Poikaystävä tykkää lihaksista :(
Harmittaa. Minulla on kaunis siro vartalo ja ihan hyvät pylly ja rinnatkin. Vatsa ei ole pyykkilauta, mutta melko timmi. Poikaystäväni ihailee kauheasti fitness-naisia ja muutenkin salilla käyviä liikunnallisia naisia joilla on lihaksia. Itselläni ei ole lihaksia juurikaan yhtään missään.
Miten te naiset toimitte kun miehenne naisihanne on erilainen kuin mitä te olette? Hankkisitteko minun tilanteessani lihaksia itsellenne vai jatkaisitteko sirona lihaksettomana "laihana läskinä" olemista?
Ja kyllä, mulla on huono itsetunto, vaikka pidänkin kropastani. En haluaisi muuttaa kroppaani, mutta haluaisin miehen silti pitävän siitä paljon.
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 11:42"]
Poikaystäväsi taitaa olla vähän tyhmä. Minun poikaystäväni tykkää ulkonäöllisesti siroista naisista ja minä olen sellainen. Koska luonteenikin on hänelle sopiva, hän ihastui minuun ja kun tunteet ovat molemminpuolisia, päädyimme seurustelemaan. Toisessa ei ole kummankaan mielestä ulkonäöllistä vikaa, päinvastoin. Luonteen pienille "viollekin" tässä taitaa vielä olla sokeana. Ehkä voisit vaihtaa mieheen, joka rakastaa vartaloasi? Ja sinua kokonaisuudessaan.
[/quote]
Minä pidän siroista naisista, pidän myös lihaksikkaista ja kurvikkaista, nuorista ja vanhoista. Ei ole olemassa naista jossa nuo kaikki yhdistyisi. Deal with it.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 12:12"]
Toimiiko joku näistä? kroppani on siis tämän tyylinen kun näillä naisilla.
[/quote]
Viimeinen sentään toimi. Sinuna en lähtisi salille bodaamaan vaan söisin hieman enemmän.
Sinullahan on täydellinen yleisen naisihanteen omaava keho ;) outo poikaystävä kun tykkää näkyvistä lihaksista naisilla, sinun kehosi on TÄYDELLINEN. Jätä poikaystävä jos pystyt, saat kyllä melkein kenet vaan tuolla kehollasi, jos naamakin on ok. Onnea matkaan :) älä ainakaan ala sen miehen takia bodaamaan! :D muista että olet hyvä tuollaisena, ja kysy mieheltä voiko hän hyväksyä sinut sellaisena kun olet.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 12:35"]
kysy mieheltä voiko hän hyväksyä sinut sellaisena kun olet.
[/quote]
Siksi he ovat yhdessä kun hän ei voi hyväksyä, eikun...
Kukaan ei ole täydellinen.
Ap:n ongelma ei ole poikaystävän kauneusihanne, lihakset tai niiden puute. Ap:n ongelma on huono itsetunto. Kuten hän itse sanoikin.
Jos näytät yhtään siltä kuin tuo toimivan linkin kuvan nainen, niin olet useimpien mielestä, normaalia parempikroppainen ja normaalia paremman näköinen. Anomuumin miehen mielipide. Toivottavasti kohottaa itsetuntoa hieman. Jätä duckfacet ja huomiohuoraukset ja jatka elämääsi. Tai jatka huomiohuorausta jos itsetuntosi sitä vaatii, mikä vaan itsellesi sopii.
En ole kasvoista yhtä kaunis kuin linkin nainen, vaikka olenkin aika kaunis. Minulla on enemmänkin slaavilaiset kasvot, korkeat poskipäät ja pitkähkö suora nenä. Luultavasti isoin ongelma on itsetuntoni. Loppujenlopuksi. Jos minulla olisi parempi itsetunto, niin en edes vaivaisi päätäni sillä, ettei kroppani nyt vastaa miehen ihannetta. Harmittavaa olla huonolla itsetunnolla varustettu ihminen..
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 13:17"]
En ole kasvoista yhtä kaunis kuin linkin nainen, vaikka olenkin aika kaunis. Minulla on enemmänkin slaavilaiset kasvot, korkeat poskipäät ja pitkähkö suora nenä. Luultavasti isoin ongelma on itsetuntoni. Loppujenlopuksi. Jos minulla olisi parempi itsetunto, niin en edes vaivaisi päätäni sillä, ettei kroppani nyt vastaa miehen ihannetta. Harmittavaa olla huonolla itsetunnolla varustettu ihminen..
Ap
[/quote]
Jep. Stressaaminen on rankkaa ja tuo luonteenpiirre ei sormia napsauttamalla muutu. Täysin paska itsetuntosi ei sentään ole... "aika kaunis" on jo hyvin lähellä "kaunis" ja kun toteat olevasi kaunis, niin alkaa kanssasisaret lyömään sinua takaisin ruotuun ;)
-Anomuumi
Mä aloitin treenaamisen juurikin itseni vuoksi myöskin poikaystäväni. Hän tykkää juuri ns "fitness naisista", niinkuin minäkin, kunnes sain jonkun ihme urheilukärpäsen pureman aloitin treenaamisen. Lopputuloksena lihaksikas kroppa, voimaa täynnä olevat lihakset ja onnellisempi mies ja ennenkaikkea onnellisempi minä!
Jos et ihaile tällaista vartaloa mitä miehesi etkä semmoista halua, ei kukaan velvoita sua muuttamaan siitä sellaista. Jos hän ei pidä niin oma on häpeänsä :)
Miksi Ap laitat jotain kuvia jostain kropista ja miksi ihmiset edes katsovat ja kommentoivat niitä? Nyt ei ole kyse siitä miltä Ap näyttää. Oikeasti tuollainen itsensä ulkonäön tutkiminen on han sairasta ja muut naiset vain komppaavat. Ei naisen (tai miehen) arvo ole siinä miltä sinä näytät vaan siitä millainen sinä olet ja mitä sinä teet ja kuinka kohtelet muita. Ihan sama vaikka näyttäisit mursulta.
Arvostakaa naiset sitä mitä siellä korvien välissä, se on arvokkainta "omaisuuttanne". Ihan käsittämätöntä 2010-luvun Suomessa ollaan näin ulkonäkökeskeisiä. Ymmärtääköhään kukaan minua?
En muuttaisi itseäni kenenkään takia. Kaikki miehet ihailevat tiukkoja naisia, eikä sinun tarvitse itseäsi toisen takia muuttaa Jos näin on, ei mies ole sinua varten. Jos taas halu lihasten kehittämiseen lähtee sinusta itsestäsi, anna palaa!
Jos haluat itsellesi lihaksikkaan kehon, niin tervetuloa salille, 10-15 vuoden päästä alkaa näyttämään hyvältä. En usko että jaksat jos sua kiinnostaa vaan poikaystäväsi mielipide, kyllä siihen pitää olla joku muu kipinä. Ei kenestäkään tule menestyneimpien (kuvatuimpien, joita miehesi kai katselee?) fitnessurheilijoiden näköistä vaan siksi, että mies tykkää sellaisesta.
Mulla on naiseksi erittäin voimakas keho, mieheni katselee ihan normaaleja naisia silloin kuin katselee. Ei ikinä mitään fitnesskissoja. Mut ei se ikinä mulle arvioi kenenkään muiden kehoja, se on tosi asiatonta. Sanoisin vaan et anna miehen omissa rauhoissaan katsella jotain kuvia äläkä siitä välitä, mutta sun pitäisi asiasta vähän mainita että se loukkaa sua, eikä sua kiinnosta kuulla sellaisesta jatkuvasti. Sama mikä pätee ihan mihin hyvänsä naisten kuvien ihailuun.
Sitä paitsi luulen, että miehesi nyt vaan ihailee enimmäkseen sitä nimenomaan sitä työtä mikä sen kehon eteen on tehty jos kerran itsekin on harrastanut. Mä saan paljon näitä kommentteja, mutta en näe niissä mitään erityistä seksuaalista pohjavirettä, vaan asia on niinkuin on. Miksipä se sinulle sanoisi hyvää työtä, näyttää hyvältä jos et kerran ole yhtään mitään asian eteen tehnyt? Kai se sua jostakin kehuu, ihan jostain muusta kuin ulkonäöstä samalla tavalla? Ihan samanlainen kehu voi olla kyseessä.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 11:01"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 10:53"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 10:48"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 10:08"]
Voi ap, jos siis mies tykkää missin näköisistä naisista niin olisit pohtimassa täällä kauneusleikkaukseen menoa vai?:)
Musta kannattaa kuntoilla, jos siitä itse pitää. Toisen ihmisen vuoksi ei kannata kuntoilla. Harrasta sellaista liikuntaa, josta tykkäät. Tietysti onhan sekin mahdollista, että salillakäynnistä voisi olla teille yhteinen harrastus. Mutta jos mies on itse sohvalla istuja, joka haaveilee timmistä naisesta, niin sitten nauran. Tee ap asiat omilla ehdoillasi.
Entäs jos mies olisikin tyytymätön asiaan, jota et voi itse korjata ulkonäössäsi, mitä sitten tekisit?
[/quote]
"Toisen ihmisen vuoksi ei kannata kuntoilla."
Kyllä parisuhteessa pitää ja kuuluu tehdä hyvinkin paljon asioita juuri toisen ihmisen vuoksi. En yhtään ihmettele miksi parisuhteissa voidaan niin huonosti Suomessa, kun naiset eivät ole valmiita tekemään mitään toisen ihmisen vuoksi. Miehet rakentavat taloja ja tekevät ympäripyöreitä työpäiviä naistensa vuoksi, mutta akat eivät edes vaivaudu hetkeksi salille itsestään huolehtimaan.
[/quote]
Ymmärrän pointin. Siksi minua ahdistaakin, kun en tiedä kumpi on oikein: muuttaa kehoani miehen mielen mukaiseksi käymällä salilla vai jatkaa elämistä omassa lihaksettomassa kropassani, josta itse tykkään, tietäen ettei mieheni tykkää?
[/quote]
Jos nyt välillä käy vähän salilla, niin ei se kroppa hetkessä muutu sellaiseksi bikinifitness tyyppiseksi, vaan se vaatii monien vuosien ankaran työn. Voit ihan hyvin käydä salilla ja hankkia pari kiloa lihasta, mutta olla kuitenkin samalla siro ja herttainen.
[/quote]
Pari kiloa? Ei onnistu ilman kunnon treeniä&ruokavaliota. 100-200g lihasmassaa on realistisempi määrä.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 12:03"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 11:58"]
Kroppani on siia about tän näköinen. http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/1104443967/Newest-Sexy-Body-chain-Bikini-body-chain-18k-gold-retro-Necklace-women-top-quality-free-shipping.jpg
Eli on lihaksia sen verran että elimistö liikkuu, mutta ei mitään sellaisia näkyviä pulleita lihaksia..
Ap
[/quote]
Linkki ei toimi.
[/quote]
http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/1104443967/Newest-Sexy-Body-chain-Bikini-body-chain-18k-gold-retro-Necklace-women-top-quality-free-shipping.jpg
http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v0/580611710/Free-shipping-Lowest-price-New-sexy-Body-font-b-Jewelry-b-font-set-Rhinestone-Skirt-font.jpg
http://www2.pictures.zimbio.com/fp/Candice+Swanepoel+Candice+Swanepoel+Hits+Beach+7htX8cICl6Vl.jpg
Toimiiko joku näistä? kroppani on siis tämän tyylinen kun näillä naisilla.