voiko raskausoireet alkaa näin aikasin...
Menkat siis olis periiaattees voinu alkaa jo maanantaina, mutta ihan hyvin voi alkaa vasta huomenna tai perjantaina ...ihmettelen tässä sitä että menkkakivut on alkanut jo sunnuntaina ja eilen oli aika pahoina päivällä mutta loppu aika nopeesti ja valkovuoto on paljon runsaampaa kun yleensä. Voisko siis raskausoireet alkaa jo nyt? Esim.nännit kuitenkaan ei oo kipeet. Lasta on yritetty nyt ekaa kertaa kunnolla.
Kommentit (21)
Rv2 oireinen vastaa.. mulla tarkaan tiedossa hedelmöittyminen/ovis ja siitä pari viikkoa alkoi raskausoireet, erittäin lievää ihme etovaa oloa, siis todella lievää joka sitten viikkoa ennen menkkoja ja oli pahentunut.. siitä se sitten paheni entisestään ja kesti 3kk..
En sitten tiedä onko se rv2 mutta näin kuvittelin :D
Mulla iski tässä toisessa (vahinko) raskaudessa kipeät rinnat viikko ennen oletettuja menkkoja ja olin ihan varma että olen raskaana sillä koskaan aiemmin ei ole rinnat olleet kipeät ennen menkkoja. Noh raskaanahan sitä oltiin ja rinnat ovat olleet koko raskauden kipeät. Että kyllä niitä oireita voi tulla hyvinkin pian.
Sinulla ei ole ollut rv 2, koska silloin on ovulaatio eikä vielä raskautta.
Tässä pitää just huomata toi ero, että osa laskee raskaudenkeston menkoista ja osa ovulaatiosta/hedelmöittymisen ajankohdasta :)
Kun ei mulla varsinaisesti raskausoireita ookkaan
Mulla tokassa alko raskausoireet nostamaan päätään jo rv 2!!! Uskokaa tai älkää!! Viikko ennen testausta oli jo niin huono olo että tiesin tehdä testin.
Onnea ja tsemppiä, toivottavasti on raskausoireita sinulla :)
Kun ei mulla varsinaisesti raskausoireita ookkaan
Lisään vielä, että ekassa raskaudessa alkoi just noilla kovilla menkkakivuilla. Sen takia en heti aavistanutkaan raskautta :)
Minulla oli raskaustuntemuksia 10 päivää inseminaation jälkeen (eli 4 päivää ennen kun menkkojen piti alkaa). Ja voitte kuvitella, että siinä muutaman vuoden aikana oli moneen kertaan kuviteltujakin raskaustuntemuksia. Eli voi olla oikeita tai kuviteltuja. :D
Onnea matkaan!
rv 2 ei voi olla oireita,koska silloin on vasta ovulaatio, ja tästä n. viikon kuluttua hedelmöittynyt munasolu kiinnittyy kohdun limakalvolle
En usko että kuvittelen näitä..:D Se on sitten eri asia mistä johtuu..
No nyt on päivä 30 ja menkat yleinsä alkaa viimeistään päivänä 32, niin eiköhän se ovulaatio oo jo mennyt...
Mulla olis nyt viikko 5 jos olisin raskaana
Ajatteli sitten laittaa monta kertaa, että ymmärrätte...;D
Jos menkat ois voinu jo alkaa, niin nythän ois juurikin neljäs viikko menossa, ainakin? Kun lasketaan siis menkkojen mukaan raskauden kestoa.. rv 2 on sillä logiikalla jo ennen yhdyntää :D Heti kun elimistössä on tsygootti, raskausoireet voivat alkaa :) Eli täysin mahdollista että tunnet jo jotain.