Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan nainen koskaan yrittänyt viedä miestäsi?

Vierailija
04.06.2014 |

Niin, että tiesi miehen olevan varattu?

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 21:07"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 18:17"]Miehen siskon kaveri on ollut jo vuosia aika innokas. Aina kun kokoonnutaan porukkana yhteen niin tämä nainen alkaa lirkutella miehelleni ja hymyää niin että hampaat halkee. Hänessä on myös vähän sellaista stalkkerimaista uteliaisuutta, kyselee minulta kaikkea intiimiä miehestäni ihan pokkana, kuten esim. millainen hän on sängyssä, millaisia lahjoja hän ostaa ja onko romanttinen. Jonkun toisen suusta nuo vois olla sellaista girl talkia mutta tiedän että hän on aidosti kiinnostunut miehestäni "siinä mielessä". Illanistujaisiimme kuuluu usein alkoholi, ja tämä nainen ei joko kestä viinaa tai sitten juo todella reippaasti, sillä hän on aina humalassa ja se saa häneen aina lisäpontta avautua siitä miten ihana mieheni on. Usein keksii joitain tapoja olla avuton jotta saa lirkuteltua miehen auttamaan, ja keksii myös syitä koskettaa häntä. Minulle ei puhu mistään muusta kuin miehestä ja siitä miten olen kadehdittavan onnekas.

Kerran humalapäissään hän istui mieheni syliin ja teeskenteli että tämä on joulupukki (!) ja esitti lahjatoiveensa (onneksi toiveet oli "uusi talo ja auto", muuten olisin saattanut ensimmäistä kertaa puuttua peliin). Mieheni on sellainen ettei hän vähästä hätkähdä. Hän on niin idealistinen rakkauden suhteen että tiedän ettei hän lähtisi pettämään, ja on muutenkin ihan liian älykäs heittämään suhteemme pois jonkun satunnaisen sutturan vuoksi, siksi tämä asia ei oikeastaan vaivaa minua. Mutta vaivaannuttavaa se on, kun aikuinen nainen käyttäytyy kuin ihastunut teini minun avomieheni lähellä. :D

[/quote]

Hei, kertokaapa miksi miehen itsensä on useimmiten niin vaikea saada turpaansa auki jos joku koittaa varsinkin väen väkisin pokata ja mies on varattu. Vaikuttaa siltä, että nauttivat vaan näistä tilanteista.

[/quote]

Ei ainakaan miehelleni ole ollut vaikeaa torjua niitä jotka baarissa tulevat iskemään. Tässä tilanne on aika hassu sillä kyseessä on hänen siskonsa läheinen ystävä joka on melkein kuin perhettä. Nainen on todella hölmö ja sellainen myötähäpeätapaus, ja hänen kanssaan vastakkainasettuminen on monesti tulenarkaa. Häneltä siedetään paljon enemmän kuin joltakulta muulta, sillä se on yksinkertaisesti pienempi vaiva.

Vierailija
42/87 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin ovat kelvanneet muille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon mielestä annan naisille "merkkejä" ja sitten haukkuu kotona kusipääksi eikä anna edes sitä yhtä kertaa kuukaudessa. Hauskinta tässä on se, etten todellakaan antanut sille horolle ensimmäistäkään merkkiä, tyrkyllä olisi ollut paljon parempiakin, mutta mitäpä tuosta? Ehkäpä tämä elämä kuuluu mennä silleen, että naisen on oikeutettua vetää pakkelia naamaan parikin tuntia, käydä kampaajalla ja ostella pippalohin uusia vaatteita, jotta miehet sitten voivat tulla vonkaamaan, vaikkei "mitään merkkejä" ole annettu. Mutta sitten, jos vedän salilla kropan pinkeeksi ja meen ruotsinlautalla minne tahansa, niin se on mun syy, kun eivät tahdo malttaa pitää näppejään kurissa. Mulla ei ole oikeutta nauttia vaimon antamasta seksistä eikä edes siitä, että kokisi itsensä muuten halutuksi. Välillä vituttaa, välillä naurattaa ja muun ajan mietin eroa.

Vierailija
44/87 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yritetty iskeä miestäni, siskoni häissä! Ja miehellä ei näyttänyt olevan mitään iskuyritystä vastaan, kun katseli onnessaan silmiin vaan sitä daamia. Minä lähdin juhlista pois, niin paljon vitutti katsoa sitä touhua. Aika pian juhlien jälkeen siitä tuli ex-mies.

Vierailija
45/87 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 21:24"]hyvin ovat kelvanneet muille

[/quote]

Sama täällä. En paljon itse puutu niihin tilanteisiin vaikka sillä hetkellä vituttaakin.

Antaa äijän itse kertoa. Jos ei kertakaikkiaan pysty niin saa sitten mennä lopullisesti. Ylpeys ei anna periks lähtee jostain ukosta tappelee.

Kymmenettä vuotta ollut sama.

Vierailija
46/87 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 21:26"]Vaimon mielestä annan naisille "merkkejä" ja sitten haukkuu kotona kusipääksi eikä anna edes sitä yhtä kertaa kuukaudessa. Hauskinta tässä on se, etten todellakaan antanut sille horolle ensimmäistäkään merkkiä, tyrkyllä olisi ollut paljon parempiakin, mutta mitäpä tuosta? Ehkäpä tämä elämä kuuluu mennä silleen, että naisen on oikeutettua vetää pakkelia naamaan parikin tuntia, käydä kampaajalla ja ostella pippalohin uusia vaatteita, jotta miehet sitten voivat tulla vonkaamaan, vaikkei "mitään merkkejä" ole annettu. Mutta sitten, jos vedän salilla kropan pinkeeksi ja meen ruotsinlautalla minne tahansa, niin se on mun syy, kun eivät tahdo malttaa pitää näppejään kurissa. Mulla ei ole oikeutta nauttia vaimon antamasta seksistä eikä edes siitä, että kokisi itsensä muuten halutuksi. Välillä vituttaa, välillä naurattaa ja muun ajan mietin eroa.

[/quote]

Sut pitäis pelastaa tuollaisesta suhteesta

Vierailija
47/87 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mieheni ei ole erityisen komea, monien mielestä kaunistelematta sanottuna hän on jopa ruma. Muutenkaan hän ei käy teiniklubeilla taikka räkäisissä keski-ikäisten baareissa eikä missään muuallakaan juhlimassa.

Vierailija
48/87 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt mikä se hevoshoro on!

Vierailija
49/87 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 21:07"]

Hei, kertokaapa miksi miehen itsensä on useimmiten niin vaikea saada turpaansa auki jos joku koittaa varsinkin väen väkisin pokata ja mies on varattu. Vaikuttaa siltä, että nauttivat vaan näistä tilanteista.

[/quote]

Omalla kohdallani siksi, koska en halua olla kovin helposti epäystävällinen ja suoremmat tilanteet ovat kohtalaisen hämmentäviä. Veikkaisin että yleensäkin miehillä on tarpeeksi kokemusta siitä, miltä tylysti torjutut lähestymisyritykset tuntuvat, ettei sitä empaattisempi ihminen halua toisille aiheuttaa.

Itselläni muuten käy aina niin, että jos olen seurustelusuhteessa, lähestymisyrityksiä naisilta tulee kerran illassa mutta yksin ollessa saa käydä vaikka 4 vuotta kerran viikossa ulkona ilman ainuttakaan kontaktia.

Vierailija
50/87 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen, mutta muutama homomies on yrittänyt...

Vierailija
51/87 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen se, joka olen "yrittänyt" montakin kertaa.

Oltiin ystävien kihlajaisia juhlimassa heidän mökillään ja kaikki muut naiset menivät nukkumaan paitsi minä ja kaikki miehet jäätiin valvomaan ja pelaamaan korttia, juopottelemaan. Oli todella, todella hauskaa ja valvottiin lähes aamuun asti, mä luovutin ehkä n klo 05, muut jäivät pidempään. Aamulla eka vaimo alkoi motkottamaan, kun yritin vietellä hänen miestään, heti perään joku toinen. kun kolmas aloitti saman shown, pyysin heitä katsomaan miehiään, jotka nukkuivat humalaansa pois, kysyin oikeenko tosissaan kuvittelet että mä tollasen juoppolallin huolisin, joka sunnuntaita viettää kännissä sammuneena.

Meillä oli tosi mukavaa keskenään, kukaan ei edes ehdottanut mulle mitään, meillä oli vaan hauskaa. Ja mitä tekee kiukkuset vaimot. Joskus ystäväni kutsuivat uudestaan mökille samoja vieraita ja heti ekaks kysyttiin tulenko myös minä. No en mennyt toiste.

Teininä jo oli sääntö toisen mieheen ei kosketa ja sitä sääntöä ei rikottu, ei silloin eikä nyt.

Vierailija
52/87 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 21:07"]

[/quote]

Omalla kohdallani siksi, koska en halua olla kovin helposti epäystävällinen ja suoremmat tilanteet ovat kohtalaisen hämmentäviä. Veikkaisin että yleensäkin miehillä on tarpeeksi kokemusta siitä, miltä tylysti torjutut lähestymisyritykset tuntuvat, ettei sitä empaattisempi ihminen halua toisille aiheuttaa.

