Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen naispuolinen kaveri, apua!

Vierailija
03.06.2014 |

Nyt on hyvät vinkit tarpeen! Miehelläni on naispuolinen ystävä, jonka epäilen olevan ihastunut mieheeni. Miehelläni ei ole paljoa kavereita, joten en halua kieltää tätä ystävyyssuhdetta, enkä usko, että mieheni siihen suostuisikaan. En halua olla mikään hirmuvaimo.

Mieheeni luotan, mutta joku vaisto sanoo, että tällä naisella on taka-ajatuksia. Hän ei aluksi halunnut millään tavata minua, vaikka mieheni kutsui hänet meille monta kertaa ja yritti järjestää yhteistä tekemistä. Huomaan jatkuvasti pieniä juttuja, jotka vahvistavat epäilyjäni. Minua ärsyttää, jos nainen kuvittelee heidän suhteestaan jotakin. Mieheni on ehkä epätavallisen mukava, ja nainen saattaa kuvitella sen takia jotakin ylimääräistä. Minun ja mieheni parisuhde on kuitenkin hyvä ja mieheni kehuu minua aina kaikille, myös tälle naiselle.

Nainen on myös udellut parisuhteestamme ja kyseenalaistanut minun uskollisuuteni leikin varjolla miehelleni. Mieheni kertoo minulle näistä keskusteluista, mutta ei usko minua, kun sanon, että kuulostaapa epäilyttävältä. Hän nauraa epäilyilleni ja sanoo minun olevan vain mustasukkainen.

Olen alkanut ärsyyntymään enemmän ja enemmän tästä naisesta. En halua kuitenkaan olla karmea vaimo, joka kieltää miehensä ystävät, joten mitä teen? Voinko tehdä mitään?  Minua ärsyttää myös se, että jos nainen haluaa vain pokailla miestäni ja mieheni kuitenkin kuvittelee heidän olevan kavereita. 

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis mieheni on sitä mieltä, ettei nainen ole häneen ihastunut. Mieheni on kaikille "liian kiva", olen tästä joskus ärsyyntynyt mutta sittemmin ymmärtänyt sen olevan hänen luonteessaan. He ovat tutustuneet yhteisen kaverin kautta ja tekevät yhdessä juttuja, joista minä en välitä. Olen ihan tyytyväinen, että miehellä on harrastuskaveri. Nykyään nainen käy meilläkin. 

Ymmärrän, että ihastuksia tulee, mutta mielestäni niitä ei sitten pidä ruokkia. En usko, että tässä on sellaista kyseessä. En hauku naista vaan kerron ihan puolueettomasti mitä hän tekee ja mitä tästä ajattelen. Jos mieheni esim. Pettäisi minua, syyttäisin vain miestäni. Tässä tilanteessa en epäile sellaista, mutta minua vain ärsyttää tilanne ja haluaisin saada selville, miksi nainen aiheuttaa minulle erikoisia viboja Ja tehdä hänelle selväksi, että minun miestäni ei isketä eikä toisaalta loukata sillä tavalla, että ystävyys olisikin silmänlumetta.

Vierailija
22/47 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut naiset ja miehet pelkäävät ihastumisia niin paljon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 00:04"]

Juuri tuota samaa mietin, että mitä väliä sillä on jos nainen on ihastunut mieheen? Jos miehesi ei ole häneen ja kaveruus on hänelle tärkeä niin mikä siinä on vaikeaa? Et voi kieltää mieheltä kaverisuhdetta, Se on väärin ja kertoo sinusta aika paljon ihmisenä jos näin teet.

[/quote]

No enkä juuri aloituksessa sanonut, etten näin aio tehdä. ap

Vierailija
24/47 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on puolestani sellainen tilanne ettei miehen naispuolinen ystävä suostu edes tervehtimään minua. Käyttäytyy aivan kuin minua ei olisi olemassakaan jos törmäämme mieheni kanssa häneen. Outoa, kerrassaan outoa koska en ole ikinä puhunut muuta kuin small talkkia kyseiselle naiselle.

Vierailija
25/47 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 00:13"]

Minulla on puolestani sellainen tilanne ettei miehen naispuolinen ystävä suostu edes tervehtimään minua. Käyttäytyy aivan kuin minua ei olisi olemassakaan jos törmäämme mieheni kanssa häneen. Outoa, kerrassaan outoa koska en ole ikinä puhunut muuta kuin small talkkia kyseiselle naiselle.

[/quote]

on outoa! Meilläkin oli outoa ekat puoli vuotta mieheni ja tämän naisen ystävyydestä. Saattoi luvata tulevansa meille, jos mieheni kutsui, mutta kun sai tietää myös minun olevan paikalla, perui! Ja teki tämän monta kertaa. Mieheni väitti, että kuvittelen omiani, mutta koskaan tapaaminen ei sopinut, jos minä olin tulossa paikalle. Lopulta vähän niinkuin huijasin itseni heidän tapaamiseensa. Ap

Vierailija
26/47 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano että näin käy sinulle, mutta kun minä yritin olla kannustava mieheni ja erään naisen ystävyyttä kohtaan (miehellä ei ollut paljoa kavereita) juttu päätyi pettämiseen... Mitään ei ehtinyt tapahtua, sillä näin heidän viestittelynsä joissa suunniteltiin seuraavaa tapaamista, pohdittiin miltä tuntuisi harrastaa seksiä, milloin se tapahtuisi, miltä nainen näytti kesähepeneissä, miltä suudelma tuntui jonkin tapaamisen pätteeksi.... Olivat siis suudelleet, eivät muuta.. VIELÄ. Pidä silmäsi auki.

Vierailija
27/47 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voi jestas ! ei ystävyyteen kuulu ihastumisen tunteet. vaikka kaksi sinkkua olis kysymyksessä. jos jompikumpi alkaa tuntea ihastumisen tunnetta niin fiksuna ilmottaa, taidan olla ihastunut sinuun. ja ap.n kertomassa tapauksessa tämän naisen olisi ehdottomasti se kuulunut miehelle ilmoittaa ja todeta, olen ihastunut sinuun ja koska olet varattu emme voi olla enää ystäviä.

Vierailija
28/47 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota vaistoosi, ole rento ja vahva. Älä kiellä mieheltäsi ystävän tapaamista. Olet luultavasti oikeassa; ko. "ystävä" ei halua mitään hyvää.

Hyvän naispuolisen ystävän tunnistaa siitä, että ovat avoimia, tulevat heti tervehtimään, ja kertovat miehesi ja itsensä ystävyydestä, halaavat ja tervehtivät, ja silminnähden näet, että on kyseessä tosi oikea ystävyys, eikä mikään outo "säätö".

Katso rauhassa mitä tapahtuu. Valitettavasti olet joutunut tilanteeseen, jossa mies valitsee, et sinä. Grr!

Itselläni parikin kokemusta, mies ei vaan ite tajua noita "ystäviä", vaik meillä jumalauta kolme lasta...! Pikku topeissaan pitkään halaavat Forssan keskiaikamarkkinoilla miestä.  Minua ja lapsia ei tervehditä...

Vierailija
29/47 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 00:07"]

Miehelle kiva tilanne. Saa huomiota - ja jos itsetunto on heikko, niin myös sille pönkitystä - ihastuneelta ystävänaiselta, ja kutkuttavaa jännitystä mahdollisesti hyvinkin tylsän tasapaksuun elämään.

Puoliso ei voi tehdä mitään jottei olisi 'mustasukkainen pirttihirmu'. Ja kaiken lisäksi miehelle saattaa olla tiedossa mukavaa vaihtelua parisuhdeseksiin.  

