansia kaivata! Naureskellaan yhdessä yrittäjille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ois niin reppana mies että sen vois joku tosta vaan vaan VIEDÄ, niin tervemenoa, vieköön vaan.

Vierailija
24/87 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellanen miestä 19 vuotta nuorempi hevoshoro. Oikee kylän raastinrauta, kriteerinä miehessä se, että ajaa rekkaa. Vittu mikä ämmä, vieläkin ärsyttää jos näkee sen ajavan pappa maksaa autollansa. Onneks näyttää vakiintuneen..

Vierailija
25/87 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 19:47"]

Kyllä sellanen miestä 19 vuotta nuorempi hevoshoro. Oikee kylän raastinrauta, kriteerinä miehessä se, että ajaa rekkaa. Vittu mikä ämmä, vieläkin ärsyttää jos näkee sen ajavan pappa maksaa autollansa. Onneks näyttää vakiintuneen..

[/quote]

Itsekin tunnen tällaisen, olisiko jopa samasta naisesta kyse? Mistäpäin tuntemasi hevoshoro on?

Vierailija
26/87 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 19:47"]

[/quote]

Itsekin tunnen tällaisen, olisiko jopa samasta naisesta kyse? Mistäpäin tuntemasi hevoshoro on?

[/quote]

Minäkin tunnen! :D tunnetaanko sama hevoshoro kaikki!

Vierailija
27/87 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 19:47"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

voi tsiisus! Niin minäkin!!! :D tämä minun tuntema on keski-suomesta. Entäs te muut, mistä päin teidän tuntema?

Vierailija
28/87 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 20:17"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 19:47"]

Oma tuntemani on Satakunnasta.

Se ensimmäisenä asiaa udellut :)

[/quote]

[/quote]

[/quote]

voi tsiisus! Niin minäkin!!! :D tämä minun tuntema on keski-suomesta. Entäs te muut, mistä päin teidän tuntema?

[/quote]

Vierailija
29/87 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIEDÄ miestäni? Kuin jonkin passiivisen esineen? Ei ole kukaan yrittänyt viedä miestä minulta. Sen sijaan monikin on mieheni kanssa flirttaillut ja koittanut iskeä. Onneksi mieheni ei ole passiivinen esine.

Vierailija
30/87 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme on hevoshoro?

Vierailija
31/87 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 20:34"]

VIEDÄ miestäni? Kuin jonkin passiivisen esineen? Ei ole kukaan yrittänyt viedä miestä minulta. Sen sijaan monikin on mieheni kanssa flirttaillut ja koittanut iskeä. Onneksi mieheni ei ole passiivinen esine.

[/quote]

No, ymmärrän mitä ajat takaa, mutta ... tuskin kukaan on tarkalleen ottaen yrittänyt miestäsi myöskään ISKEÄ?  

Vierailija
32/87 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, miehen naispuolinen ystävä facesta, flirttaili ihan suoraan viesteissä. Toivoi tapaamista, kehui miestäni söpöksi ja lähetteli sydämiä. Reppana ei vaan tajunnut että miehen kanssa luetaan yhdessä viestit. 

Sama nainen on yrittänyt vikitellä myös kamun varattua miestä. Toisille se varattu mies on sellainen pakkosaada-juttu

Vierailija
33/87 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljen avovaimo.

Vierailija
34/87 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 19:39"]Aika monikin, kun mies sattuu olemaan erityisen komea, tumma ja pitkä ja vielä varakaskin! Kyllä joskus nuorempana ihmettelin päällekäyviä naisia, ei tarvinnu kun veskiin ravintolassa niin jo oli joku kimpussa. Onneksi on sellainen mies joka sanoo ja pahasti jos ei heti ymmärrä.

Ja aviossa oltu jo 25 vuotta eikä kukaan ole päässyt väliin! Kun on hyvä liitto, asiat kunnossa ja sexi hyvää ja paljon niin eipä siinä kolmansia kaivata! Naureskellaan yhdessä yrittäjille!

[/quote]

"Sexi"

Taitaa olla perittyjä nuo rahat, vai onko mitää enää jäljellä? :D

Vierailija
35/87 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 20:43"]Veljen avovaimo.

[/quote]Minulla on vielä pahempi: miehen oma täti yrittänyt useasti.