Itselläni muuten käy aina niin, että jos olen seurustelusuhteessa, lähestymisyrityksiä naisilta tulee kerran illassa mutta yksin ollessa saa käydä vaikka 4 vuotta kerran viikossa ulkona ilman ainuttakaan kontaktia.

[/quote]

Olet siis joku tohvelisankari?

Vierailija
53/87 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei ole sen näköinen.

Vierailija
54/87 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yrittänyt, tapauksesta on vasta pari kuukautta. Nainen on ollut pidempään ihastunut mieheeni, ja mieheni myös vähän vastaihastunut. Tämän kaiken nainen tiesi, kuten senkin että miehelläni ei ole mitään aikomuksia pettää tai katkaista nykyistä suhdettaan. Nainen oli selittänyt miehelle, kuinka ei ikinä tulisikaan kenenkään varatun ja tämän puolison väliin. Sitten kuitenkin kännissä oli koko illan ajan ollut pientä lähentely-yritystä ja lopuksi ihan kunnon iholle käyminen. No, mies (myös kännissä) torjui yrityksen, lähti kotiin ja juttelimme asiasta heti tuoreeltaan.

En oikein tiedä mitä tuosta naisesta ajattelisin. 

Vierailija
55/87 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 21:11"]Muut hevoshoron tuntevat, mistä päin on?

Nro 1 oli siis satakunnasta, nro 4 keski-suomesta, mistä 2 ja 3?

-hevoshoron nro4 tunteva :D

[/quote] uusimaa

Vierailija
56/87 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 21:11"]Muut hevoshoron tuntevat, mistä päin on?

Nro 1 oli siis satakunnasta, nro 4 keski-suomesta, mistä 2 ja 3?

-hevoshoron nro4 tunteva :D

[/quote] uusimaa

[/quote]. Hevoshoro= vanhempiensa rahoilla ratsastava pissaliisa jolla toki myös on se oma hevonen. Viina virtaa ja miehiä saalistetaan. Mennään kyttäämään huoltoasemille jossa tiedetään niiden pitävän taukoo, ängetään rekan kyytiin.. Jatkuvaa viestittelyä ja soitonyrityksiä.

Vierailija
57/87 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 22:05"]On yrittänyt, tapauksesta on vasta pari kuukautta. Nainen on ollut pidempään ihastunut mieheeni, ja mieheni myös vähän vastaihastunut. Tämän kaiken nainen tiesi, kuten senkin että miehelläni ei ole mitään aikomuksia pettää tai katkaista nykyistä suhdettaan. Nainen oli selittänyt miehelle, kuinka ei ikinä tulisikaan kenenkään varatun ja tämän puolison väliin. Sitten kuitenkin kännissä oli koko illan ajan ollut pientä lähentely-yritystä ja lopuksi ihan kunnon iholle käyminen. No, mies (myös kännissä) torjui yrityksen, lähti kotiin ja juttelimme asiasta heti tuoreeltaan.

En oikein tiedä mitä tuosta naisesta ajattelisin. 

[/quote]

Ainakin mies tietää mitä haluaa ja mitä ei.

Tuossa tapauksessa jättäisin sutturan omaan arvoonsa enkä vaivaisi sillä päätäni.

Vierailija
58/87 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kerran kun oltiin Kensington Roof Gardens clubilla joraamassa. Tanssin mieheni kanssa ja kerta toisensa jalkeen naikkonen tuli meidan valiin ja 'yritti' tanssia mieheni. Me aina sirryttiin pois mutta naisukainen seurasi. Luuli varmaan etta hanellla oli mahikset, oli prostituoitu ja todella royhkea.

Vierailija
59/87 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 22:24"]Vain kerran kun oltiin Kensington Roof Gardens clubilla joraamassa. Tanssin mieheni kanssa ja kerta toisensa jalkeen naikkonen tuli meidan valiin ja 'yritti' tanssia mieheni. Me aina sirryttiin pois mutta naisukainen seurasi. Luuli varmaan etta hanellla oli mahikset, oli prostituoitu ja todella royhkea.

[/quote]

Säälittävää.

Vierailija
60/87 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 21:26"]Mulla ei ole oikeutta nauttia vaimon antamasta seksistä eikä edes siitä, että kokisi itsensä muuten halutuksi.

[/quote]

Miksei ole? Sehän on parhautta kun mies nauttii seksistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä