Miehen naispuolinen kaveri, apua!
Nyt on hyvät vinkit tarpeen! Miehelläni on naispuolinen ystävä, jonka epäilen olevan ihastunut mieheeni. Miehelläni ei ole paljoa kavereita, joten en halua kieltää tätä ystävyyssuhdetta, enkä usko, että mieheni siihen suostuisikaan. En halua olla mikään hirmuvaimo.
Mieheeni luotan, mutta joku vaisto sanoo, että tällä naisella on taka-ajatuksia. Hän ei aluksi halunnut millään tavata minua, vaikka mieheni kutsui hänet meille monta kertaa ja yritti järjestää yhteistä tekemistä. Huomaan jatkuvasti pieniä juttuja, jotka vahvistavat epäilyjäni. Minua ärsyttää, jos nainen kuvittelee heidän suhteestaan jotakin. Mieheni on ehkä epätavallisen mukava, ja nainen saattaa kuvitella sen takia jotakin ylimääräistä. Minun ja mieheni parisuhde on kuitenkin hyvä ja mieheni kehuu minua aina kaikille, myös tälle naiselle.
Nainen on myös udellut parisuhteestamme ja kyseenalaistanut minun uskollisuuteni leikin varjolla miehelleni. Mieheni kertoo minulle näistä keskusteluista, mutta ei usko minua, kun sanon, että kuulostaapa epäilyttävältä. Hän nauraa epäilyilleni ja sanoo minun olevan vain mustasukkainen.
Olen alkanut ärsyyntymään enemmän ja enemmän tästä naisesta. En halua kuitenkaan olla karmea vaimo, joka kieltää miehensä ystävät, joten mitä teen? Voinko tehdä mitään? Minua ärsyttää myös se, että jos nainen haluaa vain pokailla miestäni ja mieheni kuitenkin kuvittelee heidän olevan kavereita.
Kommentit (47)
Minulla on myös perheellisenä miehenä naispuolinen ystävä, hän käy meillä säännöllisesti ja myös minä käyn hänen luonaan välillä, vaimoni kanssa hän tulee myös toimeen ja ovat jopa käyneet nyt yhdessä harrastamassa urheilua, tämä ystävä on myös kaverini entinen tyttöystävä ja siellä minä häneen tutustuinkin.
Asiat ei ole aina niin että poikkeuksetta mies panee kaikkia naisia, minä en ainakaan pilais hyvää ystävyyssuhdetta sillä
Minulla on eräs lapsuusajan ystävä joka on nainen, hänen kanssaan on niin valtavasti yhteisiä muistoja joita ei vaimo voi viedä, en koskaan laita hänen kanssaan välejä poikki kenenkään toisen ihmisen pyynnöstä, edellinen kihlattuni sitä yritti mutta ei onnistunut, ja yksi syy on juuri tämä että hän on ex.
Onneksi nykyinen on paljon avarampi katseinen, hänellä on myös miehiä kaverina mikä on minusta tosi kiva asia.
Jos naispuolinen "ystävä" ei halua nähdä sinua, se jo kertoo että hänellä on huono omatunto.
Mitään ei ole välttämättä vielä tapahtunut, mutta olisin hyvin varovainen naisen suhteen.
Et voi estää miestäsi tapaamasta häntä, mutta pidä tuntosarvet pystyssä ja kuulostele tilannetta. Jos mahdollista, liity seuraan aina kun voit.
Voihan olla että tämä nainen ei halua sinua mukaan tapaamisiin, koska hän ei ole sinun ystäväsi. Itseäni ainakin ärsyttää jos tapaan kavereitani, olivat he sitten naisia tai miehiä, ja he roudaavat puolisonsa mukaan. Välillä se on ok, mutta ei aina. Onko teillä sen naisen kanssa edes mitään yhteistä?
Vierailija kirjoitti:
Luota vaistoosi, ole rento ja vahva. Älä kiellä mieheltäsi ystävän tapaamista. Olet luultavasti oikeassa; ko. "ystävä" ei halua mitään hyvää.
Hyvän naispuolisen ystävän tunnistaa siitä, että ovat avoimia, tulevat heti tervehtimään, ja kertovat miehesi ja itsensä ystävyydestä, halaavat ja tervehtivät, ja silminnähden näet, että on kyseessä tosi oikea ystävyys, eikä mikään outo "säätö".
Katso rauhassa mitä tapahtuu. Valitettavasti olet joutunut tilanteeseen, jossa mies valitsee, et sinä. Grr!
Itselläni parikin kokemusta, mies ei vaan ite tajua noita "ystäviä", vaik meillä jumalauta kolme lasta...!Pikku topeissaan pitkään halaavat Forssan keskiaikamarkkinoilla miestä. Minua ja lapsia ei tervehditä...
Itse voi kyllä valita, jääkö katsomaan sellaista tilannetta vierestä vai ei.
Omalla kohdallani kävi juurikin niin, että puolison naispuolinen "ystävä" olikin sitten ihan muuta kuin ystävä. Vaisto kertoi sitä alusta asti, mutta eihän sitä halunnut uskoa.
Puoliso on nykyään ex-puoliso.
Nyt uudessa suhteessa huomaan ottavani etäisyyttä, kun mainittiin eräs pitkäaikainen naispuolinen ystävä. En jää enää katsomaan mitään soidinleikkiä sivusta, sen edes edellinen suhteeni opetti.
Miehen näkökulma.
Harrastamme yhdessä naispuoleisen ystavän kanssa lähinnä liikuntaa.
En ole valmis pilaamaan parisuhdetta enkä ystävyyttä hetken nautinnon vuoksi.