En ymmärrä miten elämästä tulee "nauttia" kun ei ole edes rahaa tehdä mitään ja ei ole s uuria tukiverkostoja
Enkä saa edes töitä. Lisäksi olen aina tuntenut itseni ulkopuoliseksi kaikkialla. Minulla diagnosoitiin estynyt persoonallisuus vuosia sitten.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Ei minullakaan ole mitään tukiverkkoja. Jäin myös työttömäksi. Aika kuluu työhakemuksia kirjoittaessa ja treenatessa. Ulkokuntosaleja on monessa paikassa. Käyn myös kirjastossa ja opiskelen huvikseni espanjaa.
Voisi alkaa opetella kieliä jos saisi tulevaisuudessa paremmin töitä
Siis sinuunko on syydetty tonnikaupalla verorahoja vain että saatiin selville, miksi olet sellainen kuin olet. Huhhei. Ihan turha diagnoosi, kankkulankaivoon yhteiskunnan kukkarosta.
Oletko ymmärtänyt tukiverkostot-termin väärin?
Sillä tarkoitetaan läheisiä ihmisiä, joista on ehkä seuraa ja apua elämässä?
Ei se ole mikään verkosto, jonka tehtävä on syytää sulle rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ymmärtänyt tukiverkostot-termin väärin?
Sillä tarkoitetaan läheisiä ihmisiä, joista on ehkä seuraa ja apua elämässä?
Ei se ole mikään verkosto, jonka tehtävä on syytää sulle rahaa.
Niin tarkoitin ei oo esim kavereita kenen kans käydä missään
Rahaa saa pimeitä töitä tekemällä. Kyselet kaikilta tutilta tietääkö ne mistä saisi töitä edes vähäksi aikaa pimeesti. Niin minä olen saanut töitä ja töitä on aina tullut lisää koska olen tehnyt hyvin työt.
Et ole tajunnut, että pienistä ja arkipäiväisistäkin asioista voi "nauttia" joka päivä? Ei niihin rahaa tarvita juuri ollenkaan ja jotkut jutut ovat ilmaisia. Raha ja elämästä nauttiminen eivät ole synonyymejä. Terveys on tärkein, lähes kaikki muu on luksusta.
Vierailija kirjoitti:
Siis sinuunko on syydetty tonnikaupalla verorahoja vain että saatiin selville, miksi olet sellainen kuin olet. Huhhei. Ihan turha diagnoosi, kankkulankaivoon yhteiskunnan kukkarosta.
Estynyt persoonallisuus diagnoosina kuulostaa kyllä aika huijaukselta.
Niin. Rahalla moni saisi kotiin edes harrastusjuttuja. En nyt tarkoita mitään vaarallista. Vaan ihan normaalia.
alat rikolliseksi. Siitä puhutaan nykyään urana myös.
Ei minullakaan ole mitään tukiverkkoja. Jäin myös työttömäksi. Aika kuluu työhakemuksia kirjoittaessa ja treenatessa. Ulkokuntosaleja on monessa paikassa. Käyn myös kirjastossa ja opiskelen huvikseni espanjaa.