Kippis vaan miehelle, valttikortit käsissä. =) 

[/quote]  just tämä! mut tätä nämä jotkut ei täällä ymmärrä. varsinkin jos toinen varattu, ystävyyteen ei silloin ihastumisen tunteet kuulu. sekoittaa juuri Kuvailemallasi tavalla koko pakan. onko se ap.lle kiva tilanne...

Vierailija
30/47 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää ehottomasti tavata tää nainen! Vaadi mieheltäs että tapaatte yhdessä, teette jotain kivaa, kahvittelette yms. Olet naiselle mukava, mutta samalla teet eleilläs selväksi, että olette miehesi kanssa onnellisia yhdessä ja hänellä ei ole mitään mahdollisuuksia mieheesi.

Vierailija
31/47 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 00:28"]

no voi jestas ! ei ystävyyteen kuulu ihastumisen tunteet. vaikka kaksi sinkkua olis kysymyksessä. jos jompikumpi alkaa tuntea ihastumisen tunnetta niin fiksuna ilmottaa, taidan olla ihastunut sinuun.

[/quote]

Miksi ihmeessä? Minulla ei taitaisi olla yhtään vastakkaista sukupuolta olevaa ystävää, jos noin toimisin. taidat nyt antaa tunteille pikkuisen liikaa painoarvoa. Mielihän tuottaa kaikenlaisia tunteita meidän ihmeteltväksemme. Ei niitä kannata liian vakavasti ottaa.

Vierailija
32/47 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen näkökulma.

Minulla on läheinen naispuoleinen ystävä jonka kanssa nähdään noin kerran viikossa. Yleensä jonkun kivan tekemisen merkeissä.

Omalle Rakkaalle puolisolleni kerron aina mihin olemme menossa ja mitä tekemään. Ja myös jälkikäteen jos teimmekin jotain muuta tai lisäsimme tekemiseen jotain.

Luottamus minun ja ystävän välillä on mahtava ja voimme puhua asiasta kuin asiasta.

Ainoa asia missä olen huomannut puolisossa mustasukkaisuuden on kun haluan pitää keskustelut ystäväni kanssa luottamuksellisina puoleen ja toiseen enkä ole halunnut puhua niistä puolisoni kanssa.

Tunteet on pysyneet poissa ainakin minun puolelta ja niin luulen myös ystävästäni puolesta, emme koskettele emmekä halaile toisiamme. Mutta tuo keskusteluyhteys on kerrassaan UPEA!

Jos puolisoni kieltäisi minulta ystäväni tapaamisen niin siinä voisi rikkoutua myös parisuhde. Mutta onneksi hän suhtautuu siihen hyvin että minulla on läheinen naispuoleinen ystävä ja antaa minun tavata häntä vaikka puolisoni ei ole ystävääni vielä tavannutkaan.

Vierailija
33/47 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/47 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ja mies ei voi koskaan olla vain ystäviä. Ennemmin tai myöhemmin jompi kumpi ihastuu tai molemmat.

Vierailija
35/47 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut naiset ja miehet pelkäävät ihastumisia niin paljon?

Ai koko elämä pelissä niin miksi pelätä ihastumisia?

Oma puoliso voi lähteä ja jättää toisen vuoksi niin mitäs siinä sitten.

Vierailija
36/47 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SANON SUORAAN, tarinsasi on kuin suustani lähiaikoina.  Mies myös yli kiltti eikä aina nää toisen silmin,tilanne kuitenkin ärsytti minua. 

