Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilkeä anoppi

Vierailija
04.06.2014 |

Oltiin anopin kanssa hyvää pataa aluksi. Olen seurustellut kolme vuotta  maailman ihanimman miehen kanssa ja meillä menee ihan loistavasti. Miehen äiti on jostain käsittämättömästä syyst' alkanut vihata minua. Puhuu selän takana paskaa (mm. kutsunut minua bimboksi).

Aika kun on joku juhla (juhannus, joulu jne.) anoppi juo itsensä hiprakkaan ja alkaa jutella kaikkea typerää. Kerran jopa kysyi rakastanko minä hänen poikaansa enemmän kuin meidän tulevaa lasta (huom. ei olla hankkimassa lapsia vielä vuosiin) ja suuttui, kun en osannut vastata mitään.

Nykyään aina kun tavataan (n. 2-3 kuukauden välein), anoppi piilovittuilee puheessaan. Aluksi annoin mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Nyt se on alkanut jo harmittaa, koska joudutaan kestämään toisiamme mitä luultavimmin koko loppuelämä ja olisi kiva tulla juttuun...  Mikä neuvoksi? En ole mikään mielistelijä, enkä usko että sellainen tätä tilannetta millään tapaa korjaisi. Jos otan asian puheeksi niin hän luultavimmin alkaa huutaa ja syytellä minua vainoharhaiseksi. Onko kellään muilla outoja/ilkeitä anoppeja?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan jo kuvitella tilanteen, missä hän suuttuu ja alkaa syytellä minua ja kääntää asian niin päin, että MINÄ olen se joka ei halua elää sopusoinnussa ja että olen kuvitellut kaiken.

t. AP

Vierailija
2/2 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä aina ihan suoraan ja nätisti, että mitä tarkoittaa sanoessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla