Poikaystävä tykkää lihaksista :(
Harmittaa. Minulla on kaunis siro vartalo ja ihan hyvät pylly ja rinnatkin. Vatsa ei ole pyykkilauta, mutta melko timmi. Poikaystäväni ihailee kauheasti fitness-naisia ja muutenkin salilla käyviä liikunnallisia naisia joilla on lihaksia. Itselläni ei ole lihaksia juurikaan yhtään missään.
Miten te naiset toimitte kun miehenne naisihanne on erilainen kuin mitä te olette? Hankkisitteko minun tilanteessani lihaksia itsellenne vai jatkaisitteko sirona lihaksettomana "laihana läskinä" olemista?
Ja kyllä, mulla on huono itsetunto, vaikka pidänkin kropastani. En haluaisi muuttaa kroppaani, mutta haluaisin miehen silti pitävän siitä paljon.
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 10:08"]
Voi ap, jos siis mies tykkää missin näköisistä naisista niin olisit pohtimassa täällä kauneusleikkaukseen menoa vai?:)
Musta kannattaa kuntoilla, jos siitä itse pitää. Toisen ihmisen vuoksi ei kannata kuntoilla. Harrasta sellaista liikuntaa, josta tykkäät. Tietysti onhan sekin mahdollista, että salillakäynnistä voisi olla teille yhteinen harrastus. Mutta jos mies on itse sohvalla istuja, joka haaveilee timmistä naisesta, niin sitten nauran. Tee ap asiat omilla ehdoillasi.
Entäs jos mies olisikin tyytymätön asiaan, jota et voi itse korjata ulkonäössäsi, mitä sitten tekisit?
[/quote]
Ensimmäiseen kysymykseesi: hyvin todennäköisesti kyllä. Tajuan itsekin miten säälittävää tämä on. Olen muutenkin itseäni paljon pynttäävä ja ulkonäöstäni tarkasti huolehtiva, koska haluan olla parhaimmillani ja kelvata. (minulla on koulukiusaustausta).
En oikeastaan kaipaa liikuntaa elämääni, eikä minulla ole juuri ylimääräistä aikaa uusille harrastuksille. Kiinnostuksenkohteeni ovat taiteessa, kavereissa, perheessä, matkailussa yms. Siihen se aika sitten meneekin. Eli jos eläisin omilla ehdoillani, en alkaisi kuntoilemaan ja hankkimaan lihaksia.
Mies on ennen suhdettamme käynyt paljon salilla ja liikkunut, ollut todella hyvässä kunnossakin. Nyt työkiireiden takia liikunta täysin jäänyt ja on päässyt mainitsemaasi sohvaperunakuntoon. Minua tämä ei haittaa, en välitä onko lihaksia ja kuinka timmi on. Arvomaailma ja ihanteet hänellä on kuitenkin tallella ja se vaivaa minua. Mainitsemattakin on selvää, että myös miehen eksä on näitä salilla käyviä naisia jotka harrastavat paljon liikuntaa, ns. söötti suht luonnollinen sporttityttö. Itse olen enemmänkin hoikan kurvikas "seksipommi" tyyppinen meikkaava nainen, jos tällainen rujo ilmaus sallitaan. Olemme siis ihan erilaiset naiset. Mutta siitä huolimatta en vain näe itseäni sellaisena lihaskimpputyttönä millaisista poikaystävä tykkää.
Jos mies olisi minussa tyytymätön johonkin asiaan mitä en voisi korjata, olisin varmasti surullinen ja kokisin oloni riittämättömäksi. Tietysti sanoisin että hänen on parempi etsiä joku muu, jos en kelpaa.
Nyt miehen asenteet ja sen etten ole hänen makuunsa, huomaa lähinnä seuraavista.
- ottaa puheeksi bikinifitnessin ja miten kivoilta naiset näyttävät siinä. puhuu asialliseen sävyyn, ei suorastaan heruttele. huomaan kuitenkin että tytöt miellyttävät häntä juuri "siinä" mielessä.
- ei ikinä kehu kroppaani eikä selvästikään saa siitä kicksejä (kaksi edellistä eksääni kehuivat paljon ja selvästi saivat siitä kicksejä, siksi tiedän että asia voisi olla toisenlailla)
- ihailee naisia jotka harrastavat joukkuelajeja kuten salibandya ja jalkapalloa (minusta nämä lajit tuntuisivat itselleni todella vastenmielisiltä ja miesmäisiltä)
- innostuu jos huomaa että naispuolinen kaveri on saanut lihaksia, kehuu kommentein "hyvää työtä, näyttää hyvältä" (asiallisesti kehuu)
Olisi ihanaa kuulla poikaystävän sanovan minun vartalosta "näyttää hyvältä". :)
Voi ap, jos siis mies tykkää missin näköisistä naisista niin olisit pohtimassa täällä kauneusleikkaukseen menoa vai?:)
Musta kannattaa kuntoilla, jos siitä itse pitää. Toisen ihmisen vuoksi ei kannata kuntoilla. Harrasta sellaista liikuntaa, josta tykkäät. Tietysti onhan sekin mahdollista, että salillakäynnistä voisi olla teille yhteinen harrastus. Mutta jos mies on itse sohvalla istuja, joka haaveilee timmistä naisesta, niin sitten nauran. Tee ap asiat omilla ehdoillasi.
Entäs jos mies olisikin tyytymätön asiaan, jota et voi itse korjata ulkonäössäsi, mitä sitten tekisit?
[/quote]
"Toisen ihmisen vuoksi ei kannata kuntoilla."
Kyllä parisuhteessa pitää ja kuuluu tehdä hyvinkin paljon asioita juuri toisen ihmisen vuoksi. En yhtään ihmettele miksi parisuhteissa voidaan niin huonosti Suomessa, kun naiset eivät ole valmiita tekemään mitään toisen ihmisen vuoksi. Miehet rakentavat taloja ja tekevät ympäripyöreitä työpäiviä naistensa vuoksi, mutta akat eivät edes vaivaudu hetkeksi salille itsestään huolehtimaan.
Sun ei tarvitse tehdä yhtään mitään, mitä et halua, mut ainahan urheilu olisi vain hyväksi kropalle :) Mun poikaystävä ei erityisemmin pitänyt lihaksikkaista naisista ja pelkäsi, kun aloin itsenäisesti reenailee kroppaani, et tästä tulee liian lihaksikas, mut ei tullu ku en reenannu siihen tahtiin. Nyt on lihaksikkaat jalat, sirot käsivarret, vahvat reidet, timmi masu ja tissit ei hävinny mihkään :) Poikaystäväkin tykkää.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 10:48"]
[/quote]
Kyllä parisuhteessa pitää ja kuuluu tehdä hyvinkin paljon asioita juuri toisen ihmisen vuoksi. En yhtään ihmettele miksi parisuhteissa voidaan niin huonosti Suomessa, kun naiset eivät ole valmiita tekemään mitään toisen ihmisen vuoksi. Miehet rakentavat taloja ja tekevät ympäripyöreitä työpäiviä naistensa vuoksi, mutta akat eivät edes vaivaudu hetkeksi salille itsestään huolehtimaan.
[/quote]
Ymmärrän pointin. Siksi minua ahdistaakin, kun en tiedä kumpi on oikein: muuttaa kehoani miehen mielen mukaiseksi käymällä salilla vai jatkaa elämistä omassa lihaksettomassa kropassani, josta itse tykkään, tietäen ettei mieheni tykkää?
Meillä taas mies olisi tykännyt, jos minulla olisi ollut vähemmän lihaksia (ei nytkään ole huomattavat) ja n. 5kg lisää painoa. En lähtenyt muokkaamaan itseäni siihen suuntaan, sillä pidän itsestäni näin. Eikä mies mitenkään painostanutkaan muuttumaan. Ihan yhtälailla minä en kommentoinut hänen ylimääräisiä kilojaan, vaikka ihanneulkonäkö miehillä olisikin ollut erilainen.
niin tai näin niin aina se menee väärinpäin. ihailu on eriasia kuin lihaksista kiihottuminen. minäkin ihailen lihaksikkaita ihmisiä, se on merkki kovasta työstä ja itsekurista mutta könsikäs ei sinänsä kiihota.
itsetunto kuntoon, nainen! sinä olet paras ja kaunein! (kuten me muutkin)
liikunta ei ole koskaan haitaksi että itsestään huolehtiminen kannattaa aina mutta lihasten saaminen on kovan työn takana varsinkin naiselle joten jos se ei nappaa niin anna olla, ehdottomasti!
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 10:53"]
[/quote]
[/quote]
Ymmärrän pointin. Siksi minua ahdistaakin, kun en tiedä kumpi on oikein: muuttaa kehoani miehen mielen mukaiseksi käymällä salilla vai jatkaa elämistä omassa lihaksettomassa kropassani, josta itse tykkään, tietäen ettei mieheni tykkää?
[/quote]
Jos nyt välillä käy vähän salilla, niin ei se kroppa hetkessä muutu sellaiseksi bikinifitness tyyppiseksi, vaan se vaatii monien vuosien ankaran työn. Voit ihan hyvin käydä salilla ja hankkia pari kiloa lihasta, mutta olla kuitenkin samalla siro ja herttainen.
Kai jokaisella ihmisellä lihaksia on, vai miten sitten kävelet, liikut, matona madellen lattioita pitkin ilman lihaksen lihasta? Menee ihan överiksi nämä fitnessbuumit ja massankasvatusvillitykset. Jos olet itse tyytyväinen vartaloosi, olet terve, ei ylipainoa jne mutta kuitenkin ilman näkyviä jättimäisiä bodarin lihaksia, niin miksi rääkätä itseään vain miellyttääkseen jotain toista ihmistä?
[/quote]
[/quote]
Itse liikuntaa harrastavana soisin, että se kipinä liikkumiseen saataisiin jostain muualta, kuin siitä, että joku muu sitä haluaa, kuin henkilö itse.
Toisekseen ap:n tapauksessa on mielestäni vähän kohtuutonta, että pitäisi näyttää bikinifitnessiä harrastavalta. Jos ap:lla itsellään on kimmoke juuri bikinifitnessiin, tämä on ok, muutoin taas lähtökohta ei ole järkevä.
Eli pointtini: ap:n tulisi harrastaa sellaista liikuntaa, josta hän on itse innostunut eikä jotain lajia vain ulkonäön vuoksi. Kuka tietää, mikä se ap:n laji sitten on, jos se onkin suunnistus tai vatsatanssi. Kannatan sitä, että jokainen harrastaa liikuntaa oman terveytensä ja motivaationsa vuoksi, ei sen vuoksi, että paine tulee ulkoa päin.
Ja kyllä parisuhteen eteenkin pitää nähdä vaivaa, mutta on eri asia että toinen on normaalipainoinen eikä kuntoile (ap) vs. ylipainoinen sohvaperuna. Nämä ovat tietysti arvovalintoja. Normaalipainoinen kuntoilematon ihminen voi olla seksikäs, se on korvien välissä. Viimeisen päälle treenattu kaunis nainen voi olla tyytymätön kehoonsa eikä mikään seksipeto. Seksuaalisesta haluttavuudesta kai tässä oli viime kädessä kyse.
2
Panostaisin sinuna tuon itsetunnon saamiseen. Elämä menee aika vaikeaksi, jos koko ajan pitäisi kaikkia maailman ihmisiä miellyttää. Miksi haluat ulkonäöllisesti miellyttää miestäsi? En voi vain ymmärtää. Tuskin hänkään mikään unelmiesi adonis on? Älä välitä muiden mielipiteistä, oikeasti :)
Mua aina naurattaa kun joku kuvailee itseään seksipommiksi......... :DDD
Minun ihannevartaloni (naisella) on juuri tuollainen hoikka mutta lihakseton. Fitness-nainen ei sytytä sitten yhtään. Olet ihana juuri tuollaisena!
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 10:53"]
[/quote]
Tykkäätkö pitsasta? Tarkoittaako se, ettet tykkää pihvistä ja makaroonilaatikosta?
Poikaystäväsi taitaa olla vähän tyhmä. Minun poikaystäväni tykkää ulkonäöllisesti siroista naisista ja minä olen sellainen. Koska luonteenikin on hänelle sopiva, hän ihastui minuun ja kun tunteet ovat molemminpuolisia, päädyimme seurustelemaan. Toisessa ei ole kummankaan mielestä ulkonäöllistä vikaa, päinvastoin. Luonteen pienille "viollekin" tässä taitaa vielä olla sokeana. Ehkä voisit vaihtaa mieheen, joka rakastaa vartaloasi? Ja sinua kokonaisuudessaan.
AP kehittää itselleen vain jonkin syömishäiriön, jos noista lähtökohdista lähtee fitnessiin. Ei olisi ensimmäinen.
Jos hän on kanssasi yhteen päätynyt. Niin sillloin luulisi sinun kelpaavan. Eri asia, jos vartalosi on muuttunut suhteesi aikana lihaksittomaksi.
Mies on ollut vapaa valitsemaan kumppaninsa.
Kroppani on siia about tän näköinen. http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/1104443967/Newest-Sexy-Body-chain-Bikini-body-chain-18k-gold-retro-Necklace-women-top-quality-free-shipping.jpg
Eli on lihaksia sen verran että elimistö liikkuu, mutta ei mitään sellaisia näkyviä pulleita lihaksia..
Ap
Vaihda poikaystävää. Hän ei ole lammikon ainoa sorsa.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 11:58"]
Kroppani on siia about tän näköinen. http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/1104443967/Newest-Sexy-Body-chain-Bikini-body-chain-18k-gold-retro-Necklace-women-top-quality-free-shipping.jpg
Eli on lihaksia sen verran että elimistö liikkuu, mutta ei mitään sellaisia näkyviä pulleita lihaksia..
Ap
[/quote]
Linkki ei toimi.