Kannattaa oikeastaan vain jutella kumppanin kanssa että asia vaivaa sua,koska jos se vaivaa niin siitä valitettavasti pitää puhua. Koskaan keneenkään ei voi luottaa ja jos joku tulee reviirille joka teidän suhteeseenne ei kuulu (siihen ei tietääkseni kuulu toista naista kelle kuuluisi asianne)kannattaa puhua kaksin miehen kanssa asiallisesti niin että hän kuuntelisi.  Ja kerro ettet halua että hän kertoo asioitanne muille varsinkaan tällle naiselle, se saa sut tuntemaan ittes epävarmaks. "kannattaa sanoo suoraa se ei tee heikoksi jos kertoo olevansa epävarma" mies saattaa jopa ymmärtää oikeasti varmaan ei ole tiennyt miltä susta tuntuu. oikeasti. :) tsemppiä. toimi! 

Vierailija
37/47 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen näkökulma.

Minulla on läheinen naispuoleinen ystävä jonka kanssa nähdään noin kerran viikossa. Yleensä jonkun kivan tekemisen merkeissä.

Omalle Rakkaalle puolisolleni kerron aina mihin olemme menossa ja mitä tekemään. Ja myös jälkikäteen jos teimmekin jotain muuta tai lisäsimme tekemiseen jotain.

Luottamus minun ja ystävän välillä on mahtava ja voimme puhua asiasta kuin asiasta.

Ainoa asia missä olen huomannut puolisossa mustasukkaisuuden on kun haluan pitää keskustelut ystäväni kanssa luottamuksellisina puoleen ja toiseen enkä ole halunnut puhua niistä puolisoni kanssa.

Tunteet on pysyneet poissa ainakin minun puolelta ja niin luulen myös ystävästäni puolesta, emme koskettele emmekä halaile toisiamme. Mutta tuo keskusteluyhteys on kerrassaan UPEA!

Jos puolisoni kieltäisi minulta ystäväni tapaamisen niin siinä voisi rikkoutua myös parisuhde. Mutta onneksi hän suhtautuu siihen hyvin että minulla on läheinen naispuoleinen ystävä ja antaa minun tavata häntä vaikka puolisoni ei ole ystävääni vielä tavannutkaan.

Seli seli seli. Onneksi olkoon tyhmästä vaimosta.

Vierailija
38/47 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satavarmasti panevat taas viimeistään seuraavassa kännissä, jos miehesi on normaali.

Vierailija
39/47 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainen ja mies voivat olla ystäviä, mutta tässä vanhassa ketjussa kerrotut tapaukset ei kyllä sellaisia ole. Jos ollaan vain ystäviä, tuntee toista kohtaan niinkuin oltaisiin sisaruksia. Halutaan tavata heti toisten uudet kumpppanit, ollaan iloisia ja onnellisia toisen puolesta kun tämä on löytänyt jonkun johon on rakastunut. Ollaan avoimia eikä hiivitä missään nurkissa. Jos ei osoita minkäänlaista kiinnostusta tutustua ystävänsä kumppaniin, niin kyllä silloin on kyse jostain muusta. Kyllä naiset ainakin on kiinnostuneita naispuolistenkin ystäviensä uusista kumppaneista (millaisen miehen se mirkku on löytänyt?), niin miksi ei sitten miespuolisten ystäviensä kumppaneista?

Vierailija
40/47 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tavannut naista kertaakaan? Tai oletko nähnyt häntä ja miestäsi yhdessä? Kysyn näitä siksi, että monesti miehet kaunistelevat totuutta vaimoilleen, eivätkä ainakaan kerro, jos flirtti ja ihastus ovat molemminpuolista.. Tuli vaan mieleen, että peruiko nainen oikeasti niitä tapaamisia sinunkin kanssa vai pyysikö miehesi ollenkaan naista teille.

Sitä on vaikea hyväksyä, mutta myös kunnolliset miehet hairahtuvat joskus. En usko miehesi pettäneen sinua, mutta mieleeni tulee että hän on myös ihastunut naiseen tai ainakin nauttii niin paljon naisen antamasta huomiosta, ettei halua myöntää tämän ihastusta.

Voitteko kutsua naisen ja jonkun muun miehen neljänneksi esim kahville.  Onko sulla joku luotettava mies, jolle voit kertoa.