Vierailija
36/87 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian viereen, mun exä yritti iskee jotain muijaa, mun silmien edessä. Hieroskeli ensin hartioita, silitteli minihamosen alta naisen reisiä ja pi**ua, suuteli mun edessä. Siinä joku mies viereisestä pöydästä sanoi että ukkos on k**ipää. Olin samaa mieltä ja poistuin paikalta, ja ukko oli entinen sen tapauksen jälkeen

Vierailija
37/87 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mun jo seurustelusuhteessa oleva "ystävä", joka oli tuntenut myös mieheni jonkin aikaa, yritti iskeä mieheni. En ensin tajunnut. Kun hän sai tietää, että tapailimme, halusi välttämättä, että menemme hänen luokseen viettämään treffi-iltaa ja suuttui kun ei menty...kun olin muuten vaan menossa katsomaan tätä ystävää, hän saattoi kysyä monta kertaa päivässä, että tuleeko poikaystäväni myös. Vähän ihmettelin tätä käytöstä aluksi. 

Myöhemmin sain kuulla eräältä kaveriltani, että tämä ystäväni oli ollut ihastunut mieheeni jo parin vuoden ajan. Myös mieheni kertoi, että kun olimme joskus olleet viettämässä iltaa ystävälläni, tämä oli alkanut flirttailemaan heti kun olin poistunut esim. vessaan yms. Kun olin matkalla, mies alkoi saada viestejä jossa häntä pyydettiin viettämään iltaa ystäväni luokse..kaikkea tällaista se yritti, ei kylläkään onnistunut. Kun otin asian puheeksi, ystäväni vetosi vaan siihen, että oli jo tuntenut mieheni aikaisemmin ja ihan kaverina otti yhteyttä blaa blaa. Ei olla enää tekemisissä, tämä ystävä paljastui muutenkin valehtelijaksi ja kieroksi ihmiseksi. 

Vierailija
38/87 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 18:17"]Miehen siskon kaveri on ollut jo vuosia aika innokas. Aina kun kokoonnutaan porukkana yhteen niin tämä nainen alkaa lirkutella miehelleni ja hymyää niin että hampaat halkee. Hänessä on myös vähän sellaista stalkkerimaista uteliaisuutta, kyselee minulta kaikkea intiimiä miehestäni ihan pokkana, kuten esim. millainen hän on sängyssä, millaisia lahjoja hän ostaa ja onko romanttinen. Jonkun toisen suusta nuo vois olla sellaista girl talkia mutta tiedän että hän on aidosti kiinnostunut miehestäni "siinä mielessä". Illanistujaisiimme kuuluu usein alkoholi, ja tämä nainen ei joko kestä viinaa tai sitten juo todella reippaasti, sillä hän on aina humalassa ja se saa häneen aina lisäpontta avautua siitä miten ihana mieheni on. Usein keksii joitain tapoja olla avuton jotta saa lirkuteltua miehen auttamaan, ja keksii myös syitä koskettaa häntä. Minulle ei puhu mistään muusta kuin miehestä ja siitä miten olen kadehdittavan onnekas.

Kerran humalapäissään hän istui mieheni syliin ja teeskenteli että tämä on joulupukki (!) ja esitti lahjatoiveensa (onneksi toiveet oli "uusi talo ja auto", muuten olisin saattanut ensimmäistä kertaa puuttua peliin). Mieheni on sellainen ettei hän vähästä hätkähdä. Hän on niin idealistinen rakkauden suhteen että tiedän ettei hän lähtisi pettämään, ja on muutenkin ihan liian älykäs heittämään suhteemme pois jonkun satunnaisen sutturan vuoksi, siksi tämä asia ei oikeastaan vaivaa minua. Mutta vaivaannuttavaa se on, kun aikuinen nainen käyttäytyy kuin ihastunut teini minun avomieheni lähellä. :D

[/quote]

Hei, kertokaapa miksi miehen itsensä on useimmiten niin vaikea saada turpaansa auki jos joku koittaa varsinkin väen väkisin pokata ja mies on varattu. Vaikuttaa siltä, että nauttivat vaan näistä tilanteista.

Vierailija
39/87 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka paikassa on näitä jakorasioita,jotka yrittää kaikkia joilla on lahkeessa täytettä:[

Vierailija
40/87 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut hevoshoron tuntevat, mistä päin on?

Nro 1 oli siis satakunnasta, nro 4 keski-suomesta, mistä 2 ja 3?

-hevoshoron nro4 tunteva :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi