Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka iso ikäero on teistä vielä normaali?

Vierailija
30.12.2020 |

Kuinka suuren ikäeron itse hyväksyisitte itsesi ja puolisosi välille? Entä paljonko sinulla ja puolisollasi on ikäeroa?

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma ehdoton kipuraja on, jos mies voisi edes teorian tasolla olla isäni tai minä hänen äitinsä.

Ei ole niinkään tietoinen linjaus tämä, vaan sen rajan yli rupeaa kuvottamaan.

Vierailija
22/107 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niille jotka väittää ettei ikä meinaa mitään.

Esim. Nainen 55 täysin viriili ja seksuaalinen, mies 75 toinen jalka haudassa ja seisomaan ei saa millään. Tuossa vaiheessa rupeaa meinaamaan. Ja turha mussuttaa että suhteessa on muutakin kuin seksi. Kyllä pitää paikkaansa, mutta tuo oli vain yksi esimerkki.

Tuonikäinen nainen ei varmasti ole viriili, näin yleistäen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. Nainen 55 täysin viriili ja seksuaalinen, mies 75 toinen jalka haudassa ja seisomaan ei saa millään. Tuossa vaiheessa rupeaa meinaamaan. Ja turha mussuttaa että suhteessa on muutakin kuin seksi. Kyllä pitää paikkaansa, mutta tuo oli vain yksi esimerkki.

65-70-vuotiaat naisethan ne vasta viriilejä on! Samanikäiset miehet kyvyttömiä tyydyttämään tarpeet, pakko hakea nuorempaa.

Vierailija
24/107 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole viriili.

T:N57v.

Vierailija
25/107 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ja miesystävälleni 23 vuotta. 41/64. Ikä ei merkitse mitään.

Miten sä nyt raukka noin vanhan papan otit? Se kuolee pian ja jäät leskeksi.

Rakastuin. En ajattele, että kuolisi pian. Minäkin voin kuolla ennen häntä. Elämästä ei koskaan tiedä, mutta kun rakastuu niin muulla ei väliä.

Vierailija
26/107 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole viriili.

T:N57v.

Jos sinä et ole, älä yleistä kaikkiin. Äidilläni 61v on nuorempi rakastaja.

Vierailija
27/107 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin olla max. 5 vuotta vanhemman miehen kanssa. Yleensä olen seurustellut itseäni nuorempien miesten kanssa. Aina heidän aloitteestaan. Mikäs siinä sitten, mielummin nuori mies, kun kerran on tarjolla. Vanhemman Äijät lähinnä ällöttää.

Vierailija
28/107 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

65-70-vuotiaat naisethan ne vasta viriilejä on! Samanikäiset miehet kyvyttömiä tyydyttämään tarpeet, pakko hakea nuorempaa.

Harva vaihdevuodet ylittänyt nainen on kovin viriili. Moni syö suklaata ja katsoo Temppareita mielummin jo kolmekymppisenä.

Vierailija
29/107 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himoitsen uusinta kollegaani, mutta koen 18 v. ikäeron aivan liian suureksi. Viis vuotta olisi ok, kymmenenkin jossain tilanteessa, mutta yli 15 v. ei vaan toimi. (Paitsi satunnaiseen seksiin. Jospa sille sattuisi kuiva kausi.)

Vierailija
30/107 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on vain numero.

Vierailija
31/107 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hölmöä, että tämä nähdään ensisijaisesti mielipidekysymyksenä. Ihminen ihastuu siihen, kehen ihastuu, eivätkä "järkisyyt" silloin ole päällimmäisenä mielessä. Ei kukaan jätä ryhtymättä parisuhteeseen sopivan kumppanin sattuessa kohdalle siksi, että tulevaisuudessa jäädään eläkkeelle eri aikaan. Toki jos tiedossa on, että itse haluaa lapsia mutta kumppani ei niitä voi enää saada, joku voi tällöin luopua suhteesta, mutta ei ikäero sellaisenaan ole mikään kriteeri parisuhteelle niin, että voisi eksaktisti määritellä, minkä ikäisen kumppanin olisi valmis ottamaan.

Vierailija
32/107 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Standardit asettaa Danny!

Vierailija
33/107 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihmisten ikä vaikuttaa myös, esim. 18-V ja 36-V toinen on toista puolet vanhempi, ja nuorempi ns. "lapsonen" ja toinen jo kolkuttelee neljääkymppiä --> minusta liian iso ikäero ja ns. "kuilu" välissä (toinen opiskellee, toinen voisi olla iän puolesta jo toisen äiti/isä jne.)

Sitten taas tuollainen isohko 18 vuoden ikäero ei enää olekkaa niin merkittävä jos toinen on esim. 75-V ja toinen 57-V --> molemmat ns. elämää nähneitä, molemmat voivat olla jo isovanhempia, ja muutenkin ehkä suht "samassa" elämäntilanteessakin (jos toinen vähän venyttänyt eläkkeelle jäämistä ja toinen jäämässä hieman aiemmin eläkkeelle jne.)

Vierailija
34/107 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on hölmöä, että tämä nähdään ensisijaisesti mielipidekysymyksenä. Ihminen ihastuu siihen, kehen ihastuu, eivätkä "järkisyyt" silloin ole päällimmäisenä mielessä. Ei kukaan jätä ryhtymättä parisuhteeseen sopivan kumppanin sattuessa kohdalle siksi, että tulevaisuudessa jäädään eläkkeelle eri aikaan. Toki jos tiedossa on, että itse haluaa lapsia mutta kumppani ei niitä voi enää saada, joku voi tällöin luopua suhteesta, mutta ei ikäero sellaisenaan ole mikään kriteeri parisuhteelle niin, että voisi eksaktisti määritellä, minkä ikäisen kumppanin olisi valmis ottamaan.

Kyllä, kyllä minä ainakin olisin jättänyt ryhtymättä parisuhteeseen, jos ikäeromme olisi ollut vielä isompi. Jo nyt se laittoi miettimään, annanko suhteelle mahdollisuuden.

Ja mitä viriiliyteen tulee niin itse ainakin haluan seksiä useita kertoja viikossa.

N58

Vierailija
35/107 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen +/- 5 oma ikä.

Vierailija
36/107 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v, sen yli alkaa jo olla liikaa. Esim 33v mies 18v naisen kanssa jotenkin vielä ok, mutta 38v mies olisi jo creepy.

Vierailija
37/107 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan valtaosa nuorista miehistä hoitaa hommat hanskaan, jos muuta ei saa kuin 65-70 vuotiasta.

Tietysti löytyy näitä kenelle kelpaa mikä vaan ja sitten on näitä mummo/poika fetissejä.

Vierailija
38/107 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta suuntaaan tai toiseen,mutta kyllä on sopivampaa jos mies on vanhempi. Saman aikakauden ihmisillä on samoja kokemuksia ja elämänkoemus.Onnistuu suhteet parhaiten.Vanhan kanssa ei taho jaksaa kun hieman ikääntyy.Tulee sairaudet,väsyy helposti ja mustasukkaisuus.Ja aina se nuoremman kanssa on iloisempaa olla,riittää naurua ja elmäniloa.Kun toinen alkoi siinä vierellä mököttämään.Nimimerkki:vaihdoin 20 v vanhemman mieheni itseni ikäiseen ja ollut elämäni paras päätös!

Vierailija
39/107 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun sulle ei merkitse, itse en voisi kuvitellakaan koskevani 64 v. setään.

Vierailija
40/107 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun sulle ei merkitse, itse en voisi kuvitellakaan koskevani 64 v. setään.

Vai sitä mieltä täti on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän