Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua alkaa vähän huolestuttaa. Ystäväni sai eilen vauvan

Vierailija
01.08.2006 |

vauva syntyi eilen illalla, yöllä ystävältäni oli tullut viesti jossa kertoi että vauva syntyi ja ihana on jne. tosi iloinen viesti.

Aamulla siihen vastasin kun sen luin. Puolenpäivän aikoihin soitin ystävälleni, ei vastannut, ja laitoin vielä viestin että soittaa minulle kun kerkeää etten vaan häiritse jos hän nukkuu tms.

Mitään viestiä tai soittoa ei ole ystävältäni tänään tullut. Olemme tosi läheisiä ja puhumme yleensä kaikesta keskenämme. Ajattelin että varmasti ystävä haluaa kertoa heti vauvasta ja synnytyksestä kaiken.

Tietysti hän on väsynyt ja varmasti nukkuu tai opettelee vauvanhoitoa eikä kerkeä soittelemaan, mutta silti alkaa koko ajan tulla enemmän huoli siitä miksei hänestä kuulu mitään. Olen kai vaan vähän itsekäs kun ajattelen sitä miksei kaveri vastaa minulle.

Toivottavasti kaikki on hyvin.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä just huvita juoruta sun kanssas puhelimessa... Haloo!

Vierailija
2/33 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

missähän päin tämä ystäväsi on synnyttänyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa vain olla niin vauvansa lumoissa, ettei muistakaan mitään muuta.

Vierailija
4/33 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hän vastaa että joo kiitti soitellaan myöhemmin, niin voit vaan olettaa että on kuolemanväsynyt ja kädet täynnä.

Vierailija
5/33 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta pari päivää sitten sanoi että soittaa sitten heti kun vauva on syntynyt ja tulet katsomaan. Siksi olen huolestunut.

Mutta tämä on hänen eka vauvansa joten ei varmaan tiennyt mitä lupasi :)

Yritän odotella ihan rauhassa täällä. Kiinnostaisi vaan niin kovasti kuulumiset.

ap

Vierailija
6/33 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kaikki hyvin, ehditte kyllä myöhemminkin puhumaan

Vierailija
7/33 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväni nimittäin on joskus suuttunut minulle hetkeksi kun olen vaan esim. synttäreinä muistanut tekstiviestillä enkä soittanut :) siksi ajattelin että hänelle on tärkeää jos soitan.

Hän on samassa sairaalassa kun minä pari vuotta sitten. Ja kyllä meillä ainankin sai olla puhelin auki koko ajan.

Varmaan on vaan vauvanlumoissa tai nukkuu.

ap

Vierailija
8/33 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkkiä se nyytti onkin siinä ja haluaa vain katsella sitä, ei kiinnosta yhtään jutella kenenkään ulkopuolisen kanssa. Niinkin voi käydä.

Älä missään nimessä ota itseesi. Eihän kello ole vasta kuin kaksi iltapäivällä.

Vierailija
9/33 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä kuvittelet, että olet päällimmäisenä ystäväsi mielessä juuri nyt???

Tulet kuule tulevina kuukausina huomaamaan, että puhelimessa juoruaminen ei todella ole ensimmäinen asia ystäväsi ajatuksissa. Luojan kiitos et ole minun ystäväni, olet todella ajattelematon ja itsekäs.

Vierailija
10/33 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies soitti suvulle, itse laitoin kavereille textarit ja sitten lähisuku kävi visiitillä.

Nukuin, imetin, söin ITSE hyvin valmista ruokaa, lueskelin lehtiä ja katsoin telkkua kun vauva nukkui. Keräsin siis voimia kotiinlähtöön!

Vierailija
11/33 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän ihan täysin että uusiäiti haluaa olla rauhassa. Huolestun aina vaan niin helposti.

ap

Vierailija
12/33 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kännykkä ole päällä eikä ehdi/henno lähteä kahvilaan tai ulos sitä avaamaan ja katsomaan. Meillä ei saanut olla kännykkä päällä. Sairaalaympäristö on melko rauhaton muutenkin. Ottaa varmaan yhteyttä, kun kotiutuu.

Vierailija
13/33 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa synnytyssairaaloissa ei saa olla kännykkä päällä. Tai ainakaan ei kehtaa sillä soitella kun on kielettyä vaikka lähettäskin tekstareita jollekin. On myös mahdollista että ystäväsi mies on lähettänyt viestin vauvan syntymästä ystäväsi puhelimellä sairaalan ulkopuolelta eli ei tosiaan oo ystävällä kännykkä päällä. Ja sitten ainakin Jorvissa jos soittaa siitä lankapuhelimesta niin ei voi soittaa kun toisiin lankapuhelimiin ilman että pitää eka soittaa keskukseen ja pyytää niitä yhdistämään.

Ei oikeesti niin vaan sieltä osastolta rimpautella.

Vierailija
14/33 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse synnytin puolitoista vuotta sitten sillon sai pitää... Et nopeesti ne ajat muuttuu

Vierailija
15/33 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoran numeron ystäväsi huoneeseen. Siellä on yleensä lankapuhelimet.

Vierailija
16/33 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisin vastata pari kertaa mutta muuten se känny oli äänettömällä. Mä olin ainakin niin piesty sen synnytyksen jälkeen ja umpiväsynyt että ei tullut mieleenkään soitella, hyvä kun kieli kääntyi suussa. Yksi ystävä oli juuri tuommoinen huolestuja... soitteli ympäriinsä että onko KUKAAN kuullut minusta mitään kun en soittele enkä vastaa... Meillä ei todellakaan ollut mikään hätänä. Se oli suloista huolenpitoa joo, mutta kyllä mua hieman ärsytti se.

Vierailija
17/33 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään ei ärsyttänyt oikeesti niin paljon, kuin se, että kun oli pistänyt kaikille viestiä, että " nätti tyttö tuli" jne, niin KAIKKI alko soittelemaan. Ja sitten tuli just niitä viestejä, että " onhan kaikki kunnossa, kun et vastaa?" . Joo, oli kunnossa, mut jos olisin vastannu jokaseen puheluun, niin vuorokaudesta olis mennyt varmasti suurin osa puhelimessa notkumiseen...

Eikä se puhelin oikeestikaan kamalasti kiinnostanut sillä hetkellä.

Vierailija
18/33 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti vaan leimattiin itsekkääksi. Kyseessä oli siis huolestuminen eikä se että olisi jotenkin katkera kun kaveri ei heti soita minulle!!!

Jos tuntisitte ystäväni olisitten itsekkin huolissanne miksi hän laita edes vietiä!

ap

Vierailija
19/33 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja sinä kuvittelet, että olet päällimmäisenä ystäväsi mielessä juuri nyt???

Tulet kuule tulevina kuukausina huomaamaan, että puhelimessa juoruaminen ei todella ole ensimmäinen asia ystäväsi ajatuksissa. Luojan kiitos et ole minun ystäväni, olet todella ajattelematon ja itsekäs.

Vierailija
20/33 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin rakastin (ja edelleenkin) puhelimessa roikkumista. Mutta en sillä hetkellä... Enkä kuukausiin sen jälkeen. Vauva vei totaalisesti mehut musta.

Eli anna ajan kulua, kyllä se sieltä soittelee